עבור לתוכן

השירות של DELL ישראל...

Featured Replies

פורסם

שלום! ב-2 לחודש התחדשתי בנייד ג'ינג'י של דל (xps m1330) וכמו אחרים שקנו ניידים בתקופה האחרונה, גם אני זכאי לשדרוג לWIN7..הגעתי לאתר של דל שמאפשר הרשמה לשדרוג הזה ובשלב שצריך לאמת את התג שירות ,קופצת הודעה שהתג שירות שלי לא נמצא בבסיס הנתונים ובגלל זה אני לא מצליח להרשם. האתר הזה מפנה אותי להרשם באתר של דל העולמית, שבו אני לא יכול להרשם כי אי אפשר לבחור בהרשמה "ישראל"..התקשרתי לשירות של DELL בארץ שם לבחור שענה לי לא היה שמץ של מושג איך מסדרים את העניין הזה ורק ידע לקחת את פרטים שלי ואמר שטכנאי אמור (אמור זה בעצם רומא, רק הפוך...) לחזור אליי תוך 24 שעות...אבל למה אני צריך טכנאי אם אין לי תקלה טכנית אני לא יודע...נו מילא.

מישהו יודע מה אני צריך לעשות כדי לרשום את התג שירות שלי כדי שאני אוכל להרשם לשדרוג?

פורסם

לא בטוח שמה שאני אומר נכון ותקף למקרה שלך, אבל זה מה שאני יודע בנושא.

אני מניח שלא קנית את המחשב ישירות מ-DELL אלא מחנות כלשהי שמשווקת את מוצרי DELL.

ל-DELL יש הסכם שירות עם המשווקים, לפיו הם צריכים לעדכן במערכת של DELL את התגים.

אם אכן זה המצב, אולי החנות ממנה קנית את המחשב עדיין לא עדכנה את התג ובעקבות כך גם הרשומות אצל DELL לא מעודכנות.

כדאי לפנות לחנות ממנה רכשת את המחשב ולשאול.

כהערת אגב, גם לי לא ברור מה טכנאי קשור פה כי זה מקרה של שירות לקוחות גרידא. אולי הבחור שדיברת איתו לא הבין בכלל מה אתה רוצה ופטר אותך בתשובה שהיא לא לכאן ולא לכאן. בכל מקרה, כדאי לברר קודם עם החנות.

פורסם
  • מחבר

הבהרתי לו פעמיים שאין כאן שום עניין טכני, הוא פשוט היה נציג שירות ללא רצון לתת שירות טוב. ואני יודע את זה כי הייתי נציג שירות עד לא מזמן.

קניתי את המחשב בחנות אילתית עם אחריות של C-DATA ל3 שנים והכל רשמי ויפה. C-DATA זה המשווק מולו אני צריך לסדר את זה כן?

פורסם

לזה התכוונתי, שהנציג סתם זרק תשובה סתמית במקום להגיד שהוא לא יודע, יברר ויחזור אלייך עם תשובה, אבל זה ממש לא משנה כבר.

אם מה שאמרתי בכלל נכון, אז הייתי מתחיל לברר קודם עם החנות עצמה ואחר כך פונה ל-C-DATA אם יהיה בכך צורך. אולי הם שולחים את התגים פעם בחודש (בסופו כנראה) או משהו כזה ואז זה רק עניין של זמן. גם אם לא יוכלו לעזור לך לפתור את העניין לגמרי, אולי תקבל תשובה או מידע מסוים שיעזור לך כשתתקשר ל-DELL בפעם הבאה (ובתקווה תיפול על מישהו שקצת יותר מבין או בעל קצת יותר יוזמה אישית) כדי להסדיר את העניין סופית.

מהדרך בה אני מכיר את השירות של DELL בכלל, וגם בארץ, לא חושב שיעשו לך בעיות. עושה רושם שזה מקרה בירוקרטי, משהו לא עודכן באיזו מערכת.

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עדכון חשוב לכל מי שגם נתקל בבעיות להרשמה לשדרוג של win 7-

התשובה שקיבלתי ממנהל מוצר בCDATA הייתה ש"כנראה אתה לא זכאי לשדרוג ובגלל זה אתה לא יכול להרשם"...זה בערך השלב שהבנתי שמדובר בחבורה מאוד לא מקצועית והישועה לא תגיע מכיוונם. שלחתי מייל לדל העולמית ואחרי יום/יומיים אני מקבל חזרה מייל אדיב ביותר שביקש מס' פרטים. עוד ביום ששלחתי חזרה את הפרטים שלי הם סידרו את הכל ונרשמתי והכל בסדר ככה שאם מישהו נתקל בבעיות בגלל החוסר מקצועיות של המשווקים בארץ או אפילו כפי שכתבתי בעבר, נציגי שירות של דל הישראלים, פשוט פנו לשירות הבין לאומי.

בהצלחה!

פורסם

זה מדהים כמה השירות של החברות האלה בחול שונה מבארץ

לא היה בעיות עם לנובו בישראל, מייל ללנובו העולמית גרמה למנהל המוקד בארץ להתקשר ולטפל לי בבעיה

לא האמנתי איזה מהר זה קרה

פורסם
  • מחבר

זה בעייה של תפיסת עולם שונה לחלוטין בתחום השירות...שלא נדבר על יפן לדוגמא, להבדיל מישראל.

אה ועכשיו גם באתר של דל החליטו להקפיא לי את החשבון משום מה אחרי שרשמתי את פרטי הכתובת למשלוח... ידעתי שהייתי צריך לקנות מק...חחח

פורסם

לפי מה שזכור לי xps m1330 אלו מחשבים ישנים של סדרת XPS .

אולי באמת לא מגיע לך ובגלל זה לא קיבלת שדרוג חינם.

דרך אגב למחשבים הנ"ל הייתה בעיית התחממות של הכרטיס מסך.

פורסם

1. בעיית ההתחממות הייתה בכרטיס 8XXX כמו 8400 בניידים, אם יש לך כזה וקנית אותו לאחרונה, קנית משהו מיושן יחסית.

2. אתם הופכים פה את הסדר. המיבואן רושם אצלו איזה ניידים הוא מכר לאיזה משווק, ולא להיפך, וזה ברמת המספר הסידורי של כל מחשב, כלומר אם תגיע עם מחשב של DELL ליבואן הוא יכול להגיד לך:

א. אם זה מחשב שהוא מכר או יבואן אחר.

ב. מאיזה משווק נקנה המחשב.

3. בחלק מהמקרים יש לשלוח תעודת אחריות שמגיעה עם המחשב ע"מ להתחיל את האחריות, במקרים אחרים, קבלת וחשבונית המשווק יספיקו.

4. אני יודע להגיד שעם הנושא של הבטחה לשדרוג חינם לWIN7 יש המון בלאגן ולמעשה גם אם תתקשר למיקרוסופט, רוב הסיכויים שהנציג בטלפון לא ידע לענות לך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים