הידרדרות ראייה - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הידרדרות ראייה


BiG_BuG

Recommended Posts

שלום לכולם..

אז ככה, אחרי שמהשנה האחרונה ועד משהו כמו 4 שנים.. אני אהיה חייב לעשות עבודות אינטנסיביות דרך המחשב שידרשו ממני ישיבה מול המסך הרבה שעות ביום.

ומלפני שנה הראייה שלי התחילה להיתדרדר בצורה מפחידה..

לפני 4 חודשים עשיתי וכבר עכשיו אני מרגיש שהם כבר לא מתאימות.

האם זה ימשיך וידרדר או שזה אמור לעצור מתישהו ?

האם אי הרכבת המשקפיים היא דבר רע, או שזה "חפיף".. כי אני לובש אותם רק במקרים קיצוניים ולעתים רחוקות.

האם אני אמות מזה ?

טוב סתם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת שבמקומך הייתי שואל את השאלות האלה אנשים שמבינים באמת , ואלה לא אנשים מהפורום פה =\

מה שכן אני יכול להגיד לך יש לי בעיה דומה, רק שאצלי זה לא ממש מדרדר בצורה שאתה מתאר , אבל אני לפני שבועיים בערך החלפתי עדשות במשקפיים (לאחר כשנתיים) וגם אני התעניינתי לגבי אם כדאי לי בכלל לשקול למשל ללכת למקצועות שמצריכים עבודה אינטנסיבית מול המסך, אז אמרו לי שאני יכול לעסוק במה שאני רוצה,העיקר לעשות הפסקות כל שעה לאיזה 10-15 דקות ככה..

מצד שני אבל , לא נראה לי שלמשל אם תעבוד כמהנדס תוכנה אתה תצא כל שעה להפסקה ..

לגבי "אי הרכבת משקפיים דבר רע" ,גם אני לא לובש אותם תמיד, רק כשאני מסתכל (כי אני לא רואה טוב את הכתוביות ואני צריך להתאמץ, דבר המחליש את הראייה) או בכיתה אם אני יושב בסוף ואני לא רואה מה כתוב על הלוח. אז שאלתי לגבי זה גם ואמרו לי שרצוי ללבוש את המשקפיים תמיד. אבל אני עדיין לא לובש אותם תמיד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור מהנדס תוכנה אני אוסיף :

אלו שמקפידים על הפסקות אצלנו במשרד לרוב לא לובשים כלל. כל העובדים שעבדו בעבר עם מסכי CRT אצלנו עובשים 12 שעות ללא הפסקה, והמשותף לכולם הוא ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למרות שזה נחשב למיתוס, ע"פ הניסיון האישי שלי אי-הרכבת עוצרת את הדרדרות הראיה, ולפעמים אף משפרת אותה. בשנה הראשונה שלי להרכבת הרכבתי אותם כמעט תמיד והראיה שלי הדרדרה. בשנה השנייה הרכבתי פחות והראיה שלי הדרדרה פחות. בשנה השלישית השתדלתי מאוד לא להרכיב , והראיה שלי השתפרה! אחרי זה עברתי לעדשות, הרכבתי אותן כמעט כל היום והראיה שלי הדרדרה מאוד אחרי שנה. אחרי זה כל שנה המספרים עולים פחות ופחות, ובשנה האחרונה היתה הדרדרות של רבע מספר בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...