פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים אם מישהו אומר לך שהוא גם שיפוצניק, גם אינסטלטור, גם חשמלאי וכו'... הסיכויים שהוא יהיה פחות טוב בכל התחומים גם גדולים מאשר מישהו שמתמחה בתחום אחד.תסכים איתי שזה אכן כך?אני מסכים שזה אכן כך, כל עוד מדובר בפרסונה אחת. ואם גוגל היו קוראים לכל חטיבה בשם אחר?דווקא בגלל שזו חברה אחת, יש לה גישה לכל הפטנטים והמשאבים מכל החטיבות, הרבה פעמים יש אימוץ של טכנולוגיות מתחומים שונים, וכך בונים מוצר טוב יותר.
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים וכמובן אל תשכח את היתרון הגדול ביותר, מה שמניע את כל העולם - כסף. כל האנשים שעובדים על גוגל-קורנפלקס, מוכשרים ככל שיהיו, לא היו יכולים לעשות את זה ברמה כלכך טובה לולא היו להם את התקציבים מבית אמא-גוגל, שהרוויחה את הכסף בזכות גוגל-אינסטלציה ועכשיו מחלקת אותו בין החטיבות החדשות. אבל עזוב, זה דיון מיותר.. פולגז סתם נהנה להתבכיין כל יום על משהו חדש
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים אצלי קו המחשבה הוא יותר פרימיטיבי, כל אחד ותחום ההתמחות שלו.אם מישהו מתמקד בתחום אחד הוא יותר התמחה בו מאשר לכל ייתמקד בכמה תחומים (גם התקציבים מתחלקים בהתאם).אם מישהו אומר לך שהוא גם שיפוצניק, גם אינסטלטור, גם חשמלאי וכו'... הסיכויים שהוא יהיה פחות טוב בכל התחומים גם גדולים מאשר מישהו שמתמחה בתחום אחד.תסכים איתי שזה אכן כך?תקח לדוגמא, חברה כמו YAMAHA... ותחשוב לבד, מה טיב או רמת המוצרים שלה.
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים מחבר תקח לדוגמא, חברה כמו YAMAHA... ותחשוב לבד, מה טיב או רמת המוצרים שלה. עכשיו אתה מדבר בשפה שלי. יש משהו במה שאתם אומרים, יכול להיות שאני אומר את זה כי אני אדם יותר פרימטיבי. אבל אם נגיד מיקרוסופט תמכור חלב למשל ומצד השני בשר ותוכנות וינדוס.... זה נראה כמו סלט אחד גדול שמזכיר עירבוב של בשר וחלב. אני אוהב לראות שלכל חברה יש את התחום שלה שממנה התחילה.
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים אבל גוגל כבר שולטת ב90 אחוז משוק החיפוש ועוד אחוז גבוה שאני לא זוכר כרגע משוק הפרסומות באינטרנטאם הם רוצים עוד כסף הם צריכים עוד תחומים
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים אבל גוגל כבר שולטת ב90 אחוז משוק החיפוש ועוד אחוז גבוה שאני לא זוכר כרגע משוק הפרסומות באינטרנטהיא לא שולטת אפילו על 50 אחוז... שלא נדבר על 90 אחוזשוק החיפוש הגדול ביותר בעולם הוא בסין, ושם לגוגל יש בערך 20 אחוזים מהשוק, מנוע החיפוש הגדול בשוק הסיניהוא האתר Baidu (כ-50 אחוז מהשוק שם).לבוא ולטעון שגוגל שולטת ב-50 אחוז משוק החיפוש בעולם בלי להביא הוכחה זה קצת דבילי
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים עכשיו אתה סתם נטפל לקטנות, הכוונה היא שהמנוע חיפוש שלהם גדול ומצליח מאוד כבר היום.בשביל להמשיך להתפתח כחברה הם צריכים לפנות לעוד כיוונים.
