פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים שיו LEV אתה ממש אוהב שדופקים אותך.. בכל פוסט שמישהו מתלונן על שירות אתה ישר מגן על החנויות...מעניין אם היית קונה דירה אצל בועז יונה ואז הוא היה נעלם עם כל החסכונות של החיים שלך היית גם מגן עליו משפטית?קיצר זה נשמע לי מסריח שגם אמרו לחבר שלי XFX פשטה רגל לא נותנים לך אחריות וגם עכשיו ליידטק.....מה שברור לשם אני לא אלך לקנות שום דבר אם האחריות שלהם היא על הנייר בלבד... היום אתה קונה חלק מחר אתה לא יודע איזה תירוץ ידפקו לך.
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים שיו LEV אתה ממש אוהב שדופקים אותך.. בכל פוסט שמישהו מתלונן על שירות אתה ישר מגן על החנויות...מעניין אם היית קונה דירה אצל בועז יונה ואז הוא היה נעלם עם כל החסכונות של החיים שלך היית גם מגן עליו משפטית?קיצר זה נשמע לי מסריח שגם אמרו לחבר שלי XFX פשטה רגל לא נותנים לך אחריות וגם עכשיו ליידטק.....מה שברור לשם אני לא אלך לקנות שום דבר אם האחריות שלהם היא על הנייר בלבד... היום אתה קונה חלק מחר אתה לא יודע איזה תירוץ ידפקו לך.אתה חי בסרט, מי שמספק את האחריות היא החנות אלא אם צויין אחרת בספח האחריות, מה שכמעט ולעולם לא מצויין.מבחינת החוק, או כל דבר אחר אין דבר כזה יבואן רשמי, ואין דבר כזה שיבואן אחר או כל גוף אחר חייב לספק אחריות למוצרים שבמקרה והוא מייבא אם הם נקנו מגורם שלא קשור אליו(במקרה הטוב ביותר הוא יסכים לעשות לך RMA תמורת תשלום).
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים תקרא בעיון את הדיון הקודם לגבי SKYPC ותראה איך מפעילים לחץ צרכני על חנות ש"מקטינה ראש" על חשבון הלקוח שלה. אני לא אכנס פה שוב לכל השיקולים, הסעיפים בחוק והסייגים (הדיון הקודם כיסה מעל 40 עמודים בנושא) - השורה התחתונה היא שגם אם זה "חוקי" (וזה לא לדעתי) זו עדיין לא צורת ההתנהלות שהייתי מצפה מחנות חומרה רצינית. לתת שירות טוב זה לא רק את המינימום ההכרחי אלא גם לפעמים לעשות את המקסימום ולא לנפנף את הלקוח בתואנות שונות ומשונות, גם אם יש בהם שמץ של אמת. ללכת לקראת הלקוח ולפעמים לעשות דