עזרה לגבי אתר "בנק בין לאומי" - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה לגבי אתר "בנק בין לאומי"


xtract1

Recommended Posts

אני נכנס לדף הראשי

http://www.fibi.co.il/fibi/site/he/homepage.asp

ומנסה להוריד את התוכנה שלהם, BizWiz או איך שלא קוראים לה, והוא רושם לי משהו לגבי החבילות HTTP שפגומות או שקר כלשהו. יש פיתרון לסיפור הזה או מה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי. תודה רבה ידידי[br]פורסם בתאריך: 24.12.2009 בשעה 23:02:16


עדכון, אם זה מעניין מישהו.

דיברתי עם התמיכה שלהם (סחטיין עליהם, עובדים עד 1 בלילה..לא כ"כ סחטיין בישביל העובדים). בכל מקרה היא התפלאה כי אצלה עם IE הכל עובד. ציינתי בפניה שמכמה מחשבים שונים, גם ב-FF וגם ב-IE זה לא עובד והיא שלחה לי לינק אחר למייל..הינה הוא אם במקרה במקרה מישהו מעוניין :

אוי איזו שטות רשמתי לפני שבדקתי...טעות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבינלאומי הוא בעליו (בין השאר) של אותו בנק חרדי שארגן לאחרונה כנס ואסר על נשים להשתתף בו. אני לא מתקרב אליו, ומציע לכל אחד שמפריע לו תהליך ההקצנה הדתית לעשות את אותו הדבר - בלי שום קשר לתקלה הנדונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני אתחיל לעשות חרם על כל מה שתומך בחרדים וסוגר בשבת וכו' אני לא אקנה בסוף בשום מקום. אני לא אשלם יותר כסף ואהיה בבנק שלטעמי מציע לי שירות פחות טוב רק בגלל זה. בדיוק בגלל שמפריעה לי ההקצנה הדתית וכו' אני לא מתכוון להתייחס לזה - כי הם זה הם ואני זה אני ולא מעניין אותי בנקים חרדים וחרדים בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יקירי - מספיק שאת החרדים זה מעניין ושאותך זה לא כדי לתת עדיפות אוטומאטית בתחרות הקיימת לכל עסק שמלקק לחרדים. אני מבין את רצונך לחסוך כמה שקלים היום - השאלה היא מה המחיר שנשלם על הגישה הזאת בעוד עשור או שניים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה רלוונטי שעושים מחאה גלויה, שמצטרפים עוד אנשים וכשמידעים את הבנק שזה בגלל X - אחרת זה לא שווה כלום. בכל מקרה בזה אשמח לסיים.

כמו כן, מוזר לי שכשדיברתי אתמול עם הבחורה מהתמיכה הטכנית היא אמרה שאצלה עם אקספלורר זה יורד בלי בעיה, הסבר למישהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...