מחפש ראוטר או סוויץ' יציב להעברת תכני HD ברשת הביתית - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש ראוטר או סוויץ' יציב להעברת תכני HD ברשת הביתית


nice-1

Recommended Posts

היי

תצורת הרשת שלי היא כזו-

חיבורים פיזיים- NAS + Streamer (הNAS עם כ. רשת 1GIG, הסטרימר לא) + סוג מסוים של מערכת VOIP שנמצאת אצלי בניסוי

חיבורים אלחוטיים- שני לפטופים, Wii, שני אייפודים ולפעמים עוד מכשיר או שניים

כיום הכל מחובר למודם-ראוטר אלחוטי של בזק ואני מרגיש בבעיות ברשת- הזרמה בין הNAS לSTREAMER כנראה מכבידה על הראוטר ולכן מאיטה את הגלישה באינטרנט, מה שהוביל אותי לחפש ראוטר קצת יותר מוצלח.

שקלתי ללכת לסוויץ' של GIGA בלבד וככה לעשות offload לתעבורה הקווית ולפתור את הבעיה, אך אני מעדיף שלא להכניס עוד רכיב לרשת הקיימת- אין לי ארון תקשורת וזה לא אסתטי במיוחד.

אחרי ההקדמה הארוכה, לשאלות-

1) האם יש ראוטר "מוכח" (כמו הלינקסיס WRT) התומך בתקן G בלבדאך נותן 1GIG בקווי?

2) האם יש משהו בעולם הN שבאמת שווה קניה? היחיד שתפס את עיני הוא WNR3500 אבל הוא סך הכל דיי יקר ואני לא מכיר אף אחד שבאמת השתמש בו

תודה רבה וסליחה על האורך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. בארץ אין G עם כניסות 1G. הכי פשוט לרכוש SWITCH של 1G -- זה גם יותר ראלי מבחינת המחיר. אם אתה מתעקש, יש נתבי N עם כניסות 1G.

2. יש הרבה נתבים בתקן N ששווה לקנות אותם אם אתה משווה את הביצועים שלהם לאלה של תקן G. בסופו של דבר זו שאלה של תקציב וציפיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, תודה רבה.

1. סוויץ' הוא פתרון מצוין, יחד עם זאת אני עדיין נוטה לכיוון פתרון מלא במכשיר אחד כי אני מאמין שהטכנולוגיה נמצאת שם.

2. הציפיה שלי היא שהוא ידע להתמודד עם כ50 מגהביט בתוך הרשת הביתית משני מוצרים שמדברים אחד אל השני ועדיין להצליח לשרת בכבוד גלישה באינטרנט במהירות של כ 10 מגהביט נוספים בלי שום QOS. איזה מספר אני צריך לכתוב על הצ'ק כדי לקבל דבר כזה (בישראל או בחו"ל) ומה הדגמים שמשחקים בליגה הזאת?

שוב תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה כזה הייתי ממליץ לך על 2 דברים. עדיפות ראשונה זה סוויטץ פשוט במהירות של 1GBIT שעולה בסביבות ה200 שקל ולחבר את המכשירים דרך אותו הסוויטץ. אפשרות שניה זה אם אתה רוצה שתומך ב1GBIT אז תקנה את הBR6574N של אדימקס שהוא אחלה והוא עולה סביבות ה300+.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"הבעיה" שזה כלי שאמנם בודק את הביצועים המיטביים אבל בפועל, למשתמש, אין לכך הרבה משמעות. בעבר שקלתי להשתמש בכלי הזה, אבל בסוף החלטתי שאני מעדיף לבדוק באמצעות הכלים שמשתמש בייתי סטנדרטי משתמש בהם כי זה נותן תמונה של העולם האמיתי ולא של עולם אוטופי. בכל מקרה, אני אשקול זאת שנית בבדיקות הקרובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צ'יפ אני אשמח לדעת כיצד אתה עושה בדיקה בפרוטוקול FTP.

שאלה: שאני משתמש בשיתוף הקבצים של המערכת הפעלה זה נקרא ICS או שאני מתבלבל? או שזה בכלל SMB?? ואיזה מהם הוא הכי מהיר להעברה בין מחשבים? אשמח לדעת :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...