- שאלות Audio technica m50 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

- שאלות Audio technica m50


h5n1

Recommended Posts

אהלן, רכשתי את הדגם הזה, M50, וגם מבקורות ששמעתי , וכן מההאזנה שלי, אני מקבל את הרושם שהן יותר למיקס, אולפן ורפרנס שכאלה, ולא כל כך להאזנה למטרות הנאה.

לכן רציתי לשאול שתי שאלות.

1. האם זה באמת ככה או שאלה האזנה כמו כל אוזניות אחרות ואין סיבה להחליף?

2. האם beyer dt440 תהיה יותר מתאימה למטרות הנאה ממוסיקה?

3. איפה בארץ אפשר למכור את האוזניות האלה במחיר סביר?

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מתכוון שהן נשמעות לך "שטוחות" וניטרליות אז כן, כך הן מתכוננות. אלה מקצועיות לאולפן אחרי הכל. גם אני לא כל כך התחברתי לסאונד כזה עם הSRH-840 שהיו לי, הן היו לי "מנומסות" מדי, אפילו חסרות-אופי, למרות שטכנית הן לא עשו שום דבר רע. אבל הבנתי שלM50 דווקא אמור להיות טרבל די מודגש והן בין הסגורות הפופולאריות ביותר בטווח מחיר שלהן. מה המקור שלך? אם OB אז כדאי שתשקול שידרוג לכ.קול יותר איכותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, ניסיתי אותן ישר מאייפוד, אבל גם העברתי אותן בדרך עם מגבר PA2V2, שאמור להיות לא רע בכלל, וכן, קצת שטוח, מיד קצת משעמם, באס מורגש, אבל אני חושב שלא מספיק בשבילי..

אם הן שטוחות מדיי, ואני מחפש משהו פאנצ'י ומהיר בשביל מטאל ורוק, beyer יתאימו? (עזבו אתכם מגראדו, מי המשוגע שיצא עם החתיכות עץ השבירות והקאבלים הדקים האלה מהבית, אני צריך לשמוע מוסיקה באוטובוסים ><)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-M50 מוגדרות כאוזניות "מוניטור" על ידי היצרן עצמו.

יש לי גראדו SR80 מזה כ-5 שנים בערך. היו איתי במילואים, היו איתי באוטובוסים ובעוד מקומות, הילד רייר עליהן, אשתי זרקה אותם בארגז מלא ציוד נוסף. הן לא נראות ממש יפות והספוגים שלהם מעוכים לחלוטין (לא בעיה להחליף) אבל חוץ מזה הן עובדות יופי והסאונד כמובן נהדר. הכבל ממש לא דקיק ד"א.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...