פורסם 2009 באוקטובר 3116 שנים עקב הנושא הזהhttp://hwzone.co.il/community/index.php?topic=437455.0על WINSOCK שלא פעם תומך טכני אמר למישהו לעשותשאלתי את עצמי:מה תומך טכני של ספקית אינטרנט צריך לדעת במחשבים על מנת להיות מתאים לתפקידו מבחינת?
פורסם 2009 באוקטובר 3116 שנים לדעתי ? ידע טכני/מעשי במחשבים, בעקר - כל מה שקשור לרשתות ופס רחב - שכל ישר - נימוס ואורך רוח בעקר . (אני לא מומחה טכנולוגיה )
פורסם 2009 באוקטובר 3116 שנים השאלה למה אתה מתכוון "צריך"? אם אתה מתכוון מה צריך לדעת בפועל כדי להתקבל לעבודה - כלום. צריך להיות מספיק וורבלי ודעתן כדי לעבור מרכז הערכה מפגר, קצת גישה למכירות, ואולי קצת רשתות ברמה הבסיסית ביותר. ("תלחץ על connect").זאת פחות או יותר הרמה של רוב התומכים הטכניים בחברות התקשורת.
פורסם 2009 באוקטובר 3116 שנים מחבר לא סתם שאלתי "מה לדעתכם"אני שואל תכלס מה הוא אמור לדעת בשביל לתת את שירות התמיכה הטוב ביותר למשתמש ולא מה שיש בפועל.ממה שאני חשבתי עליו זה ידע מעשי בפרטוקול ה IP קצת DNS ועוד כמה דברים שקשורים בתחום הרשתות ומערכות הפעלה על מנת שיוכל לתת דיאגנוזה אמינה לפתרון תקלות.לדוגמא אני נתקלתי בתומכת של בזק בין לאומי לפני כמה וכמה חודשים על תקלת מהירות שיש לי נתב של חברה לא טובה ומעפנה וזאת הסיבה.מה הבעיה שלי הייתה עם זה? שתוך כדי שאני מדבר איתה אני מתחבר לספקית אחרת וזה מוריד לי על מלוא רוחב הפס בלי בעיות ורק דרך בזק בין לאומי מהירות ההורדה מאתר הבדיקות של בזק בין לאומי לא תקינה.הנתב המדובר הוא BR-6204WG של אדימקס שנמצא אצלי כבר משהו כמו שנה וחצי + ואני יכול להגיד שהוא עובד ממש טוב כל עוד הוא לא מחובר לבזק בין לאומי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.