A suggestion for an ADSL ISP with a low latency to european servers in mind? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

A suggestion for an ADSL ISP with a low latency to european servers in mind?


gunai

Recommended Posts

Hello :hi:

I've decided to switch from HOT to Bezeq and I was wondering what ISP I best connect to.

I mainly use the to play World of Warcraft and the likes thereof, and more than anything else a low latency to western europe will be most welcome.

I do assume that a "Gamer" type of account will best suit my needs, but with which ISP?

Thanks in advance and pardon for the english, an innocent mistake left me with no hebrew at the moment.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

If you don't see what i'm writing please let me know and i'll write it down in English.

לבב"ל יש הסכמים עם ספקיות ארופיות מאוד טובות לעומת נטוויזן ואקספון מבוססת הרי על בב"ל, ויש לה גם שרתים במקומות מאוד ראשיים זה לגביי ארה"ב תקף גם ככה שההמלצה שלי היא בב"ל/אקספון. הייתי בשניהם ואני מבסוט משניהם בקטע של פינגים לחול, ממש פינג מורגש לעומת נטוויזן ו012. וזאת ע"י בדיקה לכמה שרתים של משחקי אונליין שהייתי משחק ותמיד עם בב"ל קיבלתי את הנמוך ביותר.

האם אתה יודע באיזה מדינה הסרבר שבו אתה משחק? אם לא אתה יכול להשתמש בגוגל בכלי שנקרא TRACE IP שם זה ירשום לך את המדינה כי לא כל הספקים יש להם שרתים באותן מדינות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Hi, thanks for the quick reply.

My main character is located on a Paris server, and I occasionally connect to Stockholm.

I also play some Q3:CPMA on weekends on various server (located in various countries).

How's the quality of server in "Gamer" type of accounts nowadays? my simpleton's 2.5mbit cable connection worked fine up until about a month ago when latency skyrocketed. are they still treating low bandwidth connections appropriately or are they trying to push the "Gamer" accounts into the "pay thrice and download at 100mbit from ynet" zone?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטע של פשוט נותן לך טווח של איפי אחר שגורם לכך שאתה מגיע אם האייפי המסויים הזה לשרת המרוחק שלא בארץ והוא נותן לך עדיפות מה שעוזר בעיקר שיש לאגים שלא תקבל TIME OUT אבל זה לא חוסך לך שרת או שתיים ככה שזה לא הכי הכי אבל אני לא יודע בדיוק איך זה עובד וזה משהו שברצוני לגלות מה באמת הוא עושה.

שרתים בפריס? אז לבב"ל יש שרתים בגרמיה וגם ל012 יש בגרמניה אבל אני מעדיף את בב"ל על 012 כי הם חברה שפועלת ומנוהלת כמו שצריך. והרי גרמניה וצרפת מאוד קרובות. ואותו דבר לגבי שטוקהולם.

אני לא יצא לי להיות בחבילת אז אני לא מדבר מנסיון. חחח אבל אין קשר בין זה לבין הורדה בארץ, אולי בחו"ל יהיה הבדל אבל עדיין לא משהו קריטי זה בעיקר לעדיפות הIP של השרתים המרוחקים שיתנו לך עדיפות ולא יזניחו אותך בזמן עומס מה שיגרום לך לאבד פאקטים מה שיגרום לזה שתראה דברים שלא באמת קורים או שלא תראה דברים שקורים באמת.

סתם בשביל לסבר את האוזן ל012 היה תקשורת ישירה לארה"ב אבל הם ראו שזה לא משתלם אז הם עוברים דרך לונדון לארה"ב למרות שבב"ל לא והם ישירות לארה"ב אבל נראה לי שבמקרה הזה רק אבל פה אני לא סגור אולי גם הם ביטלו את זה כי ראו שזה לא משתלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

My reference to the 100mbit packages was more related to the fact that they by no means can supply that much bandwidth outside, so in practice it only applies to Israeli servers.

I'm pinging 700ms to the server at the moment and downloading at 300kbps from Netvision's server, this is the kind of absurdity I'm trying to avoide :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחח

ממה שאני רואה שיש בעייה בנטוויז'ן בימים האחרונים בתקשורת לחו"ל זה כנראה אם שרת ראשי שלהם שיוצא לחו"ל כי הרבה התחילו להתלונן על פינג בשמיים. ככה שפשוט תחכה ואני מאמין שזה יסתדר. אבל המלצה שלי בב"ל. וזה נכון מה שאמרת מקווה שיהיה פתרון לזה בעתיד.

300 קילו ועל איזה חבילה אתה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...