פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים אהלן,חיפשתי בפורום ולא הגעתי למסקנה חד משמעיית.הבנתי שדל בארץ דורשים אחריות NBD, אבל לא לכל הלפטופים שנמכרים שם יש את האופציה הזאת (inspiron, xps).זה אומר שאין להם אחריות?מי האדם המתאים אפשר לדבר איתו בדל ישראל כדי לברר את התשובה?במספר של 1-809, לא היה עם מי לדבר על זה..ושאלה אחרונה - למישהו פה יש Inspiron 14? האם האחריות שלו תופסת בארץ? (הוא לא נמכר פה)..
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים דל לא נותנים אחריות בארץ על דגם שהם לא מוכרים.אחריות תופסת עד כמה שאני יודע רק אם זה NBD ו 3 שנים.תמצא את הטלפון של דל ישראל בגוגל..
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים דל גם נותנים אחריות למחשבים ניידים שאינם מהסדרה העיסקית.אחריות NBD תקפה רק למחשבים עיסקיים ולכן גם תקפה בארץ ובכל העולם.אחריות למחשבים שאינם מהסדרה העיסקית צריך לברר ישירות מול דל ישראל.מניסיון של אדם אחר באתר שקנה STUDIO 1555, נאמר לו שיצטרך לשלם בארץ כ150$ והוא יקבל אחריות עד לבית ל3 שנים.(כל זה בבירור מול דל ישראל.)שים לב, שתדבר איתם, רוב הסיכויים שהם כמו מפגרים ירצו את הSERVICE TAG, אז תצטרך להתווכח איתם ולהסביר מספר פעמים שעדיין לא רכשת את המחשב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.