עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיה a network cable is unplugged

Featured Replies

פורסם

טוב אז יש לי בעיה שהופיע לפני 4 ימים המחשב שלי מסרב להכיר בקיומו של הכבל שמחובר מהמודם למחשב והחיבור פשוט אומר a network cable is unplugged ניסיתי לעשות ROLLBACK לדרייבר למחוק ולהתקין אותו מחדש לעשות system restore ליום לפני שזה קרא ושום דבר לא עוזר.הבעיה היא בטוח לא בקבל כי ניסיתי לחבר אותו למחשב אחר והוא עובד מצויין.ראיתי שאחד הפתרונות הוא להזיז את הכרטיס רשת לסלוט PCI אחר אבל בדקתי את לוח האם וזה כרטיס רשת מובנה ואני לא שום מקום אחר שאני יכול לדחוף אותו ואני גם לא רואה איך אני יכול להוציא אותו...(לוח אם:ConroeXfire-eSATA2) והכרטיס רשת עליו זה RJ-45 port.

אז יש למישהו הצעות כל שהן?

פורסם
  • מחבר

תבצע פריקת מתח למחשב.

אתה יכול להסביר לי מזה ואיך זה אמור לעזור??

פורסם

מכבה אתה מחשב>מוציא את כבל החשמל>סופר עד 30>מחבר חזרה>מדליק את המחשב.

הרבה פעמים צבירה של מטען חשמל סטאטי משבש את הNIC במחשבים וציוד תקשורת אחר.

פורסם
  • מחבר

מכבה אתה מחשב>מוציא את כבל החשמל>סופר עד 30>מחבר חזרה>מדליק את המחשב.

הרבה פעמים צבירה של מטען חשמל סטאטי משבש את הNIC במחשבים וציוד תקשורת אחר.

הם....

טוב אני ינסה את זה עכשיו

עריכה:

תודה זה עבד אין לך מושג כמה עזרתה לי כבר 3 ימים אני שובר את הראש על איך לפתור את הבעיה הזאת!

:jump:

פורסם

זה דווקא הפתרון הראשון והכי הגיוני לבעייה הזאת. :nixweiss:

בכל מקרה אני שמח שהצלחת להסתדר. :xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.