פורסם 2009 בנובמבר 716 שנים הי,לפני כ3 חודשים קניתי בארה"ב (דרך Newegg) כונן 1.5T בשביל מדיה לHTPC.אתמול הוא התחיל לעשות תקתוקים. אני משער שזה אומר שהוא גוסס, והתחלתי להעביר את הסרטים לכוננים אחרים.מישהו יודע אם יש דרך לממש אחריות דרך היבואן ? במידה ולא, מהי הפרוצדורה בארה"ב ?בנוסף, יש דרך לתקן את התקתוקים ? אני אציין שלא חשבתי שיש בעיה שאת הכונן אני ארכיב לבד על המחשב (סה"כ חיבור של כבל SATA וחיבור חשמל). הדיסק עבד יפה בחודשיים האחרונים מאז שחובר. יכול להיות שעשיתי משהו לא נכון בהתקנה ?תודה לעוזרים !!!
פורסם 2009 בנובמבר 716 שנים בנוסף, יש דרך לתקן את התקתוקים ? אני אציין שלא חשבתי שיש בעיה שאת הכונן אני ארכיב לבד על המחשב (סה"כ חיבור של כבל SATA וחיבור חשמל). הדיסק עבד יפה בחודשיים האחרונים מאז שחובר. יכול להיות שעשיתי משהו לא נכון בהתקנה ?אין דרך אמיתית לתקן את זה, זה פיזי. יכול להיות שעשית משהו לא נכון, לאו דווקא בהתקנה, אבל אי אפשר לדעת. דיסקים קשיחים פשוט מתים לפעמים, ושלא תבין לא נכון- יש להם את הסיבות שלהם, אבל זה לרוב לא גלוי לעין.לגבי היבואן- תתקשר ותשאל, זו הדרך הכי טובה. במידה ולא, כנס לאתר של סיגייט ותעקוב אחר ההוראות שלהם של RMA.
פורסם 2009 בנובמבר 816 שנים מחבר ראיתי עכשיו שמישהו כתב בNEWEGG שאותו הדבר בדיוק קרה לו:Click of Death Reviewed By: on 11/3/2009 Tech Level: high - Ownership: 1 month to 1 year This user purchased this item from Newegg Pros: Cheap, quiet, low power Cons: Poor quality and poor warranty service. Drive suffering the click of death roughly 45 days after purchase. Seagate refuses to replace with new drive (only will replace with refurb) and also demands that I pay shipping to return the defective drive to them. For a drive that fails this quickly they should pay full replacement costs and replace with a brand new drive. אוף!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.