פורסם 2009 בדצמבר 615 שנים נקווה שיתבשל לנו כאן משחק לוחמה מודרנית איכותי.לא יזיק לנו קצת אקשן בזירה האקטואלית כדי להעביר את הזמן.מה גם שתחרות (אפילו זיק קטן של תחרות) מול Modern Warfare יכול להוציא רק את המיטב משניהם.
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים אני מאוד מקווה שהם לא יעשו ת'דבר הכי שנוא עלי מ-COD:MWהרוג X קבל X.זה מה זה מוריד מהריאליסטיות. מה הכיף לתת למחשב לעשות חלק מהעבודה?
פורסם 2009 בדצמבר 815 שנים היבט נוסף שצריך לזכור הוא שהמשחק מתרחש כנראה באפגניסטן. כתוצאה מכך אני לא רואה איפה אפשר לגוון יותר מדי בעיצוב שלבים ומשימות ודבר זה בהחלט יכול להוות אתגר למפתחים. בסך הכל אפגניסטן היא מדינה די חד גונית עם מדבריות ומערות וטופוגרפיה דומה בכל איזוריה ואני לא רואה כל כך הרבה אפשרויות ליצור גיוון במשימות. לעומת זאת בדרך בניית השלבים ב MW2 , כאשר קיים פיזור של המשימות ברחבי הגלובוס קיבלנו הרבה גיוון, דבר שיהיה קשה לעשות בMOH. נצטרך לחכות לעוד פרטים כדי לראות באמת לאן המשחק הזה הולך.
פורסם 2009 בדצמבר 815 שנים גם מלחמה שמתרחשת באפגניסטן יכולה לפרוץ מחוץ לגבולות בעקבות טוויסט בעלילה, בריחת מנהיג או פיתרון יצירתי אחר של המפתחים.ובמידה שאנחנו כן נשהה כל הזמן באותה מדינה- נחוץ שהשלבים יהיו מגוונים מבחינת משחקיות כמו שדוגלת בה סדרת COD:חיל רגלים, ירי ממסוק, נהיגה, ירי מרכב, טיפוס, משימת התגנבות וכו'. זאת כדי לא להגיע לתחושת מחזוריות מהירה.
פורסם 2009 בדצמבר 815 שנים אי אפשר לדעת אם יהיה גיוון, בדרך כלל סידרת MOH שמה דגש על מקום אחד.השאלה היא אם הם ידבקו לסידרה או שינסו לקחת קצת מ COD.העובדה שהשם EA מופיעה שם כבר מפחידה אותי, למרות שיש להם כמה הצלחות.
פורסם 2009 בדצמבר 815 שנים MOH הוא TM של EA...חוץ מזה ש EA בתהליך שיפור בניגוד ל ACTIVISION (שרוב המשחקים שלהם השנה היו גרועים ביותר).אני אהבתי את ה MOH האחרון, לא שיחקתי בקודמים בסדרה כי אני לא אוהב כל כך משחקים על מלחמת העולם השניה. לכל מי שאמר שלהתמקד במקום אחד זה חיסרון, לא יודע מה איתכם אבל MW2 היה מוגזם, לא ניראה לי שיש מישהו שבאמת הבין מה הולך שם, כל חצי דקה אתה במגינה אחרת עם חיילים אחרים ובכללי היה שם חוסר סדר מוגזם.
פורסם 2009 בדצמבר 815 שנים מחבר הסינגל של MW2 אכן מבולגן אבל הכותר החדש של Medal of Honor לא יתמקד יותר מדי בסינגל מדהיםהרעיון של EA או יותר נכון המטרה היא ליצור מולטי שיתקרב לרמה של MW הסינגל פחות מענין אותה(וזו הסיבה אגב שלקחו את DICE למטרת פיתוח המולטי)
פורסם 2009 בדצמבר 1315 שנים יצא טרילייר למשחק:http://www.gametrailers.com/video/medal-of-spike-tv/59827?type=flv
פורסם 2009 בדצמבר 1315 שנים ניראה טובב !!שימו, העתיקו מCOD את הקטע של ההפצצה, רואים את זה ממש לחצי שנייה.וכנראה שיש מערכת נזק למבנים, עוד משהו שרואים לחצי שנייה.
פורסם 2009 בדצמבר 1315 שנים ניראה לי שהמשחק משתמש במנוע של DICE (המנוע של BF:BC ו BF:BC2), אחד המנועים הכי מתקדמים שיש היום. לא יודע מה איתכם אבל ניראה לי שהמשחק הזה הולך להיות יותר טוב מ MW2 בחלק לא קטן מהדברים שהוא יעשה, במיוחד בגירסת המחשב.
פורסם 2009 בדצמבר 1315 שנים ולי ניראה שEA יורה לעצמה ברגל, מתחרה ראוי לMW2 זה לא יהיה מהסיבה הפשוטה שהוא לא ניכנס לאותה קטגורייה עם COD... אז למה להוציא מתחרה לBF-BC2?הנבואה מפי מקס- THIS GAME GONNA FAIL
פורסם 2009 בדצמבר 1315 שנים MOH ו COD תמיד היו סדרות מאוד דומות, מה שאי אפשר להגיד על BF שתמיד היה "מיוחד" ועד היום לא יצא משחק בסגנון שלו שבאמת שווה משהו. MOH נכנס בדיוק לאותה קטגורייה עם COD, שלא תחשוב לרגע שתיראה איפה שהוא במשחק עולם פתוח או נזק למבנים כמו ב BF, גם נ SP וגם ה MP הולכים להיו מאוד דומים למה שראינו עד היום מ ACTIVISION.בקשר ללמה אני חושב ש MOH יעשה חלק מהדברים יותר טוב. לדעתי, ולדעתם של רבים אחרים, MW2 היה מאוד לא מסודר, בקטע הזה EA יעשו עבודה טובה יותר כי הם הולכים להתמקד יותר במקום מסויים. ב MP יש לי אמון מלא ב DICE וגם התמיכה של DICE במחשב טובה בהרבה וזה הולך להיות מורגש, אולי לא כשהמשחק יצא אבל בשלבים מאוחרים יותר זה יורגש (כמי שישחק במשחק במחשב ממש לא חשוב לי מה יהיה בקונסולות וממש לא מעניין אותי במה הם רוצים להתמקד). המנוע הגרפי של DICE טוב יותר ולכן גם ויזואלית המשחק יראה טוב יותר (הבדל קטן אבל קיים). כל מה שנישאר זה ש EA לא יפשלו, גם בקטע הזה האמון שלי בהם גדל בשנה האחרונה ואני אמין שהם הולכים בדרך חדשה וטובה יותר.
פורסם 2009 בדצמבר 1315 שנים MOH ו COD תמיד היו סדרות מאוד דומות, מה שאי אפשר להגיד על BF שתמיד היה "מיוחד" ועד היום לא יצא משחק בסגנון שלו שבאמת שווה משהו. MOH נכנס בדיוק לאותה קטגורייה עם COD, שלא תחשוב לרגע שתיראה איפה שהוא במשחק עולם פתוח או נזק למבנים כמו ב BF, גם נ SP וגם ה MP הולכים להיו מאוד דומים למה שראינו עד היום מ ACTIVISION.בקשר ללמה אני חושב ש MOH יעשה חלק מהדברים יותר טוב. לדעתי, ולדעתם של רבים אחרים, MW2 היה מאוד לא מסודר, בקטע הזה EA יעשו עבודה טובה יותר כי הם הולכים להתמקד יותר במקום מסויים. ב MP יש לי אמון מלא ב DICE וגם התמיכה של DICE במחשב טובה בהרבה וזה הולך להיות מורגש, אולי לא כשהמשחק יצא אבל בשלבים מאוחרים יותר זה יורגש (כמי שישחק במשחק במחשב ממש לא חשוב לי מה יהיה בקונסולות וממש לא מעניין אותי במה הם רוצים להתמקד). המנוע הגרפי של DICE טוב יותר ולכן גם ויזואלית המשחק יראה טוב יותר (הבדל קטן אבל קיים). כל מה שנישאר זה ש EA לא יפשלו, גם בקטע הזה האמון שלי בהם גדל בשנה האחרונה ואני אמין שהם הולכים בדרך חדשה וטובה יותר.תגיד בכנות, את הטריילר ראית לפני שכתבת את זה? את הקטע של המסוק והטרקטורון ראית? את הסביבה הנהרסת ראית? עכשיו תגיד לי איך כל זה קשור לCOD?DICE זאת DICE, בלי כלי רכב המולטי שלהם גרוע.
פורסם 2009 בדצמבר 1315 שנים המשחק לא יהיה עולם פתוח, הנזק למבנים לא יהיה כמו ב BF שזה ממש משנה את המפה, זה יהיה בקטנה בשביל להוסיף ובשביל להגיד שהגרפיקה שלהם יותר טובה. לא יודע מה איתך אבל ב BF 2142 אני מאוד נהנה במפות בלי הכלי רכב הכלי רכב הם לא מה שגורמים ל DICE להיות טובים. בקשר לשאלה שלך, את הטריילר ראיתי כמה שעות לפני שהגבתי ;D גם ב COD יש שלבים שאתה בכלי רכב (ב MW2 יש את השלב בשלג, ב MW ו WAW יש גם כמה קטעים מהאוויר וכו'), ב SP לא יהיה דגש על שימוש בכלי רכב כמו שלא היה דגש כזה בכל ה MOH הקודמים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.