אייפון בישראל תוך 4-6 שבועות - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אייפון בישראל תוך 4-6 שבועות


FresH-MeaT

Recommended Posts

תכינו את הארנקים אנשים...

ההשקה: בתוך 4-6 שבועות; בחברות הסלולר יתחילו בהדרכות העובדים ובהכנות במיתוג נקודות המכירה

רשות להגבלים עסקיים אישרה את שיווק האייפון בישראל. אתמול היא הודיעה לאפל על מתן ההיתר, וזו הודיעה לשלוש חברות הסלולר שיחלו להיערך להשקת המכשיר. תאריך השקה רשמי טרם נקבע, אם כי בכירים בחברות הסלולר מעריכים שמדובר ב-4 עד 6 שבועות.

הסיבה: לחברות הסלולר נדרש כחודש להכשיר את העובדים לשימוש במכשיר. מדובר באלפי עובדים בכל אחת מהחברות, שצריכים לעבור סדנאות לטיפול ושיווק האייפון, והיכרות עם יכולותיו של המכשיר. בנוסף, צריכה כל חברה לשלט את נקודות המכירה כחלק מהקמפיין, ולדאוג למלאים גדולים מספיק בשבוע ההשקה. זאת, בשל ההערכות שרבים יבקשו לשדרג למכשירי אייפון כבר בשבועות הראשונים לשיווק המכשיר. ככל הנראה תבקש אפל לשלוח נציג מטעמה שמפקח על ההכנות להשקה ומוודא כי היא תתקיים לפי ההגבלות והתנאים של החוזה של אפל, ורק אז יינתן אור ירוק בדמות תאריך רשמי שבו ישיקו שלוש החברות יחד את המכשיר. כזכור הרשות בחנה בשבועות האחרונים את הסכמי ההפצה שאפל חתמה מול מפעילות הסלולר. היות שיש דימיון רב בין החוזים שהחתימה אפל את החברות, הרשות בחנה אם הם אינם מהווים הסדר כובל. הבדיקה התבצעה לאור בקשת עורך הדין דודי תדמור, אשר מייצג בארץ את אפל העולמית ומומחה להגבלים עסקיים וזאת על מנת למנוע תקלות אחרי תחילת מכירת המכשיר.

מקור

http://www.iphones.co.il/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הקשר תכינו את הארנקים?

מי שרצה לקנות יש לו כבר ..

על מי שזה כן ישפיע זה על אנשים חסרי ידע שסתם באים בלי להתייעץ ולברר לדוכן של החברה הסלולרית שלה ומבקשת "עזרה" מהנציג מכירות.

אלה רוב האנשים שיקנו בארץ כל השאר יבינו שעדיף לקנות מבנאדם פרטי או מחו"ל אם אפשר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לקוח מ TheMarker והם רשמו את זה, יש המשך לכתבה:

"

כפי שפורסם ב-TheMarker דורשת משלושת החברות לממן במשותף קמפיין השקה אחיד. גם נושא זה נבדק אצל הממונה על ההגבלים. הרשות אכן מצאה שיש כמה סעיפים בחוזים אשר הינם בעייתים מבחינה תחרותית והיא דרשה לשנותם אך הצדדים הגיעו לעמק השווה והסכימו לניסוחים חדשים בחוזה, ולכן אושר השיווק.

מלשכת הממונה על ההגבלים נמסר כי: "התנאים המפורטים בנוסח המתוקן של ההסכמים (עם חברות הסלולר), כוללים בין היתר התחייבות למחיר מכירה מירבי לצרכן. כמו כן, מתחייבות חברות הסלולר לסבסד בסכומים קבועים ומוגדרים את עלות המכשיר לצרכן. מחירי המקסימום הנקובים בשלושת ההסכמים, כמו גם גובה הסובסידיות ופרטי התוכניות, אינם זהים בין שלוש החברות. התוכניות מוגדרות בכל אחד מההסכמים בצורה פרטנית, הכוללת התייחסות הן למחיר המקסימלי שישולם על ידי הצרכן והן לתמורה שיקבל במונחי דקות שיחה, מסרונים, תוכנית גלישה וכו'. השינוי היחיד המותר לחברות לבצע באופן עצמאי הוא הפחתה של המחיר, אולם גם ביחס לכך התוכניות אינן זהות לשלוש החברות".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חסר אנשים שלא יכולים להביא מחול \ מוכנים לשלם 3K~ ש"ח לבנאדם פרטי ?

בטח!!

אתה היית מוכן לשלם 6000 על מכשיר שאתה יודע שאתה יכול להשיג אותו ב3000?

חוץ מזה שבנאדם פרטי מביא לך קבלה של העולמית כך שזה לא נכון שאין לך אחריות אתה שולח את המכשיר לחו"ל ומקבל בדיוק את אותה אחריות כי גם בארץ המפעילות ישלחו את המכשירים לחו"ל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, כי זה בדיוק אותו דבר לשלוח את המכשיר לאפל העולמית או ללכת לאורנג', להוציא את הסים שלך ולהכניס אותו במכשיר אחר וללכת לדרכך...

כמו תמיד, למשתמשים כבדים או לכאלו שמעדיפים לקנות מכשיר בתשלומים כדאי לקנות את המכשיר אצל הרשתות הסלולריות

לשאר כדאי לקנות (בד"כ) את המכשיר בחוץ, למרות שבמצב כיום, שאייפון סימפרי הוא לכיוון ה5,000 ש"ח בארץ זה לא ממש משתלם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אייפון סימפרי הוא לכיוון ה5,000 ש"ח בארץ זה לא ממש משתלם

איפה אתה חיי? 3500 איטלקי מוכרים בכל פינה. חבר שלי קנה..

אני אישית לא קניתי כי אני מקווה שעם הגעת האייפון לישראל המחיר שלו יפול.. ואז כבר אוכל להרשות לעצמי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...