עבור לתוכן

איך X-BOX מגיע לקצב מילוי פוליגונים כזה??

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

נשמע הגיוני, הרי כמובן שהרזולוציות במשחקי טלויזיה נמוכות מאד...

אף על פי כן תמיד מאזכרים את הקונסולות כמפלצות המגמדות את המחשב האישי ביכולות ובביצועים!

פורסם

אף על פי כן תמיד מאזכרים את הקונסולות כמפלצות המגמדות את המחשב האישי ביכולות ובביצועים!

נו יופי...

את זה האידיוטים בעלי GF2 MX או GF3 ללא ידע אמיתי איך להשתמש בו אומרים.

פורסם

כן, כי משווים אותה לביצועים של כרטיסי המסך ברזולוציות של 1600x1200...

קח GeForce 4 איימתני, תריץ בו GTA3 ב-800x600, והנה לך 400fsp, לא רק 80...

פורסם
  • מחבר

אף על פי כן תמיד מאזכרים את הקונסולות כמפלצות המגמדות את המחשב האישי ביכולות ובביצועים!

נו יופי...

את זה האידיוטים בעלי GF2 MX או GF3 ללא ידע אמיתי איך להשתמש בו אומרים.

נו מה אתה רוצה - אני אידיוט עם RIVA TNT .

פורסם

יותר קל להתאים משחקים לחומרה אונברסלית מאשר לpc..........

ותחשבו על זה!

פורסם
8 טקסטורות על כל פוליגון, Ray Tracing, Alpha Blending וכו'.

זה יותר ככה:

עד 8 מקורות אור שונים בסצנה אחת...

זה ממש לא אומר שהולכם להשתמש בזה בזמן הקרוב...

רגע אחד!

לאיזה קצב מילוי פוליגונים מגיע הג'יפורס 3 ולאיזה קצב הג'יפורס 4?

(מקסימום... מקסימום 50 מיליון פוליגונים בשניה)

ובכלל הרי כל המנטרה של אוהדי הקונסולות (ואני בינהם) היא שהן חזקות פי כמה וכמה מהמחשבים האישים הקיימים היום!

מה לעזזל הקשר ?!

קונסולת משחק היא דבר עלוב שלא עושה FSAA, המשחק רץ על טלויזיות ענקיות ברזולוציות של 600X800 ויש יותר מידי "אפקטי" AA...!

ברור שהקונסולה מייצרת גראפיקה גבוה... הרי איכות התמונה (איכות ופירוט הטקסטורה למשל) בה לא מגיע לרמה של ה- Radeon 8500...!

אז יופי... הקונסולה יכולה להריץ לך מודלים מפורטים מאוד מבחינה מבנית... אבל זה לא עוזר לך כשאתה צריך לשחק GT3 / Halo / StarWars RS2 עם אפקטי AA מרגיזים !

קודם כל הגיימקיוב מסוגל להריץ עד שמונה שכבות טקסטורות על כל פוליגון ביחד.

קונסולת משחק היא דבר נהדר שכן עושה FSAA (רוב המשחקים לPS2 לא תומכים בזה... לך תבין), המשחק הזה רץ בטלויזיות ענקיות ברזולוציות של 640*480 בלי טיפת ALIASING (אם התכנת היה טוב מספיק).,

אתה תתפלא על איכות הטקסטורות של קונסולה אם תצא לרגע מבועת המחשב...

קונסולה יכולה להציג מודלים מפורטים מאוד מבחינה מבנית, אין ספק, ואם אתה לא משחק ב-PS2 אלא באקסבוקס או בגיימקיוב גם ALIASING אתה לא צריך לסבול.

ולהוא מלמעלה, Luigi's Mansion, Rogue Leader, Waverace ועוד כמה משחקים שאני לא ממש זוכר עושים Ray Tracing אמיתי. תהרוג אותי, אבל זה ככה.

פורסם

קודם כל הגיימקיוב מסוגל להריץ עד שמונה שכבות טקסטורות על כל פוליגון ביחד.

so...?

אז אני לא מהורה ב- specs המלא של ה- GC...

יופי לו...

חכה כמה ימים כדי שאני אקח SS מהדמואים של ה- Radeon 8500 (אחי הקטן קנה)... אז תראה מזה פירוט טקסטורה... (לחילופין אתה יכול להוריד את הדמואים של בקבצי סרטים מהאתר שלך ATi).

קונסולת משחק היא דבר נהדר שכן עושה FSAA (רוב המשחקים לPS2 לא תומכים בזה... לך תבין), המשחק הזה רץ בטלויזיות ענקיות ברזולוציות של 640*480 בלי טיפת ALIASING (אם התכנת היה טוב מספיק).,

קונסולה יכולה להציג מודלים מפורטים מאוד מבחינה מבנית, אין ספק, ואם אתה לא משחק ב-PS2 אלא באקסבוקס או בגיימקיוב גם ALIASING אתה לא צריך לסבול.

חה !

שיחקת פעם GT3 על הזבל הזה ?

שלא תעז להגיד לי שאין שם בעיות AA ! יש רק בעיות כאלו !

וזה ממש לא קשור למה שהמתכנת כותב... לפי מה ששמעתי רק ה- XBOX עושה FSAA בחמרה ואני לא אמת צריך לומר מה היא רמת המשחקים על הדבר הזה...

אתה תתפלא על איכות הטקסטורות של קונסולה אם תצא לרגע מבועת המחשב...

ומאיפה לך היידע שלא בדקתי כמה קונסולות בעצמי...?

פורסם

אני איכשהו דיברתי לענקודר...

:)

יובל, אתה משווה רדאון8500 לקונסולה שיצאה לפני שנתיים וחצי (PS2)? למה אתה כבר יכול לצפות???

לא אמרתי שאין ALIASING על הפס2, למעשה אני אמרתי שיש בעיות כאלו במפורש.

והדמו של הדולפין מהאתר של ATI באמת הרשים אותי.. :o :o :o וגם התמונות של UT עם TruForm, לא חלמתי על דבר כזה!

ואני איתך בהסכמה מלאה בקשר לרמת המשחקים על הXBOX :)

פורסם

אני לא דיברתי על ה- TruForm dolphin demo... אני דיברתי על ה- islend 1... חוץ מזה שעל המחשב זה נראה הרבה הרבה יותר טוב מבסרט...

וואלה...?!

UT עם TruForm...? שלח לינקים לתמונות... מהר אחי... (כמובן ש- ATi שיחררו טלאי תיקון ל- half Life [כולל CS] והמשחק נראה מדהים... תיהיה בטוח שחצי מקהילת ה- CSים בעולם תקנה כרטיס כזה... ;D )

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים