פורטים חסומים עבור אימיול גם לאחר פתיחה בראווטר ובחומת האש. הספק חוסם בעצמו? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פורטים חסומים עבור אימיול גם לאחר פתיחה בראווטר ובחומת האש. הספק חוסם בעצמו?


stio

Recommended Posts

שלום לכולם,

מחשב (לא שלי) שמחובר לADSL ולבזק בינלאומי.

הורדתי אימיול, פתחתי את הפורטים כנדרש גם בראווטר וגם בחומת האש של וינדוס. מופיע לי "מזהה גבוה", אך בבדיקת הפורטים שמתבצעת ע"י אימיול יש לי X אדום ומתקבלת הודעה שלא נוצר קשר וכ'.

בזק בינלאומי טוענים שהם לא חוסמים פורטים, אין תוכנת חומת אש נוספת במחשב (מלבד המקורית). האם יש לכם כיוון לפיתרון הבעיה?

תודה מראש,

גיא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת לא נתת שום מידע משמעותי.

תכתוב את ה-WORKFLOW איך הגדרת ופתחת את הפורטים. האם הגדרת למחשב IP קבוע ? כי ייתכן ואחרי RESTART הוא פשוט כל פעם מושך IP אחר בו הפורטים סגורים.

כמו כן, תתקין UTORRENT וב SPEED GUIDE תכתוב את הפורט המשמש לעבודה עם האימיול, זו בדיקת הפורטים הפתוחים הכי טובה שנתקלתי בה (אם יש אחרות, אתם מוזמנים לחדש לי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום stio,

תחילה, נסה לוודא כי הפורטים אכן פתוחים כראוי,

יכול להיות שהתקלה נובעת מפתיחה לא תקינה.

וודא שפתחת את הפורט הנכון לכתובת הIP הנכונה.

במידה והתקלה נמשכת ייתכן והיא נגרמת מאחת הסיבות הבאות:

1. תוכנה במחשב החוסמת את הפורטים (כגון אנטי וירוס).

2. תקלה בתוכנה עצמה - נסה להסיר ולהתקין אותה או שימוש בגירסה שונה.

במידה ועדיין לא הצלחת השאר פרטים

שם מלא, מספר טלפון לחזרה מספר ת.ז של בעל המנוי או שם משתמש בבזק בינלאומי ושעות נוחות ליצירת קשר

בהודעה פרטית או במייל online@bezeqint.net'

ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם.

המשך גלישה מהנה,

לוטם בינלאומי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם,

אני יודע מצויין איך לפתוח את הפורטים, עשיתי את זה במחשב שלי בהצלחה (מצ"ב תמונה. אני עובד עם נטוויז'ן). אין מה להסביר יותר מידי...

במחשב של חבר עם ראווטר דומה, לא ניתן לפתוח את הפורטים. בהתחלה קיבלתי "מזהה נמוך", כשפתחתי את הפורטים זה התחלף ל"מזהה גבוה" (כלומר במחשב הכל פתוח), אבל בבדיקה המורחבת עדיין הפורטים חסומים, אני בטוח שבזק בינלאומי חוסמים את הגישה.

לגבי IP נתתי לא קבוע לצורך בדיקה בכוונה - לא משנה מה אני נותן זה לא עובד!

מצ"ב המצב אצלי (נטוויז'ן), אצל חבר (בבזק בינ"ל) זה X אדום, אין גישה ואין הורדות. הפיתרון הוא להתנתק?

לוטם, תודה על תגובתך, אך אנטי וירוס לא מפריע לפורטים ואין תוכנת "חומת אש" נוספת ו/או משהו מפריע אחר.

אם למישהו יש משהו להוסיף, אודה לו.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. לא ענית לי על השעניין עם ה "נסה לבדוק את הפורט עם UTORRENT". לפעמים האתר הזה של EMULE זמייף למרות שהורדות עובדות ואתה מקבל HIGH ID.

2. בטל לחלוטין SERVICE של WIN FIREWALL ותראה מה קורה:

http://www.dataperk.com/uimages/photos/firewall8.jpg

3. באיזה ראוטר מדובר ? דגם+חברה

4. נסה לבטל בראוטר הגדרות , אולי הן חסומות יותר מבראוטר שלך.

5. נסה להגדיר את ה-IP של המשחב ב-DMZ של הראוטר, ראה מה קורה.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממליצה לנסות ולהתחבר במחשב בו ישנה תקלה, עם המנוי שלך ולראות אם התקלה עדין קיימת.

במידה וכן, אני מזמינה אותך לשלוח אליי פרטים אישיים

(שם מלא, מס' טלפון, מס' ת.ז של בעל המנוי או שם המשתמש בבזק בינלאומי ושעות נוחות לחזרה)

בהודעה פרטית או במייל online@bezeqint.net

ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם.

המשך גלישה מהנה,

לוטם נציגת בינלאומי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...