פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים http://www.bizportal.co.il/homepage.shtml?p_id=&maavar=1אחרי DELL, הגיע תורם של c-gate
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים הקישור המדויק נמצא כאן:http://www.bizportal.co.il/shukhahon/biznews02.shtml?mid=222056התביעה היא נגד יבואנית סיגייט לארץ (CRG) ונגד אייבורי ו-KSP שמכרו דיסקים קשיחים פגומים של סיגייט. לדעתי יש לא מעט צדק בתביעה הנ"ל וזאת מכיוון שאף גורם שקשור לסיגייט בארץ לא טרח ליידע את הצרכנים לגבי הדיסקים עם הקושחות הפגומות.
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים דוגרי מת לנו בעסק אחד מהדיסקים הבעייתים הללו והיינו צריכים לשלם על שחזור מידע באזור ה-2000 ש"ח.השאלה אם באמת לא בצעו עידכון firmware ברגע שהתקלה כבר גולתה.עסק רציני היה צריך לאתר את הלקוחות שרכשו את הכוננים ולהתריע בפניהם. לא כזה קשה להושיב מזכירה לעשות זאת.
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים אני רוצה להיתיחס למשפט הזה:חברת SEAGATE, יצרנית ציוד המחשבים וזו שיצרה על פי התביעה את אותם כוננים פגומים, הוציאה בעצמה הודעה רשמית ב-16 בינואר 2009 שבסדרה יש פגם ייצור.לפי מה שידועה לי (אלה אם כן מישהו יבאי קישור) סיגייט אף פעם לא הודתה בפה מלא שאכן יש פגם יצור בכונניםזה היה ידועה שיש בעיה מהפורומים (גם פה היה דיון על כך) אבל לא הייתה הודעה רשמית של החברה ולא של יבואנית
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים סיגייט לא סתם שמו באתר שלהם מערכת לבדיקת דגמים של קשיחים על מנת לבדוק אם דרושים עדכוני קושחה.אני קניתי צKSP קשיח של 7200.11 והוא נהרס לי, אני לא מאשים את KSP.נ.ב - אני חייב לציין שבתוך שבוע הגיע אליי כונן סיגייט מתוקן עם חותמת "מתוקן" של מעבדות סיגייט.
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים לצערי זאת לא תביעה ראשונה בנושא כזהhttp://business.il.msn.com/law/article.aspx?cp-documentid=149241732
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים תביעה מגוכחת, KSP ואיבורי יטענו שהן לא צד בעניין ובית המשפט יקבל את זה ובצדק. אם תובעים אותן צריך לתבוע 90% מחנויות המחשבים בארץ.
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים בדיוק שבוע שעבר קרה לי..http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=441390.0איך אפשר להצטרף לתביעה?דוגרי, KSP כן אשמים. הם ידעו על זה ולא אמרו כלום. רק אחרי שהבאתי לתיקון אצל KSP, הטכנאי אמר שהסדרה אכן הייתה תקולה.
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים תביעה מגוכחת, KSP ואיבורי יטענו שהן לא צד בעניין ובית המשפט יקבל את זה ובצדק. אם תובעים אותן צריך לתבוע 90% מחנויות המחשבים בארץ.שים לב שהתובעים טוענים ש-KSP ואייבורי המשיכו למכור את הכוננים הפגומים עד הזמן האחרון (אם הם לא ממשיכים לעשות זאת כבר עכשיו). אם הם היו מורידים מהמדף את כל הכוננים הפגומים אז התביעה הייתה מוגשת כנגד היצרן/היבואן בלבד.
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים KSP ואייבורי מייבאות בעצמן את המוצרים שלהם, איני מכיר חנות או רשת מחשבים אחרת שמייבאת מוצרים בהיקף כזה ורוב החנויות עובדות מול יבואנים רשמיים/אפורים.
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים ^ ועל כן המחיר הנמוך - שירות חרא שלהם. וישראלים, כידוע מחפשים את ההכי זול, ומקבלים את ההכי זול.
פורסם 2009 בדצמבר 815 שנים אני רוצה להיתיחס למשפט הזה:לפי מה שידועה לי (אלה אם כן מישהו יבאי קישור) סיגייט אף פעם לא הודתה בפה מלא שאכן יש פגם יצור בכונניםזה היה ידועה שיש בעיה מהפורומים (גם פה היה דיון על כך) אבל לא הייתה הודעה רשמית של החברה ולא של יבואניתhttp://hwzone.co.il/news/1232559074/3408/
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.