עבור לתוכן

yes מנסים לעקוץ אותי בכוח, עידכון.

Featured Replies

פורסם

יכול להיות, אבל אם זה המצב - תסלחו לי, זו בעיה של יס, לא הלקוח. מה זה דרישת תשלום אחרי 9 שנים?

  • תגובות 30
  • צפיות 3.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

OMRIJ אתה בטוח בכל העניין הזה?

לנו בבית היו ממר שלא התחבר לטלפון, ופשוט אי אפשר היה לזמין דרכו סרטים - היית צריך להתקשר למענה הממוחשב שלהם כדי להזמין. ואז כמובן הם ידעו מזה והגיע חיוב בחשבון הקרוב.

היה לנו Yes הרבה שנים ובשום שלב לא היה ממיר שאפשר להזמין בלי להיות מחובר :nixweiss:

פורסם

זה היה רק בעבר הרחוק ורק בחלק מהממירים והפסיק לאחר עדכוני גירסה שנעשו

היה לי בדיוק אותו סיפור (רק שאני הייתי בטוח שאני דופק את המערכת שאני מזמין בלי לשלם :-X וכשהתנתקנו קיבלנו חיוב ושילמנו כי ידעתי שבאמת הזמנתי את הסרטים האלו)

פורסם

^^^

הוא צודק, אכן היו כאלה ממירים בעבר (או שמא עדיין יש אפילו)

פותח הת'רד,

האם החלפת ממירים בבית בזמן האחרון? יכול מאוד להיות שאם הם החליפו

לך ממיר בבית בזמן האחרון אז עכשיו הם בדקו את הממיר וראו שהזמינו את

הסרטים האלה.

אתה לא יכול פשוט לבוא אליהם ולטעון שזה לא קרה, אתה צריך הוכחות.

הסיבה שהם מוכנים להציע לך 3 סרטים ב-dvdbox זה סתם בגלל שזה לא עולה

להם שום דבר, וכי הם יודעים שזה יגרום לך לסתום את הפה ולהפסיק להציק להם.

באותה מידה אתה יכול להתקשר ליס ולצעוק עליהם על כל שטות שבעולם והם יביאו

לך את אותה הטבה, סתם כי הם יכולים להביא לך את זה ומבחינתם זה חינם, והם

גם יודעים שאף אחד לא משתמש בזה, זה לא "שוחד" או "דמי שתיקה"...

פורסם

אתה אומר כאילו שחברת יס יכולה לגרוע כספים ממי שבא לה מתי שבא לה ואף אחד לא יכול להגיד מילה , זה כמו שלהגיד עכשיו חברת יס תוריד 40 שקל מכל הלקוחות שלה מי שנת 2001 וכרגע היא הוסיפה לחשבונה עוד מיליו שקלים וכולם יגידו טוב נו...

זה לא מה שאמרתי. מה הקשר בכלל?

אתה לא יכול לתבוע אותם! על מה תתבע??

הם רוצים ממך כסף, לא אתה מהם!

אם אתה רוצה אתה יכול פשוט לא לשלם להם, ואז (אולי) הם יתבעו אותך. אבל תביעה שלך נגדם? באיזו עילה בדיוק? :nixweiss:

בפעם האחרונה שבדקתי, החיובים של YES הם לא חשבון ששולחים הביתה שצריך לשלם בדואר. התשלום מתבצע אוטומטית, ומה שמגיע הביתה הוא החשבונית\קבלה בלבד - אחרי שהכסף כבר נלקח מחשבונו. על חיובים ללא סיבה מותר לתבוע, או שגם זה אסור?

אין שום בעיה אבל זה ממש לא המצב. זה לא כסף שנלקח, זאת בסך הכל דרישת תשלום.

ואילו כאן מופיעה דרישה מלקוח להוכיח כי לפני 9 שנים(!) הוא לא שכר סרטים אלו. זה בערך כמו שתדרש להוכיח שאין לך אחות, אתה לא חושב?

סליחה, אבל זאת כבר בעיה של הלקוח.

אם מופיע בממיר שלו שהסרטים אכן הוזמנו (וזה בגדר ראיה מוצקה, כל מה שצריך זה טכנאי שישמש כעד מומחה), אז זאת עובדה בשטח.

הלקוח טוען שזה לא נכון? חובת ההוכחה אכן מוטלת עליו. אז מה?

איך אתה רוצה שזה יהיה? הפוך? שיס הם בגדר שקרנים עד שהם הוכיחו אחרת? אין שום בעיה! למה? כי הם הוכיחו!

פורסם

בפעם האחרונה שבדקתי, החיובים של YES הם לא חשבון ששולחים הביתה שצריך לשלם בדואר. התשלום מתבצע אוטומטית, ומה שמגיע הביתה הוא החשבונית\קבלה בלבד - אחרי שהכסף כבר נלקח מחשבונו. על חיובים ללא סיבה מותר לתבוע, או שגם זה אסור?

דבר שני, מדובר אמנם ב40 שקל בלבד, אבל זה 40 שקל פר לקוח. מספיק שהם יאלתרו חיובים שכאלה ל1000 לקוחות, וכבר הגעת ל40,000... וליס יש "קצת" יותר מ1000 לקוחות. חוץ מזה, לא מדובר באי תשלום חוב, שניתן להוכיח את קיומו. כאן הכל כפי הנראה שולם ובזמן, ואילו כאן מופיעה דרישה מלקוח להוכיח כי לפני 9 שנים(!) הוא לא שכר סרטים אלו. זה בערך כמו שתדרש להוכיח שאין לך אחות, אתה לא חושב?

על זה^

פורסם
  • מחבר

כן באמת החלפנו ממיר לפני שנתיים , עברנו ליס מקס

כמו שנאמר כאן הכסף כבר נילקח בחשבונית החודשית . ולא שאני חייב לשלם עכשיו . ובלי שום התרעה מראש.

קודם כל חברת יס צריכה להוכיח שהממיר באמת שלי או שהסרטים לא הושתלו בצורה בזויה אין לנו מושג מה עבר על הממיר בשנתיים האלו זה לא שאתמול החלפנו והיום נאמר מה נימצא עליו .

דיברתי עם כמה אנשים ונאמר לי זה שהם סורקים ממירים ישנים וניזכרים לאחר 9 שנים פשוט לא חוקי . ואפילו אפשר לבנות תיק תביעה יצוגית.

ניראה לי מחר אני ינסה שוב לדבר עם יס אם לא ילך ניפנה לרשות השניה וניראה מה יהיה.

פורסם

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%94_%D7%99%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%99%D7%AA

בשביל תביעה ייצוגית, צריך (בין השאר) להוכיח שיש ציבור מספיק גדול שנפגע מאותו הדבר.

יש לך הוכחות כאלה?

ועם מי בדיוק דיברת שאמר לך את זה?

בעיניי, אין שום סיבה שזה יהיה לא חוקי.

אתה צריך לזכור שאומנם החיוב הזה ספציפית הוא משנת 2001, אבל ההתקשרות שלך עם YES עדיין

קיימת, והיא לא נגמרה לפני 9 שנים, ולכן לא נכון להסתכל על החיוב הזה כעל דבר נפרד לחלוטין.

מעבר לכך,

האם טרחת בכלל לקרוא את חוזה ההתקשרות שלך עם YES שאתה טוען שזה לא חוקי?

פורסם

1. חוזה יכול להכיל סעיפים המנוגדים לכתוב בחוק, אבל רק עד שהלקוח הראשון יפנה לבית משפט בגלל הסעיפים הללו... אי אפשר לתרץ עבירה על החוק בעזרת חוזה.

2. גם אם נניח לרגע שהרישום בממיר הוא אכן ראיה קבילה לכך שהסרטים אכן הושכרו - מאז החזרת הממיר עברו שנתיים! אם החזרת מוצר פגום במסגרת האחריות, ולאחר שנתיים הם מתקשרים ואומרים לך שהתברר שהמוצר חזר שבור פיזית ולכן אינו מכוסה ויציגו דרישה לשלם - גם אז תשלמו כמו ילדים טובים?

פורסם

חוזה אחיד:

נוסח של חוזה שתנאיו, כולם או מקצתם, נקבעו מראש בידי צד אחד כדי שישמשו תנאים לחוזים רבים בינו לבין אנשים בלתי מסוימים במספרם או בזהותם

חוזים עם חברות מסויימות (כמו YES לדוגמא) הם חוזים אחידים שצריכים לעבור אישור של ועדות / משרדים ממשלתיים מסויימים

ולכן סביר להניח שהחוזה שיש לפותח הת'רד עם YES עבר כבר בדיקה מדוקדקת ויעמוד במבחן בית המשפט

אומנם שנתיים זה הרבה זמן,

אבל שוב, צריך לקרוא את החוזה ואחר כך להתלונן, לא לפני כן

פורסם

אם החזרת מוצר פגום במסגרת האחריות, ולאחר שנתיים הם מתקשרים ואומרים לך שהתברר שהמוצר חזר שבור פיזית ולכן אינו מכוסה ויציגו דרישה לשלם - גם אז תשלמו כמו ילדים טובים?

