"כגודל הציפיה גודל האכזבה" - עמוד 5 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"כגודל הציפיה גודל האכזבה"


peacebringer7

Recommended Posts

  • תגובות 92
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

Xtazy-Mike, שחק בראשון, פשוט תעשה את זה

אתה תפרוץ לדלת שמאחוריה עלילה קצת מורכבת.

בסך הכל ממש לא הייתי קורא לראשון מאכזב, בשבילי הוא אפילו יותר מטוב

קניתי את מארז האספנים ואקנה גם השני, הסיפור של המשחק קנה אותי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AC זה עניין של טעם, אני נהינתי מאוד לאורך כל הדרך, פשוט לא שיעמם אותי ודווקא

אני לא אוהב שדברים חוזרים על עצמם אבל פה כל כך אהבתי את הבסיס את ההרגשה במשחק שזה לא הפריע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק לשבת על מגדל גבוה ולהתפעל מהערים העתיקות והאותנטיות שיצרו בAC שווה את המשחק כולו.

סך הכל אני גם לא מבין למה כולם כ"כ מתלוננים..גם משחקי הנסיך הפרסי של הסטודיו היו רפטטיביים למדי ובעלי משחקיות שממצה עצמה אחרי שעה-שעתיים ומאז רק חוזרת על עצמה..אני לא רואה שמישהו כאן התלונן עליהם..

יש מפתחים שמצליחים ליצור משחקים שירגישו חדשניים ולא רגילים בכל דקה ודקה מתחילתם ועד סופם,ויש כאלה שיוצרים משחקים שמסתמכים על בסיס חזק ויציב והולכים איתו לכל אורך המשחק,כמו הנסיך הפרסי למיניו וAC,זה בטח עדיף על סתם משחקים גרועים.. :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל משחק צריך לקחת כחבילה

יש את הטוב ויש גם את הפחות טוב

בסך הכל לטעמי AC הוא משחק פשוט פנומנאלי.

אז השאלה היא מה בעצם האכזבה,

קיימים גם משחקים רבים עם רושם ראשוני ממש רע אבל שאר המשחק מהנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Xtazy-Mike, שחק בראשון, פשוט תעשה את זה

אתה תפרוץ לדלת שמאחוריה עלילה קצת מורכבת.

בסך הכל ממש לא הייתי קורא לראשון מאכזב, בשבילי הוא אפילו יותר מטוב

קניתי את מארז האספנים ואקנה גם השני, הסיפור של המשחק קנה אותי

יש לי בעיה קשה עם אלמנטים של RPG וכד' , אני מרגיש שזה פוגע לי במשחקיות...

הרגשתי את זה בFALLOUT3 למרות שאהבתי אותו , מתתי לסיים אותו ויש עוד כמה דוגמאות שאני לא זוכר בשעה כזו מוקדמת של היום... :)

אני אחכה בסבלנות לשני ואחריו אולי אני אעבור לראשון או שממש לפני שהוא יצא אני אתן סיכוי לראשון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

אם אלמנטים של RPG מפריעים לך,אז קרוב לוודאי שלא תאהב את השני יותר מהראשון,שכן ע"פ ההצהרות השני הולך להכיל הרבה יותר אלמנטים של RPG ושל סאנדבוקס.

ובכלל,אם לפחות חצי מההצהרות של המפתחים יתבררו כנכונות ויעבדו במשחק כמו שצריך-ממש לא תהיה סיבה לשחק בראשון אחרי השני,שכן הוא יהיה פחות טוב בכל דרך אפשרית..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סך הכל אני גם לא מבין למה כולם כ"כ מתלוננים..גם משחקי הנסיך הפרסי של הסטודיו היו רפטטיביים למדי ובעלי משחקיות שממצה עצמה אחרי שעה-שעתיים ומאז רק חוזרת על עצמה..אני לא רואה שמישהו כאן התלונן עליהם..

אבל לא ברמה שמתקרבת ל-AC. לפחות על-פי מה שאני מרגיש לפי ה-30% הראשונים של AC (כי שם אני נמצא כרגע). אולי אחר-כך זה משתפר ויש יותר גיוון, לא יודע.

בכל משחקי ה-POP (לפני האחרון) היה הרבה יותר גיוון והרבה יותר אתגר, והאקרובטיקה היפה הפכה גם את הקרבות, שדווקא כן רפטיטיביים להחריד, למהנים.

ה-POP האחרון באמת ממצה את עצמו הרבה יותר מהר, אבל גם הוא זורם יותר טוב.

AC הוא משחק חופר בטירוף. העלילה מסתמנת כנחמדה, אבל המשחקיות ממש לא בשמיים.

בכל מקרה, לדיון הזה הוא לא שייך לדעתי, כי זה לא כאילו מדובר במשחק שהיללו אותו או שמישהו כל-כך ציפה שהוא יזעזע את העולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל לא ברמה שמתקרבת ל-AC. לפחות על-פי מה שאני מרגיש לפי ה-30% הראשונים של AC (כי שם אני נמצא כרגע). אולי אחר-כך זה משתפר ויש יותר גיוון, לא יודע.

אל תפתח ציפיות

בכל מקרה, לדיון הזה הוא לא שייך לדעתי, כי זה לא כאילו מדובר במשחק שהיללו אותו או שמישהו כל-כך ציפה שהוא יזעזע את העולם.

היה לו הרבה הייפ וביקורות טובות בזמנו ככה שזה כן היה אכזבה

חוץ מזה הרבה בפורום התלהבו מהעניין שהמשחק מבחינה גאוגרפית מתרחש בארץ (ירושלים\עכו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AC אכן רפטטיבי בטירוף,וגם לינארי מאוד יחסית למשחק שמתיימר להיות סוג של סאנדבוקס..אבל זה בהחלט לא שונה מPOP(הסדרה המקורית).

אמנם גם אני נהניתי ממשחקי POP הרבה יותר,והם הפכו רפטטיביים פחות מהר מAC,אבל גם שם הקרבות,המראות והפאזלים פשוט היו חוזרים פעם אחר פעם אחר פעם..WARRIOR WITHIN היה המשחק שהכי התקרבתי לסיומו מהם,ולא הצלחתי להבין למה לעזאזל,עם כל מערכת הקרבות הפשטנית והפאזלים שממצים את עצמם אחרי שעה וחצי(ומאז רק חוזרים על אותם העקרונות אבל נהיים מתסכלים יותר)-הם היו צריכים גם להכניס BACKTRACKING מטורף..למה אי אפשר היה פשוט להתקדם הלאה,אלא לחזור על כל איזור פאקינג פעמיים שלוש?

אבל אכן,למרות הבעיות שלהם,כם המשחקים האלה כבודם במקומם מונח,והם לא הכי מתאימים לדיון הזה..

SPEAKING OF WHICH,האם אני היחיד שחושש שDRAGON AGE יכול להתברר כפלופ ענקי? אני מסתכל על הטריילרים וסרטוני הגיימפליי של המשחק ובכל פעם רואה משהו שונה לגמרי..אני מרגיש שהם החליטו לדחוף כל רעיון שאי פעם עלה להם בראש לתוך משחק אחד,ואני באמת לא יודע מה יצא בסוף מהדייסה הזאת..נקווה שאני אתבדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסגידה הזאת של המפתחים וגם השחקנים לביטוי "סאנדבוקס" היא גם דבר תמוה בעיני.אולי זה עובד בג'יטיאיי אבל לי,באופן אישי,כשאומרים שמשחק יהיה סאנדבוקס זה יותר מפחיד מאשר משמח כי משחק לינארי הרבה יותר קל לפתח והרבה יותר קל לשחק בו..עדיף לי משחק לינארי שיפתיע אותי וירוק עלי דברים חדשים מאשר משחק שיזרוק אותי בכל מיני אמתלאות לאותם מקומות ופעיליות בשינויים קלים.אבל אין לי דוגמאות קונקרטיות.איזה משחקי סנדבוקס יש בעצם חוץ מגיטיאיי? והאם הם טובים או רעים?

peacebringer7 :בתור פותח הת'רד אני חייב להזהיר אותך שאתה סוטה מהנושא.או שתפתח לעצמך ת'רד משלך או שתחזור לנושא כי אם לא אני אעיף אותך.

ואני יודע איפה אתה גר.[br]פורסם בתאריך: 24.10.2009 בשעה 18:32:29


ל"כבוד פותח הת'רד" אתה ממש לא מאיים עלי..יותר טוב שתלך להכין שעורים למחר במקום לשוטט בפורומים ולקשקש במוח
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AC...

אבל זה משחק שלפי דעתי מתאים לו ליהיות סנדבוקס, הרבה פעמים הייתי עולה לאיזה בניין גבוה, מציב לעצמי נקודה גבוהה אחרת

ופשוט רץ לשם...

אם אתה מחפש משחק שלא מתאים, אז לפי דעתי זה הוולפנשטיין החדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחזרה לנושא המקורי - IV *מתחבא מאחורי סלע*

קודם כל, הנהיגה הפכה לעול בנסיון להיות יותר 'ריאליסטית'. ואם לא נהנים בנהיגה במשחק כמו , קשה באמת להנות משאר המשחק.

המשימות חוזרות על עצמן הרבה יותר מדי, העולם נראה כאילו מסתכלים עליו דרך פילטר שמוציא את החיים מכל הצבע, אי אפשר לקנות מבנים, והמיניגיימס היו ממש מעצבנים ומיותרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...