האם עבדו/עובדים עליי? - בעיות במימוש אחריות בנועה מחשבים - עמוד 8 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם עבדו/עובדים עליי? - בעיות במימוש אחריות בנועה מחשבים


azr_nec

Recommended Posts

אם זכור לי נכון מההודעות הקודמות שלך עצמך- האחריות על הכרטיס של ספיר (בין אם זה 2400 או 2600 העניין לא עקרוני בשביל השאלה הזו) נגמרה כבר, לא? למען האמת, אני מופתע שהחנות נותנים לך משהו בכלל.

ולפני שתשאל- בשום חנות בארץ אחריות של כרטיס אחד לא "מתלבשת" על כרטיס אחר. אם הסכמת לקבל כרטיס לא של BFG, האחריות לברר מה תנאי האחריות היא עליך במקרה הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 124
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

נראה שאתה מתקפל מהר מאוד ... טראד של 12 עמודים , תגובה אחת של בעל החנות ואתה עם הזנב בן הרגליים ..

??? ??? ??? ??? ???

כנראה שמראש העובדות לא עמדו על דיוקן וזה הכל.

יאללה לנעול את הבדיחה הרעה הזאת.

את באמת חושב ומאמין שאכן התקפלתי?

אני ממש לא חושב, כך, ואיני חושב שהצעת הפשרה שלי גרועה, ולטובת שני הצדדים (מה הצעת פשרה של הלקוח אינה טובה כמו זו של החנות? מדוע רק החנות יכולה להציע פשרה והקונה חייב תמיד להסכים?).

לצערי הרב,, איני מומחה גדול , ולכן פניתי כאן לעזרה, וגם אם טעיתי, אז טעיתי שלא מתוך כוונת זדון = חבל שאנשי החנות לא החזירו לי את הכרטיס התקול, ואם מר יובל צודק (ואלוקים יעזור לי......באמת שאני זוכר שהכרטיס היה 2400XT) ואם אכן הוא היה 2600XT לא הייתי טועה ומטעה אתכם, ועל כך התנצלתי כבר!!![br]פורסם בתאריך: 11.01.2010 בשעה 23:32:41


אם זכור לי נכון מההודעות הקודמות שלך עצמך- האחריות על הכרטיס של ספיר (בין אם זה 2400 או 2600 העניין לא עקרוני בשביל השאלה הזו) נגמרה כבר, לא? למען האמת, אני מופתע שהחנות נותנים לך משהו בכלל.

ולפני שתשאל- בשום חנות בארץ אחריות של כרטיס אחד לא "מתלבשת" על כרטיס אחר. אם הסכמת לקבל כרטיס לא של BFG, האחריות לברר מה תנאי האחריות היא עליך במקרה הזה.

ממש ממש לא!!!!!

הכרטיס הראשון היה אצלי שנה בערך ושל ספיר פחות משנתיים, שזו האחריות שנותנת החברה על כרטיס כזה.[br]פורסם בתאריך: 11.01.2010 בשעה 23:35:39


שלום עזריה

אני יכול ברגע אחד להוכיח את העובדה כי קיבלת כרטיס 2600XT של על ידי העלאת תעודת ההחלפה שלך לכרטיס כולל המספר הסידורי של הכרטיס.

מכיוון שבתעודה מופיעים פרטייך האישיים כולל מספר הטלפון הנייד שלך אינני יעשה זאת.

לגופו של עניין - הכרטיס החלופי שלך מחכה לך לאיסוף במחסן.

יובל

אשמח לקבל הוכחה כזו, ובכל מקרה אם הכרטיס החלופי הוא כמו שהציע מר חיים, לא אוכל לקבלה.

אבל כמו שאומרים כאן החברה, זה לא הפורום להתדיין בפשרה, ואם תרצה לדון, באמת ובתמים, בפשרה ראויה שתספק גם אותי, כמו אותך ואת החנות אותה המנהל, אשמח לעשות זאת אצלך בחנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי כמה דברים לומר בנושא, קודם העובדות:

1. הלקוח קנה כרטיס של 7600GS מתוצרת BFG.