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים היא לא שולטת אפילו על 50 אחוז... שלא נדבר על 90 אחוז שוק החיפוש הגדול ביותר בעולם הוא בסין, ושם לגוגל יש בערך 20 אחוזים מהשוק, מנוע החיפוש הגדול בשוק הסיני הוא האתר Baidu (כ-50 אחוז מהשוק שם). לבוא ולטעון שגוגל שולטת ב-50 אחוז משוק החיפוש בעולם בלי להביא הוכחה זה קצת דבילי מומחים בתחום הציעו לאיחוד האירופי לאשר את העסקה הנוכחית בין מיקרוסופט ל-Yahoo עקב הדומיננטיות הרבה של גוגל בשוק החיפוש המקוון, אשר בשלב זה שולטת על כ-90% ממנו, בעוד Yahoo מחזיקה בכ-7.4% בלבד. תאשים את האתר לא אותי :
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים תאשים את האתר לא אותי : ynet? אם כך לא פלא.. זה לא חדש ש YNET לא מבינים גרוש ממה שהם כותבים. imho
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים תקח לדוגמא, חברה כמו YAMAHA... ותחשוב לבד, מה טיב או רמת המוצרים שלה.אהה, לא.. אני יכול לחשוב על תחום אחד בו היא למשל לא מוצלחת (לא כי היא לא יכולה בהכרח); רמז: הסתכל ב-title שלי.
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים עכשיו אתה סתם נטפל לקטנות, הכוונה היא שהמנוע חיפוש שלהם גדול ומצליח מאוד כבר היום.בשביל להמשיך להתפתח כחברה הם צריכים לפנות לעוד כיוונים.google לא עושה את הכסף שלה ממנוע חיפוש לא בצורה ישירה לפחות, היא עושה המון כסף משרותים מוספים, אפילו מ-Outsourcing...היא מאנקדסת, מקטלגת ומנתחת כמעט את כל התעבורה היום ברשת האינטרנט החל מלאיזה אתרים אתה גולש(ובאיזה סדר), מה אתה מחפש, עם מי אתה מתכתב, וכל זה....ואת זה היא מוכרת לכל מי שרוצה לקנות, בנוסף לזה היא מפעילה המון שרותים כמו סינון תכנים(בין השאר בסין), מעקב אחרי מילות מפתח, פלטפורמות פרסום ומה לא...
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים ובאותו עניין, הפיתוחים הבאים של החברה הזאת פשוט מרתקים. http://it.themarker.com/tmit/article/9745
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים אהה, לא.. אני יכול לחשוב על תחום אחד בו היא למשל לא מוצלחת (לא כי היא לא יכולה בהכרח); רמז: הסתכל ב-title שלי.לימאה, אין ציוד סטריאו מוצלח? (מגברים?)
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים הוא לא הבין אותך נכון, ואתה עכשיו לא הבנת אותו נכון.Fkl0ster- לקחת את המשפט של benor לא נכון, הוא התכוון לתת את יאמאהה בתור דוגמה לחברה שמתעסקת ב 1000 תחומים ומוצלחת בכולם.benor- תקרא היטב, "אני לא יכול לחשוב על תחום אחד בו היא לא מוצלחת. כלומר, היא מוצלחת בהכל.בכלליות, יש המון חברות היום שמתעסקות בהמון תחומים ומוצלחות בכולן-סאמסונג לדוגמה היא תאגיד עצום (שמים את מייקרוסופט בכיס הקטן מבחינת הכסף שמתגלגל שם....), מתעסקים בזכרונות, גם פלאש וגם אחסון מגנטי, אופטיקה, טלפונים סלולריים, מוצרים לבית (מקררים וכו'), פאנלי תצוגה מכל הסוגים, תאים לסוללות ליתיום, ובניית ספינות.אני לא חושב שיש תחום שהם לא טובים בו.
פורסם 2010 בפברואר 1615 שנים ^ זו בדיוק, הייתה הכוונה שלי.השאלה היא, כמה חברה כזו משקיעה במוצרים שלה בכל חטיבה מאשר חברה שמייצרת מוצר אחד ועיקרי בתחומה. (כאן אני כבר לא מדבר על YAMAHA)איזה קשר יש ל- Samsung לשוק הרכב?http://www.renault.com/en/vehicules/pages/renault-samsung-motors-sm3.aspx
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.