פורסם 2011 באוגוסט 314 שנים מה שהרגיז אותי בסרטון הראשון וחוזר גם כאן, זה התירוץ שלהם שהם לא אמנים גרפיים ובגלל זה המודלים לא נראים טוב. רבאק! שנה שלמה הייתה לכם, לא יכולתם להעסיק בנאדם שמבין בזה?! אנחנו מדברים כאן על אוסטרליה, לא על איזה אי נידח בקריביים.
פורסם 2011 באוגוסט 314 שנים מחבר כשיתחילו לדבר על אנימציה, תאורה דינאמית, פיזיקה וכו'... סצנות סטטיות לחלוטין זה בלתי שמיש לגיימינג.לא בלתי שמיש לחלוטין, אל תשכח שאפשר לשלב.. למשל החלקים הסטטיים בסצינה כולם בטכנולוגיה שלהם, וכשיש משהו שצריך להגיב לשחקן(למשל חתיכת גזע עץ שיורים עליה ואמורה להתפוצץ ולפזר שביבי עץ וחור צריך להווצר)אז החלק שמגיב מוחלף זמנית בפוליגונים למשך זמן התגובה שלו (ואפשר להשתמש בהמון פוליגונים כי כח העיבוד הזה יחסית פנוי)אני לא יודע אם הטכונולוגיה הזו תהיה תחליף ב 100% לקיימות, אבל די בטוח שימצאו לזה שימוש שיעזור לטכונולוגיה הקיימת להשתפר פלאים.
פורסם 2011 באוגוסט 514 שנים נוץ' (האדם שיצר את מיינקרפט) כתב בבלוג שלו על הסרטון הזה וכותב את החסרונות של בדיוק כותבים בסרטוןחלק 1http://notch.tumblr.com/post/8386977075/its-a-scamבחלק ה2 הוא מסביר קצת יותר על הדברים שהוא כתב ב1+מגיב לתגובות לחלק ה1http://notch.tumblr.com/post/8423008802/but-notch-its-not-a-scam
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.