פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים יכול להיות, אבל אם זה המצב - תסלחו לי, זו בעיה של יס, לא הלקוח. מה זה דרישת תשלום אחרי 9 שנים?
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים OMRIJ אתה בטוח בכל העניין הזה? לנו בבית היו ממר שלא התחבר לטלפון, ופשוט אי אפשר היה לזמין דרכו סרטים - היית צריך להתקשר למענה הממוחשב שלהם כדי להזמין. ואז כמובן הם ידעו מזה והגיע חיוב בחשבון הקרוב. היה לנו Yes הרבה שנים ובשום שלב לא היה ממיר שאפשר להזמין בלי להיות מחובר
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים זה היה רק בעבר הרחוק ורק בחלק מהממירים והפסיק לאחר עדכוני גירסה שנעשוהיה לי בדיוק אותו סיפור (רק שאני הייתי בטוח שאני דופק את המערכת שאני מזמין בלי לשלם :-X וכשהתנתקנו קיבלנו חיוב ושילמנו כי ידעתי שבאמת הזמנתי את הסרטים האלו)
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים ^^^הוא צודק, אכן היו כאלה ממירים בעבר (או שמא עדיין יש אפילו)פותח הת'רד,האם החלפת ממירים בבית בזמן האחרון? יכול מאוד להיות שאם הם החליפולך ממיר בבית בזמן האחרון אז עכשיו הם בדקו את הממיר וראו שהזמינו אתהסרטים האלה.אתה לא יכול פשוט לבוא אליהם ולטעון שזה לא קרה, אתה צריך הוכחות.הסיבה שהם מוכנים להציע לך 3 סרטים ב-dvdbox זה סתם בגלל שזה לא עולהלהם שום דבר, וכי הם יודעים שזה יגרום לך לסתום את הפה ולהפסיק להציק להם.באותה מידה אתה יכול להתקשר ליס ולצעוק עליהם על כל שטות שבעולם והם יביאולך את אותה הטבה, סתם כי הם יכולים להביא לך את זה ומבחינתם זה חינם, והםגם יודעים שאף אחד לא משתמש בזה, זה לא "שוחד" או "דמי שתיקה"...
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים אתה אומר כאילו שחברת יס יכולה לגרוע כספים ממי שבא לה מתי שבא לה ואף אחד לא יכול להגיד מילה , זה כמו שלהגיד עכשיו חברת יס תוריד 40 שקל מכל הלקוחות שלה מי שנת 2001 וכרגע היא הוסיפה לחשבונה עוד מיליו שקלים וכולם יגידו טוב נו... זה לא מה שאמרתי. מה הקשר בכלל? אתה לא יכול לתבוע אותם! על מה תתבע?? הם רוצים ממך כסף, לא אתה מהם! אם אתה רוצה אתה יכול פשוט לא לשלם להם, ואז (אולי) הם יתבעו אותך. אבל תביעה שלך נגדם? באיזו עילה בדיוק? בפעם האחרונה שבדקתי, החיובים של YES הם לא חשבון ששולחים הביתה שצריך לשלם בדואר. התשלום מתבצע אוטומטית, ומה שמגיע הביתה הוא החשבונית\קבלה בלבד - אחרי שהכסף כבר נלקח מחשבונו. על חיובים ללא סיבה מותר לתבוע, או שגם זה אסור? אין שום בעיה אבל זה ממש לא המצב. זה לא כסף שנלקח, זאת בסך הכל דרישת תשלום. ואילו כאן מופיעה דרישה מלקוח להוכיח כי לפני 9 שנים(!) הוא לא שכר סרטים אלו. זה בערך כמו שתדרש להוכיח שאין לך אחות, אתה לא חושב? סליחה, אבל זאת כבר בעיה של הלקוח. אם מופיע בממיר שלו שהסרטים אכן הוזמנו (וזה בגדר ראיה מוצקה, כל מה שצריך זה טכנאי שישמש כעד מומחה), אז זאת עובדה בשטח. הלקוח טוען שזה לא נכון? חובת ההוכחה אכן מוטלת עליו. אז מה? איך אתה רוצה שזה יהיה? הפוך? שיס הם בגדר שקרנים עד שהם הוכיחו אחרת? אין שום בעיה! למה? כי הם הוכיחו!
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים בפעם האחרונה שבדקתי, החיובים של YES הם לא חשבון ששולחים הביתה שצריך לשלם בדואר. התשלום מתבצע אוטומטית, ומה שמגיע הביתה הוא החשבונית\קבלה בלבד - אחרי שהכסף כבר נלקח מחשבונו. על חיובים ללא סיבה מותר לתבוע, או שגם זה אסור?דבר שני, מדובר אמנם ב40 שקל בלבד, אבל זה 40 שקל פר לקוח. מספיק שהם יאלתרו חיובים שכאלה ל1000 לקוחות, וכבר הגעת ל40,000... וליס יש "קצת" יותר מ1000 לקוחות. חוץ מזה, לא מדובר באי תשלום חוב, שניתן להוכיח את קיומו. כאן הכל כפי הנראה שולם ובזמן, ואילו כאן מופיעה דרישה מלקוח להוכיח כי לפני 9 שנים(!) הוא לא שכר סרטים אלו. זה בערך כמו שתדרש להוכיח שאין לך אחות, אתה לא חושב?על זה^
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים מחבר כן באמת החלפנו ממיר לפני שנתיים , עברנו ליס מקסכמו שנאמר כאן הכסף כבר נילקח בחשבונית החודשית . ולא שאני חייב לשלם עכשיו . ובלי שום התרעה מראש.קודם כל חברת יס צריכה להוכיח שהממיר באמת שלי או שהסרטים לא הושתלו בצורה בזויה אין לנו מושג מה עבר על הממיר בשנתיים האלו זה לא שאתמול החלפנו והיום נאמר מה נימצא עליו .דיברתי עם כמה אנשים ונאמר לי זה שהם סורקים ממירים ישנים וניזכרים לאחר 9 שנים פשוט לא חוקי . ואפילו אפשר לבנות תיק תביעה יצוגית. ניראה לי מחר אני ינסה שוב לדבר עם יס אם לא ילך ניפנה לרשות השניה וניראה מה יהיה.
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%94_%D7%99%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%99%D7%AAבשביל תביעה ייצוגית, צריך (בין השאר) להוכיח שיש ציבור מספיק גדול שנפגע מאותו הדבר.יש לך הוכחות כאלה?ועם מי בדיוק דיברת שאמר לך את זה?בעיניי, אין שום סיבה שזה יהיה לא חוקי.אתה צריך לזכור שאומנם החיוב הזה ספציפית הוא משנת 2001, אבל ההתקשרות שלך עם YES עדייןקיימת, והיא לא נגמרה לפני 9 שנים, ולכן לא נכון להסתכל על החיוב הזה כעל דבר נפרד לחלוטין.מעבר לכך,האם טרחת בכלל לקרוא את חוזה ההתקשרות שלך עם YES שאתה טוען שזה לא חוקי?
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים 1. חוזה יכול להכיל סעיפים המנוגדים לכתוב בחוק, אבל רק עד שהלקוח הראשון יפנה לבית משפט בגלל הסעיפים הללו... אי אפשר לתרץ עבירה על החוק בעזרת חוזה.2. גם אם נניח לרגע שהרישום בממיר הוא אכן ראיה קבילה לכך שהסרטים אכן הושכרו - מאז החזרת הממיר עברו שנתיים! אם החזרת מוצר פגום במסגרת האחריות, ולאחר שנתיים הם מתקשרים ואומרים לך שהתברר שהמוצר חזר שבור פיזית ולכן אינו מכוסה ויציגו דרישה לשלם - גם אז תשלמו כמו ילדים טובים?
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים חוזה אחיד:נוסח של חוזה שתנאיו, כולם או מקצתם, נקבעו מראש בידי צד אחד כדי שישמשו תנאים לחוזים רבים בינו לבין אנשים בלתי מסוימים במספרם או בזהותםחוזים עם חברות מסויימות (כמו YES לדוגמא) הם חוזים אחידים שצריכים לעבור אישור של ועדות / משרדים ממשלתיים מסויימיםולכן סביר להניח שהחוזה שיש לפותח הת'רד עם YES עבר כבר בדיקה מדוקדקת ויעמוד במבחן בית המשפטאומנם שנתיים זה הרבה זמן,אבל שוב, צריך לקרוא את החוזה ואחר כך להתלונן, לא לפני כן
פורסם 2009 בדצמבר 2115 שנים אם החזרת מוצר פגום במסגרת האחריות, ולאחר שנתיים הם מתקשרים ואומרים לך שהתברר שהמוצר חזר שבור פיזית ולכן אינו מכוסה ויציגו דרישה לשלם - גם אז תשלמו כמו ילדים טובים?זה לא אותו דבר. אין פה סחורה פיזית שלגביה אי-אפשר להוכיח מה קרה ומי שבר מה במהלך השנתיים. יש פה עניין של שירות שניתן, ואמור להיות מתועד היטב.מה שיש לעשות הוא לפנות אל יס, ולבקש הסברים מדויקים על החיובים.אומרים שיש תיעוד על שני סרטים שלא חויבו? נא לספק את שמות הסרטים, את תאריכי הצפייה, הסבר למה לא הלקוח לא חויב במקור, והוכחה שבאמת הלקוח לא חויב ושבאמת מדובר בלקוח הנכון.יכול בהחלט להיות שהצדק עימם, אבל הם צריכים להיות מסוגלים להסביר.
פורסם 2010 בינואר 2415 שנים מחבר אנשים רציתי לספר לכם איך ניגמרה התקרית שלי עם יס ושאנשים עם בעיות דומות יוכלו ליישם בעתיד .לאחר כל השיחות פה פניתי למשרד התקשורת . והיום להפתעתי (הפתעה טובה) קיבלתי מכתב .הנדון: חיובים כספיים בגין סרטים PPVמאשרת, בתודה קבלת פנייתך בנושא שבנדון, ומתכבדת להשיבך כדלקמן:בברור שערכנו מול חברת YES נמסרו לנו הנתונים הבאים:אין מחלוקת בדבר הזמנת שני אירועי צפייה באוקטובר 2006, חיובי אירועים בהזמנה אישית (PAY PRE VIEW) שהוזמנו באמצעות השלט במהלך תקופת ההתחברות.נציגת החברה טוענת כי באופן סדיר, החיוב עבור הזמנת אירועים אלו מבוצע אחת לחודש, בחיוב החשבון החודשי שלאחר הזמנת הסרט.ייתכנו מצבים שבהם עקב אי חיבור רציף לקו הטלפון של המפענח הדיגיטלי בבית הלקוח, הלקוח ימשיך להזמין סרטים בהזמנה אישית ללא דיווח למחשבי החברה, וזאת על לתפוסת זיכרון מלאה של הכרטיס החכם שבמפענח.משרד התקשורת והמועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין מתנגדים לגביה המאוחרת שכן סעיף 6.2.1.2 להסכם המנוי החל על המתלוננים קובע מפורשות:"התשלומים בגין תכניות בתשלום ישולמו בגין תכניות שהלקוח צפה בהן בפועל בחודש שקדם לחודש התשלום בהתאם למועדי החישוב הנוהגים בחברה". (ההדגשה הוספה).המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין תיקנה את נוסח הסכם המנוי בעניין זה ביום 30.6.2004 ואפשרה גביית התשלום עבור תכניות בתשלום לאחר מועד הגבייה הרגיל רק במקרה של מניעה טכנית, ובלבד שלא ייגבה תשלום בגין יותר מארבע תכניות בתשלום בהן צפית באמצעות כל מפענח' החלטה מס' 17/2004-9))על פי החלטת המועצה, תיקון זה חל רק על הסכמים שנכרתו לאחר מועד ההחלטה.מצ"ב עותק ממכתב תשובת חברת YES מן התשובה עולה כי החליטו לזכות את חשבונך בגין הסרטים בסך 109.30 ₪.אני תקווה כי בכך נסתיים הטיפול בעניין לשביעות רצונך.בכבוד רב,מירב שטרוסברג - אלקבץמנהלת תחום הגנה על הצרכןבאמת כל הכבוד למשרד התקשורת , לא חשבתי שיגיבו לבקשתי אך לפחות נותן הרגשה טובה שיש עוד אנשים שאיכפת להם מהצרכן בארץ.
פורסם 2010 בינואר 2415 שנים על כמה סרטים בידיוק זה היה שקיבלת 110 ש"ח?!ובאמת כל הכבוד למשרד התקשורת! יפה לשמוע שגוף ציבורי ממשלתי עושה משהו כמו שצריך, אני באמת מופתע
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.