עבור לתוכן

yes מנסים לעקוץ אותי בכוח, עידכון.

Featured Replies

פורסם

שלום אנשים

ניתקלתי בבעיה עם יס בחשבונית האחרונה קיבלתי חיוב על 2 סרטים בצפיה ישירה מי שנת 2001 זה לא הסכום זה יותר הפרינציפ.

היתקשתי לשירות שלהם וניסיתי להסביר שאין לי מושג מה היה ב2001 ולמה בכלל חויבתי

הם לא רצו לתת שום זיכוי והתירוץ שלהם היה שהחלפתם ממירים ונימצא בממיר שתי סרטים שלא שולמו (לי אישית אין מושג מה היה אז)

ומקסימום הציעו לי 3 סרטים להזמנה חינם ,אני אישית סירבתי להצעה.

מה עושים ?

  • תגובות 30
  • צפיות 3.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

דבר ראשון מדברים עם אחראי.

אם לא עוזר - תלונה למשרד התקשורת.

אם לא עוזר ובמידה ויש כח - תביעה..

בהצלחה

פורסם

תביעה!! תביעה!! תביעה!! תבע להם את הצורה!!!

אולי ככה הם* ילמדו!!!

* הם = אנשים כמוך וכמו המגיב מעליי שחיים בסרט שהם יכולים לתבוע מי שבא להם על שטויות.

תביעה? על מה בדיוק תתבע אותם? על זה שהם דורשים ממך ברוב חוצפתם תשלום על שירות/מוצר שהם סיפקו לך?

אתה טוען שהם לא סיפקו? תוכיח. בינתיים אתה בעצמך כותב ש"אין לך מושג מה היה ב-2001". באמת נראה לך שקיים בעולם איזשהו שופט מספיק מטומטם בשביל שיתמוך בצד שלך במקרה כזה?

אין שכל אין דאגות.

פורסם

אני די בטוח שאי אפשר לחייב מישהו על משהו שהיה לפני יותר מ-7 שנים (התיישנות).

פורסם

עומרי, עורך דין לא ייצא ממך. טוב שאתה (יודע לצלם) יפה.

גם שופטים לא יאהבו את זה שאחרי 9 שנים פתאום החברה נזכרת שבא להם לחייב אותך על משהו משנת 2001, זה לא סביר. במיוחד שאני מניח שהיית לקוח טוב ששילם את החשבונות שלו בזמן תמיד. מצד שני אם השופט בא במצב רוח רע מאוד בבוקר, ואישתו לא נתנה לו או שעשתה לו פרצופים אתמול בלילה, אז אתה באמת תחטוף נזיפה והתביעה לא תתקבל אצלו בעין יפה.

לפני שאתה רץ לתבוע על סכום מגוכך כמו 40 שקלים (רק האגרה תעלה לך פי 10), תחזור למשא ומתן איתם ותגיעו לעמק השווה. אם לא 3 סרטים אז ערוצים או חבילה כל שהיא ללא עלות נוספת, או באמת ביטול החיוב או הורדת סכום החיוב.

אגב, ביקשת פירוט איזה סרטים? באיזה תאריכים ושעות? אולי תמצא שבימים האלה היית בחו"ל או בנופש באילת או במשימת איתור מים על המאדים?

שניצל - תנסה להגיד את זה לביטוח לאומי, נראה איך הם יגיבו.

פורסם
  • מחבר

חוק התיישנוץ אפשר עוד פרטים על זה לבדוק האם הוא קיים ?

והם לא צריכים להוכיח שבאמת היה משו לפני 8 שנים , ואם זה בכלל ממיר לא שלי . אין לי מושג מה הולך אצלהם במחסנים שמה . ולמה רק עכשיו הם ניזכרו.

כידוע לי התשלום בא סוף חודש ולא אחרי 8 שנים . בחשבונית רשום שההזמנות בוצעו ב 7 ו 8 בבוקר שכידוע בבית שלי אף אחד לא יקום בשעה כזאת להזמין סרט אחות בתי ו יוגי הו . ואם הסכום היה 1000 שקל או יותר,והיו עושים זאת גם בצורה מצתברת מי 2002 ו2003 והיתה רשימה של 20 סרטים זה גם בסדר ?

אם מציעים לי פתאום 3-4 סרטים בהזמנה אישית חינם זה כבר אומר שמשו לא בסדר הגיוני?

אמרתי תביעה כי זה מושך צומת לב לכותרת , אולי מקום שאפשר להתלונן בו כמו המגיב הראשון אמר משרד תקשורת . היתי מאיים בניתוק מהם ואז הם היו מלקקים לי את הרגליים אך לצערי יש לי עוד שנה אצלהם.

פורסם

אני די בטוח שאי אפשר לחייב מישהו על משהו שהיה לפני יותר מ-7 שנים (התיישנות).

עומרי, עורך דין לא ייצא ממך.

שניכם נורא חמודים, אבל מספיק שמתישהו באמצע (נניח שנת 2005) הם שלחו על זה בקשה לתשלום - וכל ההתיישנות מתבטלת.

אני לא מכיר את כל הצדדים של המקרה, כל מה שאנחנו יודעים פה זה רק מה שפותח הדיון (בחר) לספר.

ובכל מקרה, כך או כך - לתבוע חברה כמו יס עם סוללת עורכי דין in-house שבמילא לא עולה להם כסף, על 40 שקל, זה מגוחך.

מה גם שאין פה שום עילה לתביעה. אתה לא יכול לתבוע מישהו על זה שהוא תובע ממך תשלום :s07: כל הרעיון הזה מגוחך. :nono:

פורסם
  • מחבר

אתה אומר כאילו שחברת יס יכולה לגרוע כספים ממי שבא לה מתי שבא לה ואף אחד לא יכול להגיד מילה , זה כמו שלהגיד עכשיו חברת יס תוריד 40 שקל מכל הלקוחות שלה מי שנת 2001 וכרגע היא הוסיפה לחשבונה עוד מיליו שקלים וכולם יגידו טוב נו...

זה פשוט לא מסתדר אני נימצא איתם מאז שהם הוקמו ותמיד שילמתי את כל החשבונות ועכשיו הם ניזכרים . וכן זה פעם ראשונה שאני מקבל תשלום על תוכניות אלו.

פורסם

קודם כל שאלו יהיו הצרות שלכם בחיים.

מה שאתה יכול לעשות, תגיש תלונה למחלקת תלונות ב-yes.

אבא שלי עשה דבר כזה בהוט עם סכום כספי הרבה יותר גדול וקיבל את מה שרצה, אומנם אחרי שהוא עבר מספיק טירטורים.

פורסם

כמה גזלנים הם יכולים להיות...שמע אם אתה חושב שאתה צודק בעניין פה אל תוותר.עדיף קודם שתשלח אליהם מכתבים\תצרח עליהם בטלפון וכו' זה יכול לעזור...אם זה לא עוזר לפני תביעה כמובן תייעץ עם עו"ד שמבין בנושא הזה כי סביר להניח שהיו כבר משפטים בעניינים דומים וכך תדע מה הסיכוי להצליח בתביעה.אם הסיכוי טוב תתבע ואם תזכה כמובן שהם ישלמו את הסכומים שהוצאת וכו' וגם חסכת כאב ראש לאנשים אחרים שעמדו לעשות להם את אותו התרגיל.

פורסם

תתווכח איתם ותבקש להגיע למנהל שם, בסוף יפתר העיניין.

ואל תיפול למלכודת של הDVDBOX.

כל מי שמתלונן קצת, הם תוקעים לו 3 סרטים, שהוא לא יעשה בהם שימוש. ואז הוא שותק.

לי יש כבר איזה 18 סרטים חינם בDVDBOX, שקיבלתי(יס מקס, יס HD רישום לאתר) בלי שום קשר למחיר שאני משלם על הממירים.

ואני אגיד לך שזה לא שמיש, אז אל תקנע לDVDBOX הזה, בסוף הם יחזירו לך.

פורסם

שניכם נורא חמודים, אבל מספיק שמתישהו באמצע (נניח שנת 2005) הם שלחו על זה בקשה לתשלום - וכל ההתיישנות מתבטלת.

אני לא מכיר את כל הצדדים של המקרה, כל מה שאנחנו יודעים פה זה רק מה שפותח הדיון (בחר) לספר.

ובכל מקרה, כך או כך - לתבוע חברה כמו יס עם סוללת עורכי דין in-house שבמילא לא עולה להם כסף, על 40 שקל, זה מגוחך.

מה גם שאין פה שום עילה לתביעה. אתה לא יכול לתבוע מישהו על זה שהוא תובע ממך תשלום :s07: כל הרעיון הזה מגוחך. :nono:

אני לא דיברתי על התיישנות וגם לא רמזתי לה, אני גם מאמין שאין איך להכניס אותה למקרה כזה.

במקרה כזה יס צריכים להוכיח שהם אכן שלחו מכתב כזה, ואני מניח שאין להם בנמצא כזה, אחרת היו מספרים ללקוח שהם כן שלחו לו מכתב וזה לא בא סתם ככה "בגלל שהוא החליף ממירים".

לתבוע על דרישת תשלום לא, אבל אם הכסף באמת ירד אז יש על מה לתבוע (כמובן שלצערנו 40 שקל לא שווים את זה, אגרה פי 10 עולה על ההתחלה וזה בלי לדבר על ימי עבודה, טלפונים וטירטורים נלווים). בנתיים אם הלקוח יחליט לא לשלם, אז יס יצטרכו לתבוע אותו ואז בית המשפט יאלץ להכריע.

מה שכן אפשר לעשות זה להתלונן לרשות השניה או לגוף שאחראי על החברות האלה, למועצה לצרכנות או אלוהים יודע מי שכן יכול להזיז עניינים בתוך חברות הענק הללו.

אגב, וידוי אישי - לפני 4 שנים הקפאנו בבית את המנוי יס לחודש בגלל טיסה לחו"ל, וכשחזרנו התברר לנו שלא הוקפא כלום והתשלום ירד. אחרי כמה שיחות טלפון שבהם לא הסכימו יס לזכות אותנו (טימטום של מוקדני שירות, וגם מנהלי משמרת לא הכי מבריקים), הגשנו תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. אחרי 10 ימים מהגשת התביעה הגיע צ'ק + תשלום על הוצאות משפט - האגרה). שיטת המצליח במיטבה.

פורסם

שניכם נורא חמודים, אבל מספיק שמתישהו באמצע (נניח שנת 2005) הם שלחו על זה בקשה לתשלום - וכל ההתיישנות מתבטלת.

אני לא מכיר את כל הצדדים של המקרה, כל מה שאנחנו יודעים פה זה רק מה שפותח הדיון (בחר) לספר.

ובכל מקרה, כך או כך - לתבוע חברה כמו יס עם סוללת עורכי דין in-house שבמילא לא עולה להם כסף, על 40 שקל, זה מגוחך.

מה גם שאין פה שום עילה לתביעה. אתה לא יכול לתבוע מישהו על זה שהוא תובע ממך תשלום :s07: כל הרעיון הזה מגוחך. :nono:

בפעם האחרונה שבדקתי, החיובים של YES הם לא חשבון ששולחים הביתה שצריך לשלם בדואר. התשלום מתבצע אוטומטית, ומה שמגיע הביתה הוא החשבונית\קבלה בלבד - אחרי שהכסף כבר נלקח מחשבונו. על חיובים ללא סיבה מותר לתבוע, או שגם זה אסור?

דבר שני, מדובר אמנם ב40 שקל בלבד, אבל זה 40 שקל פר לקוח. מספיק שהם יאלתרו חיובים שכאלה ל1000 לקוחות, וכבר הגעת ל40,000... וליס יש "קצת" יותר מ1000 לקוחות. חוץ מזה, לא מדובר באי תשלום חוב, שניתן להוכיח את קיומו. כאן הכל כפי הנראה שולם ובזמן, ואילו כאן מופיעה דרישה מלקוח להוכיח כי לפני 9 שנים(!) הוא לא שכר סרטים אלו. זה בערך כמו שתדרש להוכיח שאין לך אחות, אתה לא חושב?

פורסם

מה שקורה עם החיובים האלו הוא פשוט

בעבר , ממירים שלא היו מחוברים לקן טלפון יכלו להזמין סרטים למרות שאין תקשורת

כתוצאה מכך לא היה חיוב (כי יס פשוט לא יכלו לדעת על זה)

כשלקוח מתנתק/מחליף את הממירים האלו הסרטים שהוזמנו אבל לא חוייבו מופיעים על גבי הכרטיס החכם

ואז יס מחייבים עליהם.

הם לא יכלו לשלוח מכתב ב2005 כי הם לא ידעו על הסרטים, צמד שני סביר מאוד להניח שאתה (או אחד מבני משפחתך) באמת הזמין אותם

זה לא שמישהו ביס החליט פתאום, בוא נחייב אותו על סרט משנת 2001...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים