עבור לתוכן

V-Sync In Direct 3d & OpenGL

Featured Replies

פורסם

כיצד אני מבטל את ה V-Sync? הפתרון היחיד שראיתי עד עכשיו הוא השימוש ב Hercules Tweaker כאשר גירסת הדרייברים 21.83 של הרקולס מותקנת במע' ההפעלה (XP).

האם הוא (הטוויקר) יתפקד גם עם גירסאות עתידיות של ה Detonatorz או שלשם ביטול ה V-Sync, אין בו צורך בכלל?

אני פשוט לא מצאתי אפשרות לשלוט על האופציה הזו בהגדרות הרגילות של הכרטיס (תפריט Advanced בהגדרות התצוגה)...

תודה.

פורסם

אני מבין שהבקיאות בנושא חוגגת...

פורסם

למה אתה רוצה לבטל את זה?

זאת לא אופציה שאמורה "לגשר" בין הפריימים שהכרטיס מסך לבין ההרציץ של המסך? (או שאני מתבלבל)

פורסם

למה אתה רוצה לבטל את זה?

זאת לא אופציה שאמורה "לגשר" בין הפריימים שהכרטיס מסך לבין ההרציץ של המסך? (או שאני מתבלבל)

דווקא אתה לא טועה......

פורסם

מאחר וזה מגביל את ביצועי הכרטיס.

ה FPS מוגבלים בהתאם לתדר הרענון של המסך (אם אני על 85 הרץ האובייקט שרץ מוגבל ל85 פריימים בשניה) כאשר אני משחק וזה לפעמים גורע מהביצועים.

פורסם

אתה אשכרה יכול להבחין בהבדל שבין 85 ל-100 פריימים לשניה? :-*

פורסם

מאחר וזה מגביל את ביצועי הכרטיס.

ה FPS מוגבלים בהתאם לתדר הרענון של המסך (אם אני על 85 הרץ האובייקט שרץ מוגבל ל85 פריימים בשניה) כאשר אני משחק וזה לפעמים גורע מהביצועים.

זה מה שחשבתי......

MORIDIN, הוא דווקא לא יכול להבחין בזה.... יהיה לו מאוד קשה אבל מאוד קשה להבחין בין 50 פריימים ליותר..... זה לא משהו שהעין שלנו תקלוט. הוא רוצה לראות מה הכרטיס שלו מסוגל להפיק.........

תראה זה נגיד טוב מאוד למסכי LCD שהקצב ריענון שלהם הוא 75Hz לרוב (לפחות באיכותיים, כי DVI עובד על 75Hz), זה טוב כי אומרים שאם משחק יעבוד ב100 פריימים אז יהיה עיוות במסך (זה נכון?!).

אם כבר מדברים על זה, מה קורה אם המסך שלך ב60Hz ואתה משחק ב100Hz, מה בעצם ייקרה (בלי להשתמש באופציה הזאת)?

פורסם

לא מומלץ להוריד

כי זה מתכון לכל מיני תופעות לוואי...

אם אתה מפעיל ביותר הרצים משהמסך שלך מסוגל.. הוא יכול לעשות כל מיני דברים

שלי, למשל, רועד מפחד. :hat:

פורסם

איך מפעילים את האופציה הזאת?

פורסם

כאשר ה V Sync כבוי, כאשר אין תנועה רבה מדי במשחק... הFPS מגיעים ל130 ו140 (להזכירכם, יש לי MX 32mb)...

באמת לא רואים כמעט שיפור אבל חשבתי שזה יפתור לי בעיה מעצבנת אחרת.

כאמור, מדובר ב MX אז לא צריך להרחיב הרבה מעבר... כאשר נוצר "עומס" (לדוגמא, כשאני עומד באמצע מפת Facing worlds בUT ומולי 5 שחקנים שנלחמים אחד בשני, ה FPS צונח בצורה מטורפת למצב של 10 11 פריימים בשניה אם לא פחות ותזוזת המשחק על המחשב פשוט איטית בצורה מחרידה, עד שאני קצת מתקדם וזה חוזר לקדמותו.. יש לציין שהתופעה חוזרת על עצמה גם במשחקים אחרים.

צריך לראות את זה כדי להבין... לדעתי זה בגלל ה Direct 3d והתמיכה העלובה שלו.

מה שבטוח, עם ה VOODOO 3 2000 PCI ז"ל, זה בחיים לא קרה לי.

פורסם

נסה להפעיל את המשחק ב-OpenGL, אצל מי שזה עובד אצלו זה שיפור משמעותי!

פורסם

ב Half Life כשאני משתמש ב OpenGL, לאחר זמן ממושך של משחק עם היציאה בחזרה לחלונות פשוט כל המחשב נתקע.

ב UT המשחק פשוט לא עולה אבל לאחרונה כשזה עבד, הוא עלה אבל חשוך ביותר!!!! כל הבהירות והניגודיות היו על 100 אחוזים ועדיין.

בקושי רואים משהו.

פורסם

סדר את הבהירות במאפיינים של הכרטיס מסך עצמו...

זה קורה גם עם הוודו אבל שמים על gamma קצת יותר גבוה וזהו

Long live voodoo3 3000 AGP

פורסם

זהו שמשום מה עם הכרטיס שלי, לא ניתן לשנות את הגדרות ה Overlay...

רק עם הגירסאות הראשונות של הדרייברים נראה לי שזה היה אפשרי 6.xx אם אינני טועה...

פורסם

מישהו אמר קבר? ::) ::)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים