פורסם 2009 בדצמבר 1015 שנים לא בזמן הקרוב.אם יפתחו טכנולוגיה חדשה לשיפור העברת מידע עם הפסדי אנרגיה קטנים יותר, נפיצה קטנה יותר והעברה יעילה יותר, אז בהחלט הlatency יקטן, אבל זה בטח לא בזמן הקרוב.
פורסם 2009 בדצמבר 1115 שנים לא בזמן הקרוב.אם יפתחו טכנולוגיה חדשה לשיפור העברת מידע עם הפסדי אנרגיה קטנים יותר, נפיצה קטנה יותר והעברה יעילה יותר, אז בהחלט הlatency יקטן, אבל זה בטח לא בזמן הקרוב.יקטן, לא בהרבה ממה שאתה חושב, חישוב פשוט של מהירות האור בסיב אופטי תביא אותך למסכנה שזה לא יקרה בעתיד הקרוב.כרגע עובדים על העברת מידע על מוליכי על, אבל זה לא יכנס בימי חיינו...
פורסם 2009 בדצמבר 1115 שנים כמו שאמרתי בשרשור הישן של זה, מה שלא יעשו, לא יוכלו להעביר מידע יותר מהר ממהירות האור.אם אני זוכר נכון ממה שחישבתי זה יצא שהפינג מפה לארה"ב לא יכול לרדת מ 125ms, ובשירות כמו onlive זה גבוה מדי.
פורסם 2009 בדצמבר 1115 שנים קצת מידע על הפרויקט השאפתני הזה: מסתבר שהכיוון היה השקה בנובמבר 2009, מה שלא יצא לפועל. נכון לעכשיו אין תאריך חדש ותושבי ארה"ב מוזמנים להשתתף בגירסת הבטא. למה תושבי ארה"ב? מכיוון כשהפרויקט יושק הוא יהיה זמין תחילה רק בערים מסוימות בארה"ב: השרתים שהוקמו נמצאים כרגע בקליפורניה, וירג'יניה, דאלאס, אלבאמה ושיקאגו. כמו כל מוצר מצליח, אם onlive יהווה הצלחה הוא יתרחב לאירופה ואולי כמה עידנים אחרי גם לישראל.
פורסם 2009 בדצמבר 1115 שנים יקטן' date=' לא בהרבה ממה שאתה חושב, חישוב פשוט של מהירות האור בסיב אופטי תביא אותך למסכנה שזה לא יקרה בעתיד הקרוב. כרגע עובדים על העברת מידע על מוליכי על, אבל זה לא יכנס בימי חיינו... [/quote'] בוודאי שלא, אני גם לא תכננתי על לשחק עם סינים ואמריקאים בפינג של 20, כמובן גם לא במהלך חיי מה שכן, למזער מעט איבודי אנרגיה וכו' [שזה לא פשוט כמו שזה נשמע וכמו שאמרת - לא במהלך חיינו] זה בכל זאת ישפר את חווית המשחק, והתקשורת עם אירופה, וכך במקום להרית BF2 בשרתים גרמניים על 120ms תוכל לשחק נניח 80 והלאה. וכן, כמובן יש את המגבלה שלא ניתן יהיה לעבור אותה: Minimum Latency = C/L וזה כמובן רק בהנחה ייפתחו שיטה להעביר את מהירות האור בריק. שזה בלתי אפשרי כמובן, נדמה לי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.