2. הכרטיס התקלקל והוחלף ב2600XT (ע"פ החנות) או ב2400XT (ע"פ הלקוח), לאחר דין ודברים הלקוח הודה שייתכן וטעה והוא קיבל 2600XT.

3. במעמד הרכישה המקורי של הכרטיס מתוצרת BFG הובטחה ללקוח אחריות לכל החיים.

4. לאחר שהכרטיס השני גם הוא התקלקל ללקוח הוצע כרטיס 6600.

5. בעקבות דיון זה נשלח ללקוח איום בתביעה על הוצאת דיבה.

6. הכרטיס שהוחלף ללקוח, 2600XT, הינו חזק יותר מן הדגם של הכרטיס המקורי. יחד עם זאת, הכרטיס שמוצע לו כרגע חלש הן מהכרטיס המקורי והן מהחלופי.

דעתי:

1. האחריות לכל החיים שקיבל הלקוח - אחריות זו אינה מטעם היצרן אלא מטעם החנות שכן החנות חתמה על התחייבות לאחריות זו. גם אם הסעיף שקיבל את חתימת החנות היה בעל הגבלה בנוסח "אחריות יצרן", ע"פ החוק הישראלי במידה ומסיבה כזו או אחרת היצרן/יבואן אינו מממש את האחריות שקיבל הלקוח על החנות שבה נרכש המוצר למממש את האחריות ולספוג את עלות התיקון. לטעמי מכיוון ובסופו של יום הלקוח מגיע אל החנות לצורך מימוש אחריות ובכל מקרה היא זו שתאלץ לממשה (בין אם על חשבונה או על חשבון היצרן), האחריות של הכרטיס המקורי שנרכש היא זו שקובעת, גם אם בפועל לא זה מה שנהוג.

2. ע"פ הלקוח באחריות שקיבל מהחנות מצויין שרק היא תקבע האם יש צורך בהחלפה/תיקון, מעבר לכך שלצערי מדובר בסעיף סטנדרטי זהו גם סעיף מקפח ואינו יתקבל בבית משפט משום שמשמעותו היא כי אין כל אחריות והחנות רשאית לקבוע האם היא תתן ללקוח שירות או לא. ראוי כי סעיף זה יוסר מתעודת האחריות.

3. כפי שהדברים נראים כרגע הלקוח אכן הוציא דיבה וסילף את הדברים, בין אם במכוון או לא.

4. אין עוררין כי במקרה של הוצאת דיבה לנפגע יש זכות מלאה לאיים בתביעה וגם לתבוע, אך ראוי היה כי החנות היתה מגיבה ברגע שבו שמעה על הדיון הנ"ל. משלא עשתה כן היא בעלת אשם תורם לנזקיה משום שהיתה יכולה למזערם בהרף עין, תגובת החנות שנשלחה ללקוח ללא כל הסבר אינה תרמה לפתרון אלא גרמה לה נזקים נוספים. נוסף על כך לא היה באיום שנשלח ללקוח כל טעם שכן אין הוא בעל הזכות להחליט האם דיון זה ינעל, ימחק או ישאר על כנו.

5. אני מגנה מכל וכל את הזלזול והכינוי שבו השתמשה החנות בנוגע למשתתפי הדיון, האשמה על התלהמות המשתתפים היא של החנות בלבד ונגרמה בעקבות התנהלותה הלקונית.

6. הצעת החנות להחליף את הכרטיס התקול לדגם נחות אינה סבירה. מלפנים שורת הדין ומן הראוי כי החנות תעניק ללקוח זיכוי כספי בסך 300 ש"ח וזאת על פי פחת של 30% בשנה, תמורת זיכוי זה יתנצל הלקוח ויוותר על כל דרישותיו מן החנות ואילו החנות תיסוג בה מן האיום להגשת תביעה על הוצאת דיבה.

7. בסופו של יום אנו נמדדים לא בתקופת שלום אלא ברגעי משבר ועל כן גם אם אחוז התלונות שנשמעות כלפי החנות הוא נמוך אני לא אהסס לקנות בה רק במידה והיא תביע רצון לפתור את הסוגיה בצורה טובה.

לילה טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש כמה דברים שלא הבנתי מכל זה, טוב 12 עמודים...

יש אחריות על הכרטיס שהיה אצלך? לא עקרוני איזה דגם.

הכרטיס החלופי שתקבל יהיה 6600? זה כרטיס ששווה בביצועים למה שמחליפים לך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי כמה דברים לומר בנושא, קודם העובדות:

1. הלקוח קנה כרטיס של 7600GS מתוצרת BFG.

2. הכרטיס התקלקל והוחלף ב2600XT (ע"פ החנות) או ב2400XT (ע"פ הלקוח), לאחר דין ודברים הלקוח הודה שייתכן וטעה והוא קיבל 2600XT.

3. במעמד הרכישה המקורי של הכרטיס מתוצרת BFG הובטחה ללקוח אחריות לכל החיים.

4. לאחר שהכרטיס השני גם הוא התקלקל ללקוח הוצע כרטיס 6600.

5. בעקבות דיון זה נשלח ללקוח איום בתביעה על הוצאת דיבה.

6. הכרטיס שהוחלף ללקוח, 2600XT, הינו חזק יותר מן הדגם של הכרטיס המקורי. יחד עם זאת, הכרטיס שמוצע לו כרגע חלש הן מהכרטיס המקורי והן מהחלופי.

דעתי:

1. האחריות לכל החיים שקיבל הלקוח - אחריות זו אינה מטעם היצרן אלא מטעם החנות שכן החנות חתמה על התחייבות לאחריות זו. גם אם הסעיף שקיבל את חתימת החנות היה בעל הגבלה בנוסח "אחריות יצרן", ע"פ החוק הישראלי במידה ומסיבה כזו או אחרת היצרן/יבואן אינו מממש את האחריות שקיבל הלקוח על החנות שבה נרכש המוצר למממש את האחריות ולספוג את עלות התיקון. לטעמי מכיוון ובסופו של יום הלקוח מגיע אל החנות לצורך מימוש אחריות ובכל מקרה היא זו שתאלץ לממשה (בין אם על חשבונה או על חשבון היצרן), האחריות של הכרטיס המקורי שנרכש היא זו שקובעת, גם אם בפועל לא זה מה שנהוג.

2. ע"פ הלקוח באחריות שקיבל מהחנות מצויין שרק היא תקבע האם יש צורך בהחלפה/תיקון, מעבר לכך שלצערי מדובר בסעיף סטנדרטי זהו גם סעיף מקפח ואינו יתקבל בבית משפט משום שמשמעותו היא כי אין כל אחריות והחנות רשאית לקבוע האם היא תתן ללקוח שירות או לא. ראוי כי סעיף זה יוסר מתעודת האחריות.

3. כפי שהדברים נראים כרגע הלקוח אכן הוציא דיבה וסילף את הדברים, בין אם במכוון או לא.

4. אין עוררין כי במקרה של הוצאת דיבה לנפגע יש זכות מלאה לאיים בתביעה וגם לתבוע, אך ראוי היה כי החנות היתה מגיבה ברגע שבו שמעה על הדיון הנ"ל. משלא עשתה כן היא בעלת אשם תורם לנזקיה משום שהיתה יכולה למזערם בהרף עין, תגובת החנות שנשלחה ללקוח ללא כל הסבר אינה תרמה לפתרון אלא גרמה לה נזקים נוספים. נוסף על כך לא היה באיום שנשלח ללקוח כל טעם שכן אין הוא בעל הזכות להחליט האם דיון זה ינעל, ימחק או ישאר על כנו.