זה לא אותו דבר. אין פה סחורה פיזית שלגביה אי-אפשר להוכיח מה קרה ומי שבר מה במהלך השנתיים. יש פה עניין של שירות שניתן, ואמור להיות מתועד היטב.

מה שיש לעשות הוא לפנות אל יס, ולבקש הסברים מדויקים על החיובים.

אומרים שיש תיעוד על שני סרטים שלא חויבו? נא לספק את שמות הסרטים, את תאריכי הצפייה, הסבר למה לא הלקוח לא חויב במקור, והוכחה שבאמת הלקוח לא חויב ושבאמת מדובר בלקוח הנכון.

יכול בהחלט להיות שהצדק עימם, אבל הם צריכים להיות מסוגלים להסביר.

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

אנשים רציתי לספר לכם איך ניגמרה התקרית שלי עם יס ושאנשים עם בעיות דומות יוכלו ליישם בעתיד .

לאחר כל השיחות פה פניתי למשרד התקשורת . והיום להפתעתי (הפתעה טובה) קיבלתי מכתב .

הנדון: חיובים כספיים בגין סרטים PPV

מאשרת, בתודה קבלת פנייתך בנושא שבנדון, ומתכבדת להשיבך כדלקמן:

בברור שערכנו מול חברת YES נמסרו לנו הנתונים הבאים:

אין מחלוקת בדבר הזמנת שני אירועי צפייה באוקטובר 2006, חיובי אירועים בהזמנה אישית (PAY PRE VIEW) שהוזמנו באמצעות השלט במהלך תקופת ההתחברות.

נציגת החברה טוענת כי באופן סדיר, החיוב עבור הזמנת אירועים אלו מבוצע אחת לחודש, בחיוב החשבון החודשי שלאחר הזמנת הסרט.

ייתכנו מצבים שבהם עקב אי חיבור רציף לקו הטלפון של המפענח הדיגיטלי בבית הלקוח, הלקוח ימשיך להזמין סרטים בהזמנה אישית ללא דיווח למחשבי החברה, וזאת על לתפוסת זיכרון מלאה של הכרטיס החכם שבמפענח.

משרד התקשורת והמועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין מתנגדים לגביה המאוחרת שכן סעיף 6.2.1.2 להסכם המנוי החל על המתלוננים קובע מפורשות:

"התשלומים בגין תכניות בתשלום ישולמו בגין תכניות שהלקוח צפה בהן בפועל בחודש שקדם לחודש התשלום בהתאם למועדי החישוב הנוהגים בחברה". (ההדגשה הוספה).

המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין תיקנה את נוסח הסכם המנוי בעניין זה ביום 30.6.2004 ואפשרה גביית התשלום עבור תכניות בתשלום לאחר מועד הגבייה הרגיל רק במקרה של מניעה טכנית, ובלבד שלא ייגבה תשלום בגין יותר מארבע תכניות בתשלום בהן צפית באמצעות כל מפענח' החלטה מס' 17/2004-9))

על פי החלטת המועצה, תיקון זה חל רק על הסכמים שנכרתו לאחר מועד ההחלטה.

מצ"ב עותק ממכתב תשובת חברת YES מן התשובה עולה כי החליטו לזכות את חשבונך בגין הסרטים בסך 109.30 ₪.

אני תקווה כי בכך נסתיים הטיפול בעניין לשביעות רצונך.

בכבוד רב,

מירב שטרוסברג - אלקבץ

מנהלת תחום הגנה על הצרכן

באמת כל הכבוד למשרד התקשורת , לא חשבתי שיגיבו לבקשתי אך לפחות נותן הרגשה טובה שיש עוד אנשים שאיכפת להם מהצרכן בארץ.

פורסם

על כמה סרטים בידיוק זה היה שקיבלת 110 ש"ח?!

ובאמת כל הכבוד למשרד התקשורת! יפה לשמוע שגוף ציבורי ממשלתי עושה משהו כמו שצריך, אני באמת מופתע

פורסם
  • מחבר

2 והם הוסיפו פיצוי סימלי מחשבונם חחח

פורסם

ואווו נחמד דווקא :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים