ספק 013 במהירויות גבוהות...... - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ספק 013 במהירויות גבוהות......


KamaL

Recommended Posts

היי

אני לקוח של 014 מזה כמה שנים (HOT - 5MB), הייתי כל הזמן מרוצה מהחיבור ומהמהירויות, ולמרות ההתדרדרות בשירות שלהם בתקופה האחרונה - ולא צריך לחזור על זה , ראו הודעה בנושא בעמוד הראשון של הפורום- אני עדיין די מרוצה. למה אני מתכוון?

משחקי - ה PINGים עדיין טובים בשרתים לחו"ל, במיוחד באירופה, ולמרות שההורדות משרתים בחו"ל לא משהו, אני עדיין מנצל את כל ה-5MB מהאתרים שאני מעוניין בהם (רפידשייר פרימיום, אתרי טורנט פרטיים מהירים-למרות שיש בעית UPLOAD למשתמשים מחו"ל).

בבדיקות מהירות דרך תוכנות אובייקטיביות (DOWNTESTER מאתר netchief), ההורדה ממש לא משהו בשעות העומס, אך אם אני מנסה להוריד את אותם קבצים דרך מאיץ הורדות, אני יכול לנצל את כל המהירות. תגידו שזה לא מצב אידיאלי - אבל זה מה יש...

כעת אני מעוניין לעבור ל-12 MB ברשת UFI ב-HOT, והופתעתי לגלות שהמחירים של 014 הם הכי גבוהים מבין כל הספקים. למעשה, במחיר שהציעו לי ל-12MB שזה 95ש"ח אפשר לקבל 16 MB אצל בפקים אחרים (ליתר דיוק 99 ש"ח ב012 וב013).

מכאן אני שוקל לעבור לאחד הספקים. יש לי ניסיון עגום עם 012, לכן זה לא בא בחשבון.. השאלה היא מה לגבי 013??? מישהו מכם מחובר ל013 במהירויות 8MB+ ויכול לתת דעה אובייקטיבית (כולל בדיקות מהירות) לגבי טיב השירות שלהם?? אם יש מישהו שכבר התחבר לרשת UFI החדשה - עוד יותר טוב.

תודה רבה!! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לא תחכה שאקספון ואורנג' יציעו מחירים? אני שומע מחברים שמחוברים אליהם ב5מגה DSL ו10מגה כבלים ששווה להיות אצלם כי

1) מהירויות מעולות כל הזמן

2) שווה להוסיף כמה שקלים מכיוון שיש אופציה של ללא התחייבות וזה לא כזה יקר.

אני מאמין שאני בעצמי ינסה זאת בקרוב כשהרומן שלי עם בב"ל ייגמר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...