עבור לתוכן

מקרה מעצבן עם ראוטר של בזק

Featured Replies

פורסם

אהלן לכולם ,

אני יספר את הסיפור מההתחלה :

עקב בעיות קליטה בקומה התחתונה (הבית 2 קומות , הראוטר + המודם נמצא בקומה העליונה) החליפו לנו את הראוטר והוסיפו לנו AP בקומה התחתונה , שניהם Edimax 6204 . הטכנאי של בזק בא להתקין אותם וכשהוא סיים שאלתי אותו איזה סוג אבטחה הוא הגדיר בראוטר והתשובה שלו הייתה mac filtering ( :facepalm:) . ועכשיו לקטע המקומם באמת : כששאלתי אותו מה היוזר והסיסמא לראוטר הוא סירב להגיד לי אותם ואמר שזה "מידע שלא מספקים ללקוחות" ואמר שאם אנחנו רוצים לעשות שינויים בראוטר עלינו להתקשר לתמיכה הטכנית . הגיעה השעה לעשות שינויים בראוטר אז התקשרתי לתמיכה הטכנית ושם אמרו לי שהם לא עושים דברים כאלה והיוזר והסיסמא הדיפולטיים הם Admin , הכנסתי אותם ואיזה פלא , לא פועל . הבחורה שענתה לי אמרה שאני הוזה (כמובן לא במילים האלה) ואמרה לי שאם אני רוצה אני יכול לעשות ריסט .

בקיצור:

התשתית: בזק

השירות: 0

רק פריקה ואזהרה לכולם :(

פורסם

אם סיפקו לך נתב אז זה בזק בינלאומי ולא בזק..

פורסם

שלום AgentZ, הראוטר

עליו אתה מדבר, ככל הנראה לא סופק על ידי בזק או בזק בינלאומי.

כמו כן בזק אינה שולחת טכנאים לבית הלקוח למעט במקרים של תקלות בקו או התקנת קו.

את התקנת הראוטר עושים דרך מוקד התמיכה הטלפוני, עם זאת ניתן להגדיר מחדש את הראוטר על ידי איפוס. האיפוס

נעשה על ידי לחיצה עם עט או סיכה קטנה בכפתור הייעודי לכך בראוטר במשך כ - 20 שניות, כאשר הוא מחובר לחשמל.

לאחר מכן יש להגדיר את הראוטר מחדש.

בכל שאלה ניתן לפנות אלינו במיילOnline@bezeqint.net או בפרטי.

בעת פניה אנא למייל, אנא השאר מספר טלפון לחזרה ואת הכינוי בו השתמשת על מנת להעלות את השאלה

המשך גלישה מהנה

לוטם נציגת בזק בינלאומי

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים