עבור לתוכן

לאחר הפסדים גדולים, EA מפטרת 17% מהעובדים ומבטלת עשרות משחקים

Featured Replies

פורסם

http://www.gamespot.com/news/6239401.html?tag=latestheadlines;title;2

ממש מתנה לתקופת החגים בארה"ב לכל העובדים :-X

בגדול מה שהם אומרים זה שהם מבטלים כל מה שלא עוקב אחרי נוסחה קיימת ומצליחה = נמשיך לראות מהם בעיקר Need for Speed 45235 ואת שאר משחקי הספורט שזוכים לשיפור מינורי בכל שנה ושנה.

פורסם

יש רשימת משחקים מבוטלים כבר ברשת?

פורסם

מזל שהספיקו להוציא את dragon age, אין ספק שEA שיחקה אותה פה [מפתחת ראויה בהחלט - bioware]

פורסם

EA הורגת את עצמה שהיא יורת ליותר מידי כיוונים

לEA הרבה מאוד זיכיונות אבל הרבה מהם זבל והזיכיונות הטובים שלהם (מבחינת מכירות) יוצאים שנה אחרי שנה ולהרבה גימרים נימאס

פורסם

אז ככה זה, EA עושה צעד קדימה אבל כשקצת לחוץ בכיס היא עושה אחורה פנה. טובת התעשייה? לא כלכלי.

פורסם

לא, זה שהיא חברת ענק לא אומר שהיא צריכה להפסיד כפליים. הרי היא צריכה לשלם לאותם אנשים שמפתחים לה משחקים. וגם ככה זה לא כזה קריטי, EA בחיים לא תיפול. הבעיה היא בחברות הקטנות והמעניינות יותר שהם תחרות עם כל המונופולים האלה ואז אחרי משחק אחד הם פושטות רגל במקרה הטוב.

פורסם

אני די מסכים עם ריקוס,הדוח השנתי הזה,וההפסדים הגדולים שבו,הם בסה"כ עוד בורג קטן בסדרה ארוכה של נתונים סטטיסטיים..הרי היה ברור לכולם שאחרי שנת ה"האטה" הנוכחית EA,כמו בערך כל חברה אחרת בעולם(אולי פרט ליצרניות חיסונים נגד שפעת חזירים ::)),תגיע להפסדים וירידה גדולה ברווחיות..וכל הצעדים הדרסטיים שהוכרזו(פיטור עובדים,ביטול משחקים וכו') מריח בסה"כ כמו תגובת נגד מהירה של הבכירים,מעין "תכנית הבראה" שבעיקר תתרום להצלת עורם שלהם..

EA היא החברה שמייצגת מקסום רווחים בצורה הברורה ביותר..יש לה מותגים כ"כ רווחיים שמספיקים להם שינויים מינוריים בכדי למכור אותם בכל פעם במחיר מלא מחדש..עד שהם יפשטו את הרגל,כבר לא תישאר אף חברה אחרת בתחום..

פורסם

SilentBob חלק מהמשחקים אם השינוים המינורים עולים לפעמים הרבה בגלל הזיכיון והפרסום ועוד דברים מסביב

ואני לא חושב שהם כל הזמן יצליחו לסחוב רק על המשכים אחרי המשכים

בסופו של דבר לגימרים נימאס ולא כל הזיכיונות האלו מוכרים טוב

פורסם

SilentBob חלק מהמשחקים אם השינוים המינורים עולים לפעמים הרבה בגלל הזיכיון והפרסום ועוד דברים מסביב

ואני לא חושב שהם כל הזמן יצליחו לסחוב רק על המשכים אחרי המשכים

בסופו של דבר לגימרים נימאס ולא כל הזיכיונות האלו מוכרים טוב

כמה דברים:

הזכיון הוא בבעלות EA - כך שעליו הם לא משלמים.

נניח ותקציב הפרסום שלך הוא 20 מליון$ - מספיק לך למכור 400,000 עותקים במחיר 50$ כדי לכסות את הסכום הזה.

יש משחק של EA שלא עבר את היקף המכירות הזה? אפילו משחקי NFS הכושלים מכרו יותר מזה - כאן בדיוק תמון היתרון של מותג על פני משחק אחר. שימוש במותג מבטיח לך מכירות לא משנה מה טיב המשחק.

בסופו של דבר לגיימרים נימאס ולא כל הזכיונות האלה מוכרים? דבר בשם עצמך. ;) כניראה שאם הרוב המוחלט של התעשיה מתמקדת בפיתוח מותגים והיצמדות לנוסחא מוכחת אז יש בזה משהו - לא?

למישהו נמאס מWOW?

HL?

PES?

פורסם

כל עוד SWTOR לא יפגע לא אכפת לי, זה שMythic נכנסים תחת Bioware היה כבר יידוע מזמן, מה לעשות שה-MMO שלהם היה שעתוק כמעט 1 ל-1 של WOW, אפילו ברמת העיצוב הכללי ולא היה לו את מה שהיה צריך בשביל לגרום לאנשים לזרוק את ההרואין הדיגיטאלי ולעבור לסם שלהם.

כמו כן היא הפסידה המון המון המון על כתורי הWII האחרונים שלה, ר"ע DS:E שמכר משהו כמו 20K עותקים בלבד...

המצב הכלכלי קשה, אנשים קונים פחות משחקים, יש הרבה פחות משקיעים והיא מסבסדת את הפיתוחים ברמה הרבה יותר נרחבת.

וכאן מדובר בתעשיה שכל סטודיו שהוציא כמה להיטים לא מוכן לוותר על הלמבורגיני הצמוד(ר"ע Epic עם מכוניות יוקרה בשווי של יותר מ45 מיל' דולר בחניה שלהם)... כל חברה סגרה פרוייקטים, פיטרה עובדים, עם כל הכבוד EA הפסידה למעלה ממילארד דולר בשנה האחרונה מישהו ציפה למשהו אחר?

פורסם

עדיין לא עושה עלי רושם ההפסד שלה, אני בטוח שהרווחים שלה מטורפים יחסית לחברות אחרות. ולגבי התנהגות השוק למותגים, אני חושב שהשוק אדיוט, רק שאני לא קובע, אבל כן, זה נכון,השוק אדיוט והוא רץ לקנות מותגים במקום לנסות משהו חדש ולהסתכן, תגובה אנושית טיפוסית לכסף.

פורסם

כמה דברים:

הזכיון הוא בבעלות EA - כך שעליו הם לא משלמים.

נניח ותקציב הפרסום שלך הוא 20 מליון$ - מספיק לך למכור 400,000 עותקים במחיר 50$ כדי לכסות את הסכום הזה.

יש משחק של EA שלא עבר את היקף המכירות הזה? אפילו משחקי NFS הכושלים מכרו יותר מזה - כאן בדיוק תמון היתרון של מותג על פני משחק אחר. שימוש במותג מבטיח לך מכירות לא משנה מה טיב המשחק.

בסופו של דבר לגיימרים נימאס ולא כל הזכיונות האלה מוכרים? דבר בשם עצמך. ;) כניראה שאם הרוב המוחלט של התעשיה מתמקדת בפיתוח מותגים והיצמדות לנוסחא מוכחת אז יש בזה משהו - לא?

למישהו נמאס מWOW?

HL?

PES?

הרווח על משחק לא יוצא 50$ זה שהלקוח קונה במחיר גבוה לו אומר שנטו המפיצה מקבלת סכום כזה

חברה כמו EA לדוגמה על משחקי קונסולות משלמת תמלוגים לחברות הקונסולות

משלמת גם יצור שיווק אכסון והפצה

פרסום

תמיכה טכנית וכו

יש הרבה הוצאות ולא סתם EA בהפסדים

כמו כן היא הפסידה המון המון המון על כתורי הWII האחרונים שלה, ר"ע DS:E שמכר משהו כמו 20K עותקים בלבד...

קודם כל אתה מדבר על השבוע הראשון ועל משחק שכניראה לא עלה להם הרבה לפתח

סך הכל יריות מסילה שלקחו חלק מהדברים בו מהגרסה הרגילה

לא בדיוק המשחק היקר בעולם ועדיין יש סיכוי סביר שאורח חיים יחזיר את ההשקעה בו

שנית היו להם רווחים גדולים בWII אם משחק הכושר שלהם \חלק ממשחקי הספורט\והגרסאות של רוק באנד

ככה שזה בולשיט להגיד שהיא הפסידה המון על הWII שגם ככה רוב המשחקים שהם הוציאו לWII לא עלו יקר יחסית

סביר להניח שתקציב הפיתוח והפרסום של קריסס 2 עולה כמו כמה משחקי WII סטנדרטים ביחד

הזכיון הוא בבעלות EA - כך שעליו הם לא משלמים.

הם משלמים על זכיונות כמו מאדן\FIFA וכו כדי להשתמש בשם ודברים נוספים

זה לא שFIFA נותנת להם בחינם להשתמש בשם -זה עולה הרבה כסף

חוץ מזה אם תיקח משחק כמו NFS לדוגמה אם הם רוצים לעשות שימוש בדיגמי מכוניות רישמים חלק מהחברות לוקחות כסף על זה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים