מדריך לבניה עצמית של רמקולים - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מדריך לבניה עצמית של רמקולים


War-Hammer

Recommended Posts

מבחינת העקרון הוא דבר די פשוט...

רק אל תגרום לו לחשוב שאם הוא זורק שני לקופסאת דיקט ומחבר שם קרוסאובר פשוט שנקנה באיזו חנות DIY ישראלית, אזי היצירה תשמע טוב.

אם כבר בניה עצמית, אזי Clone. הכוונה לתעתיק מדויק של מוצלח שקיים בשוק.

בזמנו חשבתי ברצינות לעשות Clone ל ProAc Response 1sc אבל ירדתי מהרעיון, בעיקר בגלל העובדה שזה *לא* ישמע בדיוק כמו המקור, מן הסתם בגלל שהיחידות שProAc שמה ברמקולים שלה הם או מייצור עצמי ואז בכלל אי אפשר להשיג, או בהזמנה אישית מScanSpeak, יצרנית האלמנטים הידועה, כך שלא ניתן להשיג את אותו הדרייבר בו נעשה שימוש ברמקול המקורי גם ככה.

לפותח הת'ראד: אם אתה רוצה פשוט רמקול גדול עם אלמנט ענקי בלי לדעת איך יראה גרף\עקומת ההיענות של היצירה הסופית, ואתה רוצה לעשות רושם על הבנות\בנים מהכיתה במסיבת יומולדת עם דרייבר 12" ענקי, לך בנה קופסא מדיקט וזרוק שם איזה וופר מרשים (בגודלו). אם במוסיקת טראנס עסקינן, אל תטרח אפילו להוסיף ... :P

אם יש לך תקציב הגיוני, קרי כמה אלפי שקלים, אזי יש מועמדים מאד נחמדים לעשות להם Clone גם אם בשביל האתגר. תן תקציב ונמשיך משם. החיסכון לעומת קניית הרמקול המקורי הוא גדול בדר"כ... (פחות ממחצית מחיר של High-End)

לינק: http://www.speakerbuilding.com

HTH

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע אין לי תקציב אני יותר בקטע של ההתעניינות והבירורים, אחרי זה אני יתאים את התקציב שלי למה שאני ארצה לרכוש.

כרגע הרמקול שאני הכי צריך זה סאב וופר ואחרי זה אני ישלים לי מערכת טובה יותר, אם יש אתרים נוספים חוץ מהאתר שנתת לי ורצוי שיהיהו בעברית (למרות שאני דיי טוב באנגלית).

תודה לכולם

נ.ב אם מישהו פעם בנה בעצמו ויש לו קצת ידע אני אשמח אם הוא יצור איתי קשר פה או באי סי קיו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק אל תגרום לו לחשוב שאם הוא זורק שני לקופסאת דיקט ומחבר שם קרוסאובר פשוט שנקנה באיזו חנות DIY ישראלית, אזי היצירה תשמע טוב.

רק אמרתי שעקרונית רמקול הוא לא דבר מורכב במיוחד, לא אמרתי שאם תזרוק 2 לקופסא מדיקט תקבל של ProAc

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להיפך אור, זה אחד הדברים הכי קשים לייצר במערכת.

לפחות זאת דעתי, בכל מקרה לפני כשבועיים שלוש פירסמתי הודעה באיזה ת'רד עם מספר לינקים לבניית , תחפש אני בטוח שתוכל להיעזר בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...