עבור לתוכן

המלצה רותחת על IQPC

Featured Replies

פורסם

LEV-27, תעשה טובה, דיי.... אתה מגזים

אני חושב שבנוגע לתגובה שלך להמלצה שלי כבר הסבירו לך אבל אני רוצה לשאול אותך משהו... פעם בעל החנות הציע לך לבוא לבית הפרטי שלו כדי לקחת מוצר בגלל שהחנות כבר נסגרת והוא מבין שאתה לחוץ על זה? אתה לא צריך לענות.... את התשובה אני יודע.

  • תגובות 53
  • צפיות 9.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מסכים ומוסיף את תמיכתי.

קניתי אצלם מחשב לבני ואני מרוצה.

מפעם לפעם אכן יש בעיה חוזרת של התאפסות הביוס, אבל קיבלתי מעידן הוראות איך להכניס ערכים בחזרה וכל זמן שזה עובד - אין טענות.

פורסם

תן לי להבין במקום לממש אחריות קיבלת פיתרון חלקי צולע ואתה מתלהב מאיכות השירות. פשוט וואו. זה כמו שקונים רכב חדש באחריות שמידי פעם נתקע ובמקום לקבל תיקון איכותי במסגרת אחריות המוסך אומר תפתח את המכסה, תנתק כמה כבלים, תחבר בחזרה ותיסע. ככה פעם בחודש.

פורסם

אני לא מאמין שהוא ביקש שיחליפו לו לוח והם סירבו... LEV אתה לא יודע את כל הסיפור וישר מאשים... גם לי זה היה נשמע מוזר אבל לא היה שם אימרה חד משמעית שהוא ביקש לממש אחריות והם נתנו לו את הפיתרון הזה במקום.

אם כך, avinatbezeq, מה קרה שם? ביקשת לוח חדש?

פורסם

אוו מענייני'ם LEV?

תראה זה אתה-

*נפתח ת'ראד על חנות שהיא לא IVORY/KSP

*פותח הת'ראד משבח את החנות בין אם היא טובה או לא (זה הרצון/דעת שלו)

*אתה צץ משום מקום

*מתחיל לזיין תשכל על הרשת העדיפה והזולה (KSP כרגיל)

*אף אחד לא שם עליך ועל הדעות שלך ז**

*you get butthurt

*מזיין עוד בשכל.

*ת'ראד ננעל.

GTFO

פורסם

לא הזכרתי את KSP פעם אחת בכל הדיון.

פורסם

כלומר הקיט הוחזר לחנות בתור מוצר משומש.

האם יש בסיס להשמצה שלך כלפי IQPC? השמצה שבעצם גובלת בהוצאת דיבה בהתחשב בכך שכל ההודעות בדיון הנוכחי היו אך ורק נגד IQPC. אני בסך הכל לקוח שלהם ולא קשור אליהם בשום צורה אחרת אך ההשמצות שלך מריחות מאוד רע ונראה לי שאני לא היחיד שחושב שיש לך משהו אישי נגדהם או שאתה פשוט קשור למתחרים שלהם.

פורסם
  • מחבר

נציג של KSP בקיצור.

תבינו אותו, זה איום די גדול לשמוע על חנות גם זולה יותר מ-KSP וגם עם שירות שטוב יותר ב-180 מעלות.

פורסם

האם יש בסיס להשמצה שלך כלפי IQPC? השמצה שבעצם גובלת בהוצאת דיבה בהתחשב בכך שכל ההודעות בדיון הנוכחי היו אך ורק נגד IQPC. אני בסך הכל לקוח שלהם ולא קשור אליהם בשום צורה אחרת אך ההשמצות שלך מריחות מאוד רע ונראה לי שאני לא היחיד שחושב שיש לך משהו אישי נגדהם או שאתה פשוט קשור למתחרים שלהם.

לא השמצתי אף אחד בשום מצב.

פורסם

אני חייב לציין שאף פעם לא קניתי שם כי אני לעצמי לקוח נאמן של זיגזג אבל המבחר הוא די מדהים וכנ"ל גם המחירים ובכללי אני חושב שאם חבר מהדרום יבקש המלצה אז אני בוודאות אמליץ עליהם...

פשוט כיף לשוטט אצלם באתר ולראות את המבחר.. במיוחד עכשיו לפנטז על הספקים seasonic שהגיעו...

פורסם

lev-27,

אתה הולך על חבל דק מאוד בין דיון לגיטימי לבין השמצה סתמית. למשל:

תן לי להבין במקום לממש אחריות קיבלת פיתרון חלקי צולע ואתה מתלהב מאיכות השירות. פשוט וואו. זה כמו שקונים רכב חדש באחריות שמידי פעם נתקע ובמקום לקבל תיקון איכותי במסגרת אחריות המוסך אומר תפתח את המכסה, תנתק כמה כבלים, תחבר בחזרה ותיסע. ככה פעם בחודש.

כלומר הקיט הוחזר לחנות בתור מוצר משומש.

איזה שירות בדיוק? שילמת עשרות אחוזים יותר על אותו מוצר בדיוק וכדי לקבל אותו באותו הרגע נסעת עד אליו לבית על חשבונך.

אנא מתן את דבריך, ואל תרמוז לקיומם של דברים שאף אחד לא אמר.

פורסם

מצטער לא הייתה לי שום כוונה לרמוז על אירועים שלא היו או להשמיץ.

פורסם

בסך הכול lev מציג עובדות,זה שכולם פה מאוהבים בחנות כבר הבנתי.. (אף פעם לא היה לי נסיון איתה)

אחד פה אומר שהשירות מדהים בגלל שבעל החנות הרשה לו לנסוע עד אליו הביתה לשלם וללכת. lev חושב (וגם אני) איפה השירות הנהדר פה?

והוא גם לא אמר שום דבר על חנות אחרת..

פורסם

לכל עסק יש שני צדדים והחוויה שכל אחד יכול לספר היא שונה ובהתאם לאיך ש"התמזל" לו או איך שזה נקראה מנקודת מבט שלו.

לי אישית היה ניסיון חיובי איתם והיית חוזר לקנות שוב, אבל זה לא אומר שהם לא יכולים לטעות או לעשות משהו לא נכון או סתם לגרום לאי נוחות מסויימת.

פורסם

בסך הכול lev מציג עובדות

אני לא ראיתי ולו עובדה אחת באמירות שלו - רק הנחות ופרשנויות לא מבוססות המוטות באופן בולט כנגד החנות.

יחד עם הגישה ה"אנטי" שלו אני בספק רב אם יש כאן משהו תמים, בלי כל קשר לחנות אחרת.

זכותו המלאה להביע את דעתו, גם (ובמיוחד) אם היא מנוגדת לדעת הכלל - אבל מכאן ועד להשערות והרמיזות כאן יש מרחק רב.

לי אישית היה ניסיון חיובי איתם והיית חוזר לקנות שוב, אבל זה לא אומר שהם לא יכולים לטעות או לעשות משהו לא נכון או סתם לגרום לאי נוחות מסויימת.

כפי שאמרתי בעבר:

כמו שאמרתי בדיון המקורי על SKYPC לא ניתן להמנע מתקלות וטעויות ואי אפשר לשמור את כ-ו-ל-ם מרוצים כל הזמן.

החוכמה היא לתפוס את הטעות בזמן, להודות בה ולעשות את המקסימום כדי לתקן את הדרוש תיקון - אי אפשר לפסול חנויות בגלל שמשהו לא עבד או שחד פעמית לא טיפלו בך כראוי. אם זה חוזר על עצמו ו/או החנות לא "מתאפסת" ופועלת לתיקון המצב - זה כבר חמור בהרבה לדעתי.

בדיוק כאן באה לידי ביטוי רמת השירות והגישה של החנות ללקוחות - לא ביכולת למנוע תקלות ב-101% אלא לטפל במהירות וברצינות במקרים (המעטים ככל שניתן) שכן התפקששו.

לכן אין כל טעם להשמיץ חנות זו או אחרת כי "אני זוכר שפעם משהו לא היה בסדר איתם"... זה תמיד יקרה, לכל חנות!

אם זה חוזר ונשנה ו/או הטיפול באותם מקרים לא עולה במהרה על דרך המלך - זה כבר סיפור אחר לגמרי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים