שאלה בנוגע לבניית אתר ללא עלות - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בנוגע לבניית אתר ללא עלות


xtract1

Recommended Posts

שלום לכולם.

ובכן, המצב הוא כזה. אני משווק מוצרים שונים (מגבונים,ג'לים לחיטוי ידיים וכו' וכו') ומעוניין לבנות אתר כדי לקדם את הפרסום של ה"עסק".

קודם כל מיותר להציע לי כל מיני הצעות פרסומיות כמו עיתונים רדיו וכו', כי הרווחים מאוד נמוכים ואני ממש לא במצב כלכלי שמאפשר משהו קרוב לזה בכלל.

מה שכן חשבתי, זה לראות אם יש אופציה של בניית אתר/בלוג או משהו בסגנון (בחינם יש לציין) שיאפשר לי לפרסם קצת את המוצרים,תמונות שלהם ומחירים (לא צריך יותר מזה, בטח שלא כל מיני פונקציות מסובכות וכו') ושיהיה אפשר להגיע אליו דרך (שם הרי כולם מחפשים).

ה"בעיה" היא שוב - אני צריך שהאתר לא יעלה שקל ו - אין לי מושג בבניית אתרים, אז אם קיים דבר כזה בכלל, אני צריך משהו שייתן לי לבנות בצורה קלה מתוך מודלים מוכרים מראש אולי או משהו כזה. רשמתי "בניית אתרים" בגוגל וראיתי שיש כמה וכמה אתרים שמאפשרים לי לבנות אתר משלי חינם, הענין הוא שאני לא כ"כ יודע מי מהם נוח יותר, קל יותר לשימוש ועדיף באופן כללי.

**כל הצעות נוספות (או עזרה ממי שמוכן) תתקבלנה בברכה**

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי תשקול לקחת את הזמן שאתה מתכוון להשקיע בהקמת אתר, ולהשקיע אותו בשינוי המודל השיווקי של העסק שלך?

אומנם לא קשור לעניין בניית האתר וכו' - אבל, תוכל לפרט ולהציע הצעות רציניות במקום לזרוק את עניין השינוי המודל העסקי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שאני רואה, סוג המוצרים שאתה מדבר אליהם בדרך כלל לא נמכרים דרך אתרי , אלה צריכים להיות על המדפים בסופרמרקטים. אין לי מספיק פרטים כדי להציע שינוי ספציפי במודל השיווקי, למשל האם אתה יבואן או רק משווק, האם אתה עובד מול אנשים פרטיים או משווקים אחרים - זאת אומרת אם אתה מוכר ליחידים או בסיטונאות, וכד'...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ בדיוק.

כמה שבן אדם יהיה פריק של הוא לא יזמין ג'ל לניקוי ידיים דרך האינטרנט, לא כשיש את זה בכל חור בגרושים.

אתה צריך לשווק את זה בכמויות, מה שלא משתלם לקנות דרך מקומות אחרים, ולתת אפשרות לאיסוף עצמי (ותשלום במזומן)

אם אין לך אפילו ידע בHTML זאת תהיה בעיה להקים אתר נורמלי, אבל לעומת זאת יש לך ברשת הרבה אתרים לבנית אתרים, תחפש עם כמה מילות מפתח אתה תמצא (אין לי זמן פשוט)

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...