עדיף קווי מאשר אלחוטי - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עדיף קווי מאשר אלחוטי


Class889

Recommended Posts

התחלתי בביתי (קומה אחת קירות בטון) עם נתב שהאות היה על 50-80% בין המחשבים בבית, והייתי מעביר קבצים בין המחשבים והמהירות הייתה פשוט על הפנים, אז אמרתי אולי אני יוסיף REPEATER בדקתי לגביי המכשיר הנ"ל לבנתיים הבאתי מחבר רק לנסות לראות איך יהיה האינטרנט, אני מאוד התאכזבתי ואמרתי שמהירות חשובה לי. לכן הגעתי למסקנה שכדאי לעבוד עם קווית ולא לדאוג לגביי ניתוקים במחשבים שמחוברים אלחוטית ושטויות כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני העברתי את הכבלים בעצמי אלה כבלים שנקנו מוכנים רק הייתי צריך להעביר דרך הקירות ולא היה צורך בלעשות שקעים כי היה יותר נוח בלי לכן מהקיר פשוט המשכתי את הכבלים עד למחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי. אצל ההורים שלי עשינו עם שקעים, אבל כאמור אין לי מושג כמה זה עלה... אני יכול להעיד אבל שזה מאוד נוח+אלגנטי

בכל אופן, רץ שם גם עכשיו כי כשאני מגיע עם הנייד שלי, אני לא רוצה להיות מוגבל במיקום שלי, ורוצה להיות מסוגל לשבת גם בסלון לדוגמא ועדיין להיות מחובר.

:jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן זה בסדר גמור, כמה הכל עלה לי? כל הכבלים שקניתי עלו לי 100 ש"ח וקניתי עוד 2 ספייר שיהיה במקרה ואני מביא עוד מחשבים והסוויטצ' עלה לי 220 ש"ח וזה השקעה לטווח סופר ארוך. ככה שזה מאוד שווה. הרי אם תחשבו על זה כרטיס רשת רק עולה 150 ש"ח שזה יותר. בקיצור זה גם יותר זול וגם יותר נוח וגם יותר מהיר אבל בהרבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...