4870 של ג'יגהבייט מאוורר על ברירת מחדל של 50% קבוע?? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

4870 של ג'יגהבייט מאוורר על ברירת מחדל של 50% קבוע??


rikus

Recommended Posts

למה תוכנת צד שלישי ... אפשר להשתמש ב Catalyst Control Center יש שם אפשרות ATI OVERDRIVE ושם אפשר לשלוט במהירות של המאוורר ...

אם אתה רוצה לשנות את מהירות המאוורר לפי טמפרטורה זה רק תוכנת צד שלישי ... אבל אם זה שתוכל לישון יותר בשקט האפשרות הזו מתאימה ... רק אל תשכח להעלות את המהירות שאתה משחק או מאמץ את הכרטיס ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא זה ממש לא נוח כל פעם שאני מפעיל משחק להדליק את המאוורר ואז לכבות אותו שאני יוצא, טרטור. הבנתי שיש מצב לווסת את המאוורר לפי הטמפרטורה(בתוכנת צד שלישי), זה בטוח? מישהו משתמש בזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק הסיבה שרשמתי שצריך תוכנת צד שלישי. האוטומטי בCatalyst Control Center מפעיל את המאוורר במהירות גבוהה מאוד ואם אתה רוצה מהירות קבועה אז צריך לשנות כל פעם שמפעילים משחק.

כמו שכתבתי אני משתמש בATI Tray Tools וזה עובד מצוין.

ברגע שמהירות המאוורר נמוכה מדי והכרטיס מתחמם המשחק יקפא ולאחר כמה שניות הוא ירד לשורת המשימות ואתה תראה הודעה: driver has stopped responding and has been successfully recovered.

כשזה קורה אותה תוכל לחזור לשחק, אבל אם לא תעלה את מהירות המאוורר אז זה ימשיך לקרות.

תקבע מהירויות לפי טמפרטורה בפרופיל ואם יש בעיה תעלה עוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא עובד טוב גם עם הצד השלישי, החום של הכרטיס בברירת מחדל הוא 50 פלוס והמאוורר בברירת מחדל של RIVA TUNER הוא 40, בקיצור הוא מרעיש.

אבל משום מה, שביטלתי את הנעילה בATI OVERDRIVE הוא שקט, והורדתי את ה-ENABLE MANUAL FAN CONTROL השאלה רק אם הוא מגיב לחום ומאוורר יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...