פורסם 2009 באוקטובר 2816 שנים שלום לכולם יש לי בעיה בחיבור האינטרנט (התחילה בבוקר ליפני כן הכל תקין) אני לא מצליח להיתחבר לאינטרנט מופיעה לי שגיאה 815 יצרתי קשר עים NETVISION והם טענו שמיספר שגיאה זו מראה על בעיה בבזק דיברתי אים נציג של בזק והוא טען שיש בעיה בכרטיס רשת או בדרייבר הסרתי את הדרייבר והתקנתי מחדש ובדקתי במנהל ההתקנים ואין סימון של בעיה בכרטס הרשת הדרריבר הותקן מדיסק ההתקמה של לוח-האם הסרתי והתקנתי כמה פעמים ולא עזר כלום ושוב החל הטירטור בין הספק לתשתית אני כבר לא יודע מה לעשות האים ישנו פיתרון או דרייבר יותר עדכני כי אני לא יודע האים הדרייבר באתר של GIGABYTE יותר עדכני ממה שיש בדיסק ההתקנהוגם שאני מסיר את הדרייבר ומכניס את דיסק ההתקנה הוא מסומן בצבע אפור דהוי ורשום מותקן ובפועל הדרייבר הוסרתודה לכל המגיבים
פורסם 2009 באוקטובר 2816 שנים 815 בשגיאות RAS זה 100 דברים שונים אם אתה מחובר בADSL.בdevice manager הכרטיס מופיע בצורה תקינה? אם כן תיצור את החייגן מחדש ותראה אם אתה יכול להתחבר ל1@1 למשל.
פורסם 2009 באוקטובר 2816 שנים מחבר איך אני יוצר חייגן מחדשבמהלך היום ניסיתי דרך 1@1 ולא הצליח להיתחבר
פורסם 2009 באוקטובר 2816 שנים התומך הזה בבזק בכלל בדק איתך איזה מודם יש לך ואיזה מנורות דולקות עליו? מה ניסו לעשות איתך חוץ מלתת לשובות חסרות בסיס? לעשות חייגן בADSL זה משתנה בהתאם לסוג ציוד הקצה (יש לפחות 4 שיטות שונות).
פורסם 2009 באוקטובר 2816 שנים מחבר כן בדקנו אים הנורות במודם דולקות הוא עשה בדיקות של IPCONFIG וכל מיני בדיקות ב CMD ולפי זה הוא קבע שיש בעיה בכרטיס רשת
פורסם 2009 באוקטובר 2816 שנים start>runrasphoneואחרי זה תיצור התקשרות חדשה:broadband>requiers username and password>next>finishותנסה להתחבר עם החייגן החדש שיצרת ל1@1.תאפס גם את המודם על הדרך.מועבר לפורום רשתות ואינטרנט.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.