שיחזור מערכת הפעלה ממחיצת גיבוי של היצרן, אפשר קצת עזרה? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שיחזור מערכת הפעלה ממחיצת גיבוי של היצרן, אפשר קצת עזרה?


anatoli

Recommended Posts

שלום חברים,

אני רוצה אולי למחוק את מחיצת השיחזור של היצרן, מהסיבה שמעבר לזה שאני חושב שלא יהיה לי בה צורך, אני גם לא מצליח להשתמש בה. אני רוצה להעלות את מערכת ההפעלה משם (אני יודע שזה ימחק הכל מהכונן, הכל מגובה לשמחתי), ולראות אם יש שם משהו שאני עלול להצטרך בעתיד. מישהו מוכן להגיד לי איך אני משחזר את ההתקנה הזו? העלתי את ה-restore בתפריט ה-F8 בתור admin (מה שלקח קצת זמן), אבל אין לי שם את האפשרות שאמורה להיות לפי ההוראות של המחשב.

אגב, האם לדעתכם יש בכלל צורך במחיצת השיחזור הזו? אומנם היא רק 15ג'יגה שזה לא הרבה, אבל אם אין בהם צורך אז חבל שזה סתם תופס מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לך.

קודם כול מה הדגם של הנייד?

שנית עם אין לך את הדיסק-recovery שקיבלתה עם הנייד אז חבל למחוק את המחיצה הזאת כי לא תוכל לשחזרת את מערכת הפעלה בייחד עם כול והתוכנות שבאים עם הנייד.

אם בכול זאת אין לך צורך במחיצה הזאת אז אתה יכול למחוק עם כול תוכנה צד3 לדוגמה: פרטישן מג'יק או באחד התוכנות ב- Hiren's BootCD .

לגבי שחזור של המחיצה, לכול יש את מקש הפעלת recovery מקש F כול שהוא ,תלוי בדגם של הנייד.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה סטודיו 1555 של . את הדיסק של הווינדוס והדרייברים אין לי כרגע, אבל אמור לקבל אותם בקרוב (החבר שהביא לי את הלפטופ בטעות שכח אותם בחו"ל).

אשמח אם תוכל להגיד לי איך לשחזר את המחשב להגדרות היצרן בדגם שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה. לצערי, כמו שהסברתי זה לא עובד.

אין לי את דיסק ההתקנה של ווינדוס, ולכן אני נכנס ל: Repair Your Computer בתפריט של F8. כמו שרשמתי בהתחלה, הבעיה היא שאין לי אפשרות של Factory Image Restore. את שאר 5 האפשרויות יש לי, אך את זו אין לי. ואגב, אצלי זה ווינדוס 7, לא (אני מניח שזה אמור להיות זהה, אבל ליתר ביטחון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידכון ביוס לא ניסיתי, לא ראיתי קשר בין הדבר, אם יש סיבה שעידכון ביוס ישנה משהו אשמח לשמוע (אם כי המחשב בן חודשיים אז קשה להאמין שהוא כל כך לא מעודכן).

וההתקנה אינה ההתקנה המקורית שבאה עם המחשב, אלא התקנה מדיסק אחר שאני התקנתי על גבי המחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני תמיד לא אהבתי להתעסק עם עדכוני ביוס אלא אם הם שיפרו משהו רלוונטי. שטויות כמו תמיכה באיזה סדרת חדשים עם stepping מאוד ספציפי לא עניינו אותי.

וכמובן שדאגתי לשמור את מחיצת הגיבוי. אפילו אתמול בדקתי ליתר ביטחון, היא עדיין שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...