פורסם 2010 בפברואר 1315 שנים מחבר ומה אם הם יביאו לך את הדיסק והחוברת ? מה אז יהיה התירוץ שלך ? עדיף שנסה להחזיר את זה עם "סיבה" אחרת הם לא יכולים לוג'יטק לא מספקת דיסק למוצר הזה. מה הם יביאו לי דיסק צרוב ?
פורסם 2010 בפברואר 1315 שנים הם לא יכולים לוג'יטק לא מספקת דיסק למוצר הזה. מה הם יביאו לי דיסק צרוב ? :s05: לוג'יטק לא מספקים דיסק עם העכבר אבל אתה רוצה להחזיר כי.. לא קיבלת דיסק? מממממ הגיוני.
פורסם 2010 בפברואר 1315 שנים מה שסביר להניח שיקרה זה שאם תבוא אליהם הם יצרבו לך דיסק שהם יורידו מאתר לוג'יטיק וידפיסו את הPDF משתמש ויביאו לך את זהמה שאתה כן צריך לבדוק זה אם יש להם מדיניות החזרת מוצרים, אם כן מה היא אומרת ואם אין להם שמה יש לך את הפתח להחזיר את המוצראם והוא עומד בתנאים שהחוק במדינה מציב... (אריזה סגורה\אריזה מקורית...אני לא הכי מכיר את החוק 'היבש' של החזרת מוצרים ע'פ מדינתנו הקטנה)
פורסם 2010 בפברואר 1315 שנים ל-KSP יש מדיניות החזרת מוצרים דרקונית. מבחינתם אחרי רכישה (כלומר הפקת קבלה) לא ניתן להחזיר את המוצר גם אם המוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש. הוגן לא הוגן לא רלוונטי. רכשת את העכבר רק כדי לריב עם החנות? מה הקטע?
פורסם 2010 בפברואר 1315 שנים מחבר רכשתי עכבר ואז התחיל לכרסם בי החשש מה יקרה כשאני ארצה לנצל אחריות אצל KSP.
פורסם 2010 בפברואר 1315 שנים בכל סניף של KSP יש מודבק איפשהו במקום גלוי את מדיניות החזרת המוצרים שלהם, אם אתה לא עובר עליה, אין סיבה שהם לא יקבלו את המוצר חזרה. כבר יצא לי להחזיר לשם דברים ולקבל כסף מזומן במקום.
פורסם 2010 בפברואר 1415 שנים אני מציע לכולם פה לצאת לשנייה מהקופסא ולענות פה לשאלה כללית יותר שלדעתי הבנאדם מנסה לשאול.הוא קנה חבילה של ארבעה פריטים ושניים מהם חסרים. גם אם השני פריטים הללו הם קיסם שיניים ודף A4 ריק. האם זו עילה מספקת להחזרת החבילה החסרה ודרישת הכסף בחזרה, זה הכל. גם אם הסיפור הכללי, מטופש ככל שיהייה, נראה מוזר, קשה לומר בצורה גורפת שאין פה קייס. אני לא נכנס לקטע שבו לדעתי המוכר שם יצחק לך בפנים, אבל לדעתי הם יוצאים מזה נקי אם הם, בהתאם לדרישה שלך, דואגים לך לדיסק ולחוברת המבוקשת.
פורסם 2010 בפברואר 1415 שנים לא יצחקו. מקסימום ישלימו את החוברת והדיסק. זו לא עילה לביטול עסקה. הבחור סתם אוכל סרטים בגלל כל הבולשיט שהוא קרא בפורום על KSP.
פורסם 2010 בפברואר 1415 שנים עדיין לא הבנתי משהו .אם לוגיטק לא מספקים חוברת אז למה שהחנות צריכה להביא לך אותה ?
פורסם 2010 בפברואר 1415 שנים כי הם מציינים באתר שלהם שזה חלק מתכולת החבילה. גם אם סוני לא מספקת את הPS3 עם קילו וחצי של מעמולים טריים,אם חנות מסויימת מציעה PS3 למכירה ותחת הסעיף "תכולת החבילה" מציינת: קילו וחצי מעמולים טריים - היא צריכה לספק אותם. או שהייתה פה הטעייה. עד כמה ההטעייה משמעותית וכמה השלכות יהיו להטעייה הזאת, פה השאלה.
פורסם 2010 בפברואר 1415 שנים אני קורא קורא ועדיין לא מצליח להבין מה פותח האשכול רוצה. קנית מוצר RETAIL חתום ? וKSP לא מוכרת אחרים , נגמר הסיפור. המוצר הגיע אליך כמו שהוא הגיע אל KSP ולא התבצע בו שום שינוי. זה לא מוצר OEM , זה מוצר ריטייל.
פורסם 2010 בפברואר 1415 שנים העניין הוא שהבחור לא שאל אם אמור להיות, אם מישהו אחר קיבל, אם אפשר להשלים.. או כל דבר אחר בסגנון.כל המטרה היא לבקש החזר כספי בעילה של חוסר חוברת שאף אחד לא קורא ודיסק עם תוכנה בגרסה שכבר פגה תוקף.[לא משנה. צריך? נשלים. גם אם לא אמור להיות.]שורה תחתונה כנס לסניף הקרוב לביתך ותבקש. או צור קשר עם שירות לקוחות או אפילו איתי בפרטי ונסדר את זה.שבוע טוב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.