עבור לתוכן

ksp + ivory - the lawsuit 2

Featured Replies

פורסם

מעניין

אתה תעדכן אם יהיו התפתחויות ?

פורסם

הקישור המדויק נמצא כאן:

http://www.bizportal.co.il/shukhahon/biznews02.shtml?mid=222056

התביעה היא נגד יבואנית סיגייט לארץ (CRG) ונגד אייבורי ו-KSP שמכרו דיסקים קשיחים פגומים של סיגייט. לדעתי יש לא מעט צדק בתביעה הנ"ל וזאת מכיוון שאף גורם שקשור לסיגייט בארץ לא טרח ליידע את הצרכנים לגבי הדיסקים עם הקושחות הפגומות.

פורסם

דוגרי מת לנו בעסק אחד מהדיסקים הבעייתים הללו והיינו צריכים לשלם על שחזור מידע באזור ה-2000 ש"ח.

השאלה אם באמת לא בצעו עידכון firmware ברגע שהתקלה כבר גולתה.

עסק רציני היה צריך לאתר את הלקוחות שרכשו את הכוננים ולהתריע בפניהם. לא כזה קשה להושיב מזכירה לעשות זאת.

פורסם

אני רוצה להיתיחס למשפט הזה:

חברת SEAGATE, יצרנית ציוד המחשבים וזו שיצרה על פי התביעה את אותם כוננים פגומים, הוציאה בעצמה הודעה רשמית ב-16 בינואר 2009 שבסדרה יש פגם ייצור.

לפי מה שידועה לי (אלה אם כן מישהו יבאי קישור) סיגייט אף פעם לא הודתה בפה מלא שאכן יש פגם יצור בכוננים

זה היה ידועה שיש בעיה מהפורומים (גם פה היה דיון על כך) אבל לא הייתה הודעה רשמית של החברה ולא של יבואנית

פורסם

סיגייט לא סתם שמו באתר שלהם מערכת לבדיקת דגמים של קשיחים על מנת לבדוק אם דרושים עדכוני קושחה.

אני קניתי צKSP קשיח של 7200.11 והוא נהרס לי, אני לא מאשים את KSP.

נ.ב - אני חייב לציין שבתוך שבוע הגיע אליי כונן סיגייט מתוקן עם חותמת "מתוקן" של מעבדות סיגייט.

פורסם

תביעה מגוכחת, KSP ואיבורי יטענו שהן לא צד בעניין ובית המשפט יקבל את זה ובצדק. אם תובעים אותן צריך לתבוע 90% מחנויות המחשבים בארץ.

פורסם

בדיוק שבוע שעבר קרה לי..

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=441390.0

איך אפשר להצטרף לתביעה?

דוגרי, KSP כן אשמים. הם ידעו על זה ולא אמרו כלום. רק אחרי שהבאתי לתיקון אצל KSP, הטכנאי אמר שהסדרה אכן הייתה תקולה.

פורסם

תביעה מגוכחת, KSP ואיבורי יטענו שהן לא צד בעניין ובית המשפט יקבל את זה ובצדק. אם תובעים אותן צריך לתבוע 90% מחנויות המחשבים בארץ.

שים לב שהתובעים טוענים ש-KSP ואייבורי המשיכו למכור את הכוננים הפגומים עד הזמן האחרון (אם הם לא ממשיכים לעשות זאת כבר עכשיו). אם הם היו מורידים מהמדף את כל הכוננים הפגומים אז התביעה הייתה מוגשת כנגד היצרן/היבואן בלבד.

פורסם

ושאר החנויות לא ידעו? פשוט קל יותר לתבוע רשת גדולה... :nono:

פורסם

KSP ואייבורי מייבאות בעצמן את המוצרים שלהם, איני מכיר חנות או רשת מחשבים אחרת שמייבאת מוצרים בהיקף כזה ורוב החנויות עובדות מול יבואנים רשמיים/אפורים.

פורסם

^ ועל כן המחיר הנמוך - שירות חרא שלהם. וישראלים, כידוע מחפשים את ההכי זול, ומקבלים את ההכי זול.

פורסם

אני רוצה להיתיחס למשפט הזה:לפי מה שידועה לי (אלה אם כן מישהו יבאי קישור) סיגייט אף פעם לא הודתה בפה מלא שאכן יש פגם יצור בכוננים

זה היה ידועה שיש בעיה מהפורומים (גם פה היה דיון על כך) אבל לא הייתה הודעה רשמית של החברה ולא של יבואנית

http://hwzone.co.il/news/1232559074/3408/

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה

מדובר בסדרה 7200.11 ולא בסדרה שבאה אחריה 7200.12

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים