אינטרנט איטי בצורה מחרידה לחלוטין+הגנה על הרשת. - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינטרנט איטי בצורה מחרידה לחלוטין+הגנה על הרשת.


Guy950

Recommended Posts

שלום לכם, אני (לצערי) לקוח של נטוויזן 013, ויש לי חבילה של 5 מגה אינטרנט דרכם. הבעיה שאני לא מרגיש את זה!

הייתה תקופה שהאינטרנט היה מהיר והכל סבבה, אבל בחודשיים האחרונים האינטרנט איטי בצורה מחרידה לחלוטין. איפסתי את הראוטר ואת המודם (את הביוס של הראוטר צריך לעדכן אבל אני חושש לעשות זאת), ואיפסתי את ההגדרות במחשב שלי. עדיין הבעיה נמשכת!

הגלישה בפיירפוקס\IE היא כ"כ איטית שבהרבה מקרים יוטיוב לוקח לו יותר מ20 דקות לטעון סרטון מסכן, שבעבר הייתי צריך לחכות 20 שניות, כ"כ איטי שאני יותר למצליח להיכנס לSteam בטענה שהחיבור נכשל, כ"כ איטי שהעידכונים של הויסטה נכשלים עקב אי חיבור. זה מעצבן!

מה עושים לגבי זה? מחר אני מתכוון להתקשר לתמיכה הטכנית של נטוויזן 013 ולהתפוצץ עליהם, אבל זה לא יעזור, שם הם חבורים אידיוטים חסרי ניסיון אז אני פונה אליכם שתעזרו לי, איפה אני מוצא אנשים עם ידע? תשובה-פה!

בבקשה תעזרו לי להבין מה הבעיה של האינטרנט שלי, אני חסר סבלנות לחלוטין כבר!

אגב, משהו מוזר- אני מוריד הורדות דרך מנהל ההורדות Internet Download Manager או בקיצור IDM, וההורדות שאני מצליח להשיג בשרתים טובים עומדות על מהירות של 600-700 ק"ב לשניה ברוב המקרים, אז בהורדות זה לא משפיע האיטיות.

ד"א בטח תגידו שאולי בגלל שהתוכנה לוקחת את כל משאבי האינטרנט הגלישה היא איטית, אז חשבתי על זה כבר וזה לא זה. אני מוריד רק פעם בכמה זמן, אבל גולש בקביעות, ככה שזאת לא התוכנה.

אשמח לעזרה, תודה.

עכשיו לנושא שני-

יש לי ראוטר WRT54GL של לינקסיס, ראוטר בן 4 שנים כבר והתבצע לו איפוס די ממזמן והתעצלנו לעשות לו סיסמה לרשת, עכשיו אני לא מתעצל- איך אני מצליח להוסיף?

כשאני גולש בלוח הבקרה שלו אני מוצא את החלק הזה של Wireless Security ושם מציעים לי מספר אפשרויות, מה יהיה הכי טוב לרשת ביתית?

http://i35.tinypic.com/2whi3ur.jpg

אני רוצה לאבטח את הרשת כולה, איך אני עושה את זה? מישהו יכול להגיד לי את השלבים?

תודה רבה שוב, גיא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני שאתה

ולהתפוצץ עליהם
:lol: תוודא שהבעיה לא אצלך

הבעיה מופיעה שאתה משתמש ברשת אלחוטית או גם במחשב שמחובר ישירות?

איזה תוכנת מותקנת לך?

ניסית לעשות סריקה לאיתור רוגלות?

אם הרשת הביתית של לא מוגנת בעמצעות סיסמה והצפנה אז יכול להיות שמישהו חוגג על החיבור שלך

כשאני גולש בלוח הבקרה שלו אני מוצא את החלק הזה של Wireless Security ושם מציעים לי מספר אפשרויות, מה יהיה הכי טוב לרשת ביתית?

http://i35.tinypic.com/2whi3ur.jpg

http://www.netcheif.com/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שקלתי את המישהו החוגג, בגלל זה אני רוצה לעשות הגנה ומהר.

ודי ווידאתי, המחשב שאני עובד עליו מחובר אל-חוטית עליו מותקן אנטי וירוס ESET-Nod32 והמחשב נקי מוירוסים ורוגלות. המחשב השני המחובר ישירות גם כן סובל מבעיות זהות ועליו מותקן נורטון 2009. עוד מחשב ברשת האלחוטית שסובל מבעיות זהות הוא מחשב נייד של , עליו לא מותקן שום אנטי וירוס (זה כי מי שאחראי עליו אידיוט). כל שלושת המחשבים סובלים מבעיות זהות, בכולם אנטי שונים, וכולם נקיים.

אני אעיין בקישור שנתת, תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבדוק משאבי מערכת ופעילות ברשת task manager, תראה מה המצב שם, תבדוק שאין לך איזה תוכנת סריקה מהשרת של נטוויז'ן שאולי מפריע לך בגלישה, לפעמים הם שמים סוג של "אנטי וירוס" על השרתים שלהם שמאיטים את הגלישה, תנסה להחליף דפדפנים ואולי לנקות את הcache של הדפדפן, אם זה לא עוזר אז מישהו חוגג לך על הרשת.

http://il.diplodocs.com/annexe_Install%20Guide_LINKSYS_WRT54G-_E.htm המדריך של הלינקסיס ראוטר פשוט לתפעול פה תוכל ליצור לעצמך סיסמא לרשת.

מקווה שעזרתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכם, אני (לצערי) לקוח של נטוויזן 013, ויש לי חבילה של 5 מגה דרכם. הבעיה שאני לא מרגיש את זה!

הייתה תקופה שהאינטרנט היה מהיר והכל סבבה, אבל בחודשיים האחרונים האינטרנט איטי בצורה מחרידה לחלוטין.

תלך ל speedtest.net ותבדוק מהירות ותבחר copy forum link. יש לי ADSL ויש לי בעיה שכנראה לכל השכונה יש וכשאני עושה בדיקת מהירות אני מקבל משהו בסגנון הזה בזמן שיש לי חבילה של 2.5 מגה.

608304034.png

תשים לב שהפינג גם זוואתי. וזה בא והולך אבל רוב היום אני תקוע עם פינג מעל 600 לכל מקום וקצב של 1Mb מקסימום. הבעיה היא כנראה בעית תשתית של וזה בדוק מול אנשי התמיכה שלהם. הם חושבים שהבעיה אצלי אבל כבר בדקתי אצל השכנים (ההורים של אשתי שגרים 3 בניינים מאיתנו) בנתיים אני יודע שיש את הבעיה הזאת רק בשכונה שלי ברחובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי לחיפה וזה יוצא לי חמש מגה כמו בחבילה שלי:

608342334.png

הפינג גם כן גבוה, וזה בידיוק מה שמעצבן אותי-כתוב שיש לי 5 מגה אבל זה לא מרגיש ככה!

כשאני עושה לשרתים מחוץ לישראל (אפילו לקרובים לישראל) זה יוצא לי פחות ממגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפינג קצת גבוה (צריך להיות 40 מקסימום) אבל המהירות בסדר. בעיות שקשורות להורדות מחול קשורות לtraffic shaping של ספקית האינטרנט וזה גם תלוי גם כמה אנשים גולשים באותו זמן לשרתים מחו"ל. לספקיות פשוט אין מספיק רוחב פס לחול כדי לספק לכולם 5Mbps בו זמנית.

מה שיש לך זה לא בעיה זאת המציאות. אמרו לי שאפשר לקבל רוחב פס קרוב למלא לחו"ל עם חבילת שיש לי כי אני צריך פינג נמוך אבל אני לא ממש יכול לבדוק את זה כרגע כי כמו שציינתי האינטרנט שלי לא עובד כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...