5. אני מגנה מכל וכל את הזלזול והכינוי שבו השתמשה החנות בנוגע למשתתפי הדיון, האשמה על התלהמות המשתתפים היא של החנות בלבד ונגרמה בעקבות התנהלותה הלקונית.

6. הצעת החנות להחליף את הכרטיס התקול לדגם נחות אינה סבירה. מלפנים שורת הדין ומן הראוי כי החנות תעניק ללקוח זיכוי כספי בסך 300 ש"ח וזאת על פי פחת של 30% בשנה, תמורת זיכוי זה יתנצל הלקוח ויוותר על כל דרישותיו מן החנות ואילו החנות תיסוג בה מן האיום להגשת תביעה על הוצאת דיבה.

7. בסופו של יום אנו נמדדים לא בתקופת שלום אלא ברגעי משבר ועל כן גם אם אחוז התלונות שנשמעות כלפי החנות הוא נמוך אני לא אהסס לקנות בה רק במידה והיא תביע רצון לפתור את הסוגיה בצורה טובה.

לילה טוב.

שלום לך

מכל מה שכתבת אבקש לדעת היכן בכל מה שאמרתי, הוצאתי דיבה על החנות, ו/או סילפתי את הדברים?

שהרי בטעות, אם תטעיתי כמובן, פגעתי דווקא בעצמי, כי טענתי הייתה על הטיפול בהחלפת הכרטיס החליפי, שטענתי שהוא 2400XT, ושהתיחסותי ל- BFG באה רק בכדי לספר את השתלשלות העינינים.

שוב, לכל אורך הדרך הצהרתי, שגם אם הרגשתי בזמנו נפגע בשל החלפת הכרטיס ,לדגם שהוחלף, הרי הסכמתי לזה ושאני עומד מאחורי החלטתי, ושבסך הכול ההצעה האחרונה לא הייתה מספקת ונחותה יותר, על כך טענתי1 ואיך זה סילוף ו/או הוצאת דיבה???

מבחינתי ברור שזאת חלמאות שלי, ותו לא!!

ועוד, אבקש הבהרה, בהתייחס לסעיף 6 בהודעתך, בה אתה קובע באופן חד משמעי שמוצע לי כרגע כרטיס חלש יותר, אז מדוע איני בסדר? איך אני מסלף?

איני חולק על ההגינות בניתוח שלך כפשרה, הגם שלגבי הסכום לא ברור איך הגעת לסכום זה, ומאיזו נקודת מוצא, אך לגבי הוצאת הדיבה ו/או הסילוף איני מסכים בעליל.[br]פורסם בתאריך: 12.01.2010 בשעה 00:57:21


יש כמה דברים שלא הבנתי מכל זה, טוב 12 עמודים...

יש אחריות על הכרטיס שהיה אצלך? לא עקרוני איזה דגם.

הכרטיס החלופי שתקבל יהיה 6600? זה כרטיס ששווה בביצועים למה שמחליפים לך?

אכן ישנה אחריות שלא נסתיימה, נכון ליום בו הגעתי עם הכרטיס התקול לחנות ומסרתי אותו לבדיקה.

לגבי מה שמציעים לי, ממש לא, הוא אינו עומד או שווה בביצועים; ראה את הודעתו למעלה של NUNATEK

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוטים מתוך התקנון של החנות נעה מחשבים:

אחריות:

מוצר תקול אשר הופסק ייצורו או לא ניתן לספק אותו תוך זמן סביר, רשאית החברה או לחילופין היבואן, לתת מוצר זהה שווה ערך וביצועים של חברה זהה או מוצר מתקדם יותר של אותה חברה או חברה זהה.

אי איתור יצרן/יבואן - במקרה שלא ניתן יהיה לאתר את היצרן/יבואן על מנת לממש את האחריות ומחיר המוצר עלה על 400 ש"ח, תחול אחריות על העסק המוכר והוא יכנס בנעליו של היצרן/יבואן.

סוף ציטוט.

כל מילה נוספת מיותרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לך

מכל מה שכתבת אבקש לדעת היכן בכל מה שאמרתי, הוצאתי דיבה על החנות, ו/או סילפתי את הדברים?

שהרי בטעות, אם תטעיתי כמובן, פגעתי דווקא בעצמי, כי טענתי הייתה על הטיפול בהחלפת הכרטיס החליפי, שטענתי שהוא 2400XT, ושהתיחסותי ל- BFG באה רק בכדי לספר את השתלשלות העינינים.

שוב, לכל אורך הדרך הצהרתי, שגם אם הרגשתי בזמנו נפגע בשל החלפת הכרטיס ,לדגם שהוחלף, הרי הסכמתי לזה ושאני עומד מאחורי החלטתי, ושבסך הכול ההצעה האחרונה לא הייתה מספקת ונחותה יותר, על כך טענתי1 ואיך זה סילוף ו/או הוצאת דיבה???

מבחינתי ברור שזאת חלמאות שלי, ותו לא!!

ועוד, אבקש הבהרה, בהתייחס לסעיף 6 בהודעתך, בה אתה קובע באופן חד משמעי שמוצע לי כרגע כרטיס חלש יותר, אז מדוע איני בסדר? איך אני מסלף?

איני חולק על ההגינות בניתוח שלך כפשרה, הגם שלגבי הסכום לא ברור איך הגעת לסכום זה, ומאיזו נקודת מוצא, אך לגבי הוצאת הדיבה ו/או הסילוף איני מסכים בעליל.

בכל הקשור ל2400XT או 2600XT לא ברור לי איך פגעת בעצמך. הרי טענת שמלכתחילה החנות סיפקה לך כרטיס נחות ולא כך הדבר, אז למעשה פגעת בשמה הטוב של החנות משום שטענתה לשירות רע על אף שזה לא נכון. - זו הוצאת הדיבה ולולא זו הנזק שנגרם לחנות היה הרבה יותר מידתי משום שהתנהגותה לא היתה מוצגת כמקפחת באופן סדרתי.

אני לא עו"ד אבל כפי שזה נראה לי אתה זכאי להגנת תום לב, במיוחד כאשר גם אם לא היית מוציא דיבה בכל אופן היה נגרם נזק.

לסכום של 300 ש"ח הגעתי מנקודת מוצא של 1000 ש"ח בחישוב ירידת ערך של 30% בשנה, פשוט מדובר באחוז שנשמע לי הגיוני.

1000 במקור -> 700 אחרי שנה -> 490 אחרי שנתיים -> 343 אחרי 3 שנים -> 308 אחרי 3 שנים ו4 חודשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית, אני דווקא חשבתי שבזה שטענתי לכרטיס נחות, ודרשתי חליפי בגינו, כביכול פגעתי בעצמי, כי מגיע לי כרטיס חזק יותר.וכמובן לא באתי בכוונת מכוון להשמיץ את החנות אלא לציין את העובדות כפי שהנתי אותן (מתוך טעות, כנראה, אני בכל מקרה מתכוון לברר אותה); ומכך בעצם אני מקבל את הניתוח שלך לתום לב מבחינתי.

שנית, ולענין הפיצוי, אז הוא זה שאמרתי, שגם לשיטת פחת כזו , יצאתי נפגע עם הכרטיס הראשון, שדרשתי במפגיע, בזמנו, פיצוי כספי על כך שלא נשלח הכרטיס לחו"ל לקבלת חליפי (באותו זמן עדיין הכרטיס היה מפורסם בחו"ל), ואם החנות היתה מתפשרת איתי באופן זה הייתי זכאי לכ- 700 ש"ח או כרטיס בערך כזה, לפחות; את שניהם לא קיבלתי, כי הכרטיס שקיבלתי לא היה שווה 700 ש"ח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית, אני דווקא חשבתי שבזה שטענתי לכרטיס נחות, ודרשתי חליפי בגינו, כביכול פגעתי בעצמי, כי מגיע לי כרטיס חזק יותר.וכמובן לא באתי בכוונת מכוון להשמיץ את החנות אלא לציין את העובדות כפי שהנתי אותן (מתוך טעות, כנראה, אני בכל מקרה מתכוון לברר אותה); ומכך בעצם אני מקבל את הניתוח שלך לתום לב מבחינתי.

שנית, ולענין הפיצוי, אז הוא זה שאמרתי, שגם לשיטת פחת כזו , יצאתי נפגע עם הכרטיס הראשון, שדרשתי במפגיע, בזמנו, פיצוי כספי על כך שלא נשלח הכרטיס לחו"ל לקבלת חליפי (באותו זמן עדיין הכרטיס היה מפורסם בחו"ל), ואם החנות היתה מתפשרת איתי באופן זה הייתי זכאי לכ- 700 ש"ח או כרטיס בערך כזה, לפחות; את שניהם לא קיבלתי, כי הכרטיס שקיבלתי לא היה שווה 700 ש"ח.

לא פגעת בעוצמת טענתך משום שקבלת כרטיס חזק יותר פעם אחת לא מצדיקה או מחייבת לעשות זאת בפעם השניה.

לא יצאת נפגע, הרי בפועל מסתבר שקיבלת כרטיס חזק יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אכן הוא ה- 2600XT אז כן, אבל באמת \שאיני בטוח. מעניין שאני זוכר שתמיד בעידכון הדריברים הורדתי לכרטיס 2400XT.....

באמת, באמת אני מתפלא.....ואני גם מקווה שהכרטיס עדיין נמצא אצלם כך שאוכל לראות את הטעות שלי, או לא, במו עיני, ולא רק מסמך מהמחשב, מסמך שלא קיבלתי, וגם הפעם כשמסרתי אותו ביקשתי מסמך שמעיד על הכרטיס שמסרתי ובחנות לא הסכימו ואמרו שיהיה בסדר ושאסמוך עליהם; מה שדרך אגב לא קרא עם ה- BFG, שם מיד הוציאו לי מסמך מהמחשב ובו צויין הדגם שרכשתי בדיוק.

ודרך אגב לא ביקשתי כרטיס יותר חזק, ממש ממש לא!! רק שמקובל , לדעתי, שחליפי יש לתת באותה רמה ואם אין אז ברמה יותר גבוהה, אך בשום אופן לא נחות יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נעלם מעיני למה אתה לא שומר כאלה דברים? זה חשוב. אם היה לך מסמך שמציין את הדגם או תמונה מהמחשב או משהו,

היה לך הרבה יותר קל...

אין לך משהו כזה? אתה יכול למצוא תמונה שלו ברשת? (ולהיות בטוח שזה זה?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הוא לא החליף מחשב או מערכת הפעלה - אז יכול להיות שכרטיס המסך הקודם השאיר "חתימה" כלשהי על מערכת ההפעלה הנוכחית שניתן לאתר אותה - לא?

(בדוגמת , או הגדרה ב-REGISTRY או משהו דומה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא החלפתי מערכות הפעלה, וכל הכרטיסים אצלי כבר PCI .

מה שיש לי זה הדיסקט שקיבלתי, אך לצערי הרב הוא תואם למספר סדרות של XT[br]פורסם בתאריך: 12.01.2010 בשעה 02:32:04


מה שכן יש לי את הדרייברים שהורדתי אז, אבל איני יודע למצוא בהם את החותמת ממנה ניתן לזהות איזה כרטיס היה לי.ץ

אולי מישהו אחר יודע, אז אשמח לדעת זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...