עזרה בHTML/JS בעיצוב UI בעיקר. - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בHTML/JS בעיצוב UI בעיקר.


Niseg

Recommended Posts

אני עובד כרגע על מחשבון נזק למשחק מסויים . המחשבון ממומש ב JS והוא קורא את כל החפצים ישירות מקבצים של המשחק שנמצאים על השרת .

הבעיות שיש לי כרגע הם בעיקר של עיצוב ה GUI . אני גם מתכנן להפוך את הקוד ליותר מודולרי . הנה מה שיש לי עכשיו עם שילוב שיריון נפוץ במשחק מול פופולארי . זה יכול לקחת כמה שניות אבל הhost הזה דוחס תעבורה :xyxthumbs:

http://niseg.0adz.com/dmgcalc/dmg_calc_itm.html?hash2=AAMkSAyBxSAwGAzi

אני משתמש בעיקר בselect במימוש של combo box . לא מזמן הוספתי לטבלה של השריון עוד עמודות אם קצת אינפורמציה על כל בחירה. לפי דעתי די קל לעבוד עם מה שיש לי עכשיו רק שזה עמוס ומכוער . אני חושב אולי להחביא חלק מה select חלק מהזמן.

גם הoutput של המחשבון לא הכי נוח. זה מוציא טבלה של מה קורה בכל זמן אני חושב אולי לעשות גם רפרזנטציה גראפית לזה.

יש לי גם בתוך המחשבון נזק הזה מחשבון באליסטי שמחשב את נקודות הנחיתה של קליעים וגם את הגובה המקסימאלי שלהם. לזה אני חושב לעשות איזה תמונה שמראה את המסלול הבאליסטי ואת השחקן (יכול להיות כלי רכב) כדי להמחיש את זה .

חוץ מהבעיה של המבנה של ה output אני רוצה להזיז את ה iframe של התוצאות לצד ימין של ה UI אני עוד לא סגור איך לעשות את זה . אני רוצה שזה יתפוס את כל אורך העמוד ורצוי שלא יהיה border .

יש עוד כמה דברים קטנים שאני רוצה לסדר:

1. איך אני אומר ל xmlhttprequest לא לעשות parse לקובץ. ומה ההבדל בין post לget

2. אני שומר כרגע את הבחירות של המשתמש בעזרת מספר שאורכו המקסימאלי הוא 121 ביטים (21 תוים B64 כל מספר באורך 8 או 13 ביט + ביט אחד למיתוג רפרזנטציה) . האם יש דרך טובה לשמור את האינפורמציה כרגע אני שומר את הערך של הID בזמן שבעבר שמרתי את הבחירות של ה select boxs ( בעזרת מספר 5 או 11 ביט שזה אות אחת או שניים בB64 ) וזה היה רעיון רע כי אם מוסיפים איזה או שיריון חדש זה הורס את הלינקים הישנים.

יש לי תוכניות לשכלל קצת את המחשבון ולהפוך אותו למחשבון פגיעה ולעשות גם אופציה לתכנן את הדמות שלך אבל לפני זה אני צריך לעשות קצת סדר בבלגאן . ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...