Medal of Honor- לוחמה מודרנית באפגניסטן - כל הפרטים כאן - עמוד 4 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Medal of Honor- לוחמה מודרנית באפגניסטן - כל הפרטים כאן


simonsix

Recommended Posts

נראה טוב.

Medal Of Honor: Allied Assault היה ה-FPS הראשון שנכנסתי חזק למולטיפלייר שלו.

מאז הסדרה דעכה והכותרים שיצאו היו לא יותר מסבירים עבור מסחטת הכספים של EA.

סוף סוף יש הרגשה של משהו איכותי שמתבשל פה.

אם החבר'ה של DICE יגרמו לך שגם המולטיפלייר יהיה מלהיב- אולי תצפה לנו כאן פנינה אמיתית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 583
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בהחלט.

אני מאוד מקווה שהפעם נקבל משהו איכותי ולא יצור כלאיים כמו האחרונים.

יהיה מענין לראות איך המשחק יתפקד תחת פיתוח של שני מנועים שונים :

Unreal Engine 3 -singleplayer

Frostbite Engine -multiplayer- המנוע של DUCE

כולי תקווה שיהווה תחליף ראוי ל MW2

מצאתי עוד תמונה באתר הרשמי:

http://www.medalofhonor.com/news/2010/02/new-medal-honor-screenshots-0

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

WTF...

קשה ל DICE לתת לשותפים שלהם ב EA להשתמש באותו מנוע :screwy: זה גובל בפיגור.

DICE שייכת לEA, העלויות רישוי של UE3 למשחקי רשת מטורפות, רוב הסיכויים שהמשחק התחיל בתור על UE3 באיזה חברת קקמייקה(אפשר לקבל אותו כמעט בחינם בתנאי שEPIC מקבלת אחוז מאוד נכבד מהרווחים) ואחרי שהוא עבר לEA בתור MOH הם לא רצו לשלם על עלויות הרישוי ולא רצו לזרוק את כל התוכן לפח, או שמצבי המשחק שיש במנוע של DICE יותר מתאימים לחזון ה-MP של EA, הם רוצים כנראה Objective based progression שלא קיים Built In בUE3... יש הרבה יותר מעבר במנוע המשחק מאשר התמונה שהוא מציג, הקשר הבסיסי בין כל אובייקט הרבה יותר חשוב מהגראפיקה(איתה תמיד אפשר להתעסק), כיצא DOOM2 אחד הפישטרים החשוביים ביותר שלו היה לינקים דינאמיים מרובים בין אובייקטים שונים, מה שעד כמה שמצחיק איפשר למשל לפתוח דלתות מכמה "כפתורים" במשחק עצמו מה שלא היה אפשרי במנוע של D1/CW....

זה לא המשחק הראשון שמתשמש במנועים שונים גם המנוע של כל הCODים למינהם לMulti ולSP היה שונה, הבסיס למנוע הMP שלהם הוא עדיין Q3 :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המנוע של IW כולו מבוסס על Q3 (ובכללי פיתוחים קודמים של Id), גם ה SP וגם ה MP. מה שכן לא ניראה לי שנישאר הרבה מהקוד המקורי :lol:

לא ניראה לי שהמשחק עבר ל EA, המשחק מפותח ב EALA, לא מקום קטן וגם EA נמנעים מקניה בזמן האחרון, צמצום הוצאות. יותר ניראה לי ש EALA משתמשים ב UE3 מתוך הרגל וש DICE צורפה לפיתוח רק בשלב מאוחר. בכל זאת הגיע הזמן ש EA ישתמשו ב Frostbite, הוא הרבה יותר מתקדם מ UE3...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שהבנתי משהו.

הבחור בתמונה של המשחק הוא בעצם מיחידת ה "כומתות הירוקות" שבאפגניסטן.

הייתה כתבה עליהם ב 60 דקות לא מזמן, הם יחידת עלית בצבא שיכולות אפילו לא להתגלח ולגדל זקנים :P

כמו שרואים בפוסטר של המשחק.

http://www.youtube.com/watch?v=mtxBqVc1_h4

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שקורה כאן...

קודם היה MOH.

אחרי זה רוב המפתחים מ2015 עברו והקימו את IW, ויצרו את COD.

במשחק הרביעי בסדרה הם עברו למלחמה מודרנית (5 להזכירכם היה של Treyarch), וכך גם ב6.

המשחקים נחלו הצלחה ענקית!

ועכשיו מותג MOH המקורי, שבעצם COD המקורי היה חיקוי שלו, מחקה את.... COD?!

זה עצוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. זה לא עצוב , לכמות לא מבוטלת של אנשים נמאס ממשחקי מלחמת העולם השניה , רוצים משהו קצת יותר עכשווי (וזה מתבטא במכירות)

ב. בגלל שזה לחימה מודרנית אתה טוען שזה מחקה את COD? חוץ מסרטון וכמה , עוד לא ראינו מה יהיה במשחק , בוא נחכה ונראה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

COD מעולם לא היה חיקוי של MOH אלא הממשיך האמיתי שלו כשכל ההמשכונים של EA לא היו טובים מספיק בשביל להזכר כקלאסיקות כמו COD 1 ו2,ועכשיו באיחור אלגנטי של כמה שנים טובות מMW וכנראה בעקבות ההצלחה המסחררת שלו EA מנסה "לרכוב על הגל".כמובן זה לא אומר שאין מה לחדש ושמדובר בחיקוי,אבל אין ספק שזה בא בעקבות ההצלחה של MW.סוג של "הם עברו למלחמה מודרנית והלך להם אז למה שנמשיך להוציא משחקי מלהע 2 כל שנה למרות שאת אף אחד זה כבר לא מעניין,בוא נעבור למלחמה מודרנית!"<תרועות> אני רק פוחד שאחרי מנת היתר שאנשים יקבלו ממלחמה מודרנית השנה בMW2 וBFBC2 משחק יצטרך הרבה יותר מערכי הפקה טובים וכמה ערבים וM16 בשביל להצליח,ככה שזה יהיה קרב קשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...