החלפת לוח שנשרף בחדש - המלצה - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החלפת לוח שנשרף בחדש - המלצה


Predator

Recommended Posts

היי

טוב להפתעתי כי רבה גליתי שהלוח אם שלי נשרף, הוא לא נדלק בשום מצב הוצאתי אותו מן המארז השתמשתי בספק אחר נתקתי את כל חלקי המערכת השארתי אותו עם CPU ו-זכרון ועדין שום נצוץ חים, ולכן אני מסיק שהוא מת לגמרי.

זה לוח KT3 ultra של MSI עם 1800+ XP וזכרון של PC3000.

אני חייב לקנות לוח חדש מה אתם ממליצים עבור המעבד והזכרון שלי?

כמו כן האם אני חייב לקנות של מושקין בכדי להרחיב את הזכרון מ 256 ל-512 ?

תודה רבה חברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את ענין החלקים בדקתי וזה זב בטוח הלוח.

בקשר לאחריות, קניתי את הלוח בפנדה, רק מה השרות שלהם אולי הכי גרוע בארץ... אני לא מצליח אף פעם לתפוס משהו משרות לקוחות.

משהו יודע כמה שנים אחריות יש על הלוח הזה שקניתי מפנדה ? (עברה שנה וחצי).

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזוב אותך ממה שאמרים לך עלה השירות, במידה ויש לך עדיין אחריות שווה לך לנסות להחליף - לפעמים דברים לא נראים גרועים כמו שאנשים מתארים אותם, ויכול להיות שהבעיה שלך תפטר - בסופו של דבר.למרות שבד"כ איפה שיש אחריות מעל שנה יבואנים שהחנויות שולחות להם את הלוח לתיקון מחכות להחלפה מחו"ל. תמיד כדאי לנסות, במקרה שלך אין לך מה להפסיד הלוח לא עובד ואתם גם כך מתכנן לקנות חדש. אם אין לך כח לחכות, תקנה חדש ותחכה להחלפה וכשהוא יגיע תמכור/תרכיב עוד מחשב בשביל עצמך.

פנדה לא רושמים באתר כמה שנים הם נותנים אחריות. אני יודע שתמיד בREVIEWS רשום שהם נותנים שנתיים אחריות ללוחות שלהם(לפחות בשנה האחרונה שאני עוקב אחרי הדברים), וגם באתר של זיגזג רשום "שתי שנות אחריות".

כדאי אולי שתתקשר - בלי לציין שאתה ממש אחריות - ותשאל כמה שנים יש אחריות ללוחות של שהם מוכרים, ורק אז תגיד שיש לך שאתה רוצה לממש עליו את האחריות.

שיהיה בהצלחה, בכל מקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

= עידכון =

מסתבר שגם המעבד שלי שרוף, יש לי מערכת דומה מאוד למערכת הנוכחית שלי ובדקתי את המעבד על לוח אחר המחשב נידלק רק שהוא הוא לא עושה BOOT, אז אני מחזיר את הCPU (אותו מהירות) והכל עובד בובה. כלומר גם המעבד נשרף! מדהים מעבד ולוח נשרפים באותו זמן! מה יכול היה לגרום לזה, יש לי ספק של 400W אני לא רוצה להאמין שזה יכול היה להגרם מזה... יש סיכוי ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...