פורסם 2009 בדצמבר 815 שנים יכול להיות שמי שחזר אליך היה מישהו משימור לקוחות שחשב שאתה על סף התנתקות.במקרים כאלה פתאום אתה מגלה עד כמה נמוך הם מוכנים לרדת.זה גם מאוד תלוי בנציג השימור שאיתו אתה מדבר. יש כאלה יותר לחיצים ויש כאלה שללחוץ אותם זה כמו לנסות לסחוט מיים מאבן.
פורסם 2009 בדצמבר 815 שנים גם הוט עשו לי משהו דומה שמתי שרציתי להתנתק מהתשתית אצלם איזה נציג הציע לי 4 חודשים מתנה ואז 8 חודשים רגיל,אחרי זה העבירו אותי לדובר רוסית(בשביל אבא)ואז היא לא אמרה שאין מצב שהציעו לי דבר כזה.......................... וזה לא רשום לה גם במחשב שדיברתי עם מישהו.................. ככה זה אין מה לעשות.(כמובן שלא הצעתי לחבילה הזאת)
פורסם 2009 בדצמבר 815 שנים פעם בשנה אני מאיים להתנתק ומדבר רק עם שימור לקוחות (או שלוקחים טלפון והם חזורים אליי). אני מדבר רק איתם ב-10 השנים האחרונות.זאת הדרך היחידה לשמור על מחיר שפוי בחבילות תקשורת אצל התשתית והספקיות.לעולם אל תדברו עם נציגי קו ראשון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.