מבקשת עזרתכם בשימוש בטלפון דרך המחשב (לאVOIP) - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבקשת עזרתכם בשימוש בטלפון דרך המחשב (לאVOIP)


ssib

Recommended Posts

היי לכולם

כבר זמן רב שאני חושבת על עניין הטלפון דרך המחשב, וכעת לאחר שהתקנתי את ה- WINDOWS 7, ברצוני לנסות לממש זאת. לשם כך אבקש את עזרתכם המומחים.

על המערכת שלי (פרטים במפרט) מותקן כרטיס פקס מודם דרכו עובר קו הטלפון (מהקיר למחשב, משם לטלפון הרגיל) כאשר מצלצל הטלפון, אני שומעת אותו במחשב ומקבלת חיווי בנושא וכך יכולה לקבל פקסים.

ברצוני לנצל את החיבור לדבר נוסף - להיות מסוגלת לקבל ולהוציא שיחות (בקו הבזק) דרך המחשב וללא שימוש במכשיר הטלפון

פרטים:

1. הרעיון הוא לשמור את כל ספריית הטלפונים שלי על המחשב.

2. להתקין תוכנה חכמה שדרכה אוכל לחייג (בתקווה ברוב המקרים חיוג מהיר) ולהשמש בפונקציות חכמות כמו חיוג עם הפסקות (טוב למוקדים עם אלף אופציות בדרך), נודניק מתוחכם(חשוב), שיחות ועידה(פחות חשוב) וכדומה.

3. אם ניתן, גם לשלוח SMSים דרך קו הבזק (איפשרתי את העניין דרך 199).

3. בנוסף, ברצוני למצא תוכנה איתה אוכל להקליט שיחות שאוציא ואקבל דרך המחשב והתוכנה (הדבר חוקי, ושימושי ואף מומלץ במקרים של שיחות עם מוקדים שונים ושאר גופי ממכר ושירות).

4. מדגישה שהמחשב משמש לדברים נוספים בינהם מוזיקה וסרטים, כך שיהיה עלי למצא תוכנה שלא תתנגש בכך, ורצוי אף שכאשר סרט יהיה מנוגן אוכל לבחור אם להשתיקה או לתת לה להמשיך לפעול, ועדיף גם שלא תשתמש בקודקים שונים שמפריעים.

5. מטבע הדברים אעדיף תוכנה/ תוכנות חינמיות (ובמקרה שהדבר ממש בלתי אפשרי או שהן גרועות - תוכנות שאינן יקרות) וכאלה המותאמות לwindows7 (בינתיים 32).

6. ייתכן ובהמשך אחבר למחשב כרטיס . כאשר זה יקרה אשמח אם אוכל להשמש במקום במערכת הראש הקווית הנכחית, בדיבורית .

תודה מראש על התייחסותכם ועזרתכם

אגב, עשיתי נסיון עם החייגן המותקן מראש על ה- WINDOWS7. חייגן שלפי מה שראיתי מאוד בסיסי. בכל מקרה הצלחתי להתקשר (ניסיתי לנייד שלי) אבל לא הצלחתי לדבר. מעריכה שהדבר אמור להיות אפשרי, אבל לא ממש הבנתי כיצד ובכל מקרה, גם היה ואצליח בכך, הוא בסיסי לשימושים שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי multicore

זה דגם המודם המותקן אצלי:

Fax/ Modems GM-LM56PCI/S

והנה העמוד שלו

http://www.dynamode.net/details.asp?id=241

מה שכן, ברגע שנכנסתי לעמוד שלו ראיתי תחת סעיף

Voice / Video Mode:

# Video Conference Protocols Supported H.324, V.80.

# Telephone Answering Machine(TAM).

# Sound Recording+Sound Playing.

# System compatiblity (Pentium MMX 233MHE above).

כך שעושה רושם שיש לי גם אפשרות למשיבון, לשיחת ולהקלטת קול דברים שעונים לי על חלק מהצרכים שמניתי (ויותר), רק שלצערי אין לי שמץ כיצד להגיע אליהם.

(אגב, למרות שאין באתר, ה- 7 הצליח למצא לי עבורו - מעולה ה- 7 הזה)

ותודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה יבגני,

מודה, אני אכן רוצה לא מעט וזה לא פשוט בוודאי שלא בחינם.

בינתיים נתקלתי בבעיה הרבה יותר בעייתית עם התקנות בכללי (פירסמתי ב- windows, מקווה שבמקום הנכון http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=449016.new) ברגע שאפתור אותה אגש לראות שם את התוכנות בתקווה שאמצא משהו שיעזור לעניין הטלפון.

מה שכן, אני תוהה, אם האם החייגן של הwindows לא אמור לאפשר שיחה בטלפון ואם כן, ייתכן ויש להגדירו מעבר להגדרות הבסיסיות שבו כך שיוכל לתפקד, הגדרות שאולי עלי להכיר גם בשביל תוכנות אחרות מאותה משפחה, או לחילופין, האם אחת מאותן תוכנות עלולה להתנגש עם תוכנות אחרות ולעשות לי בלגן במחשב או צרות עם ניגון סרטים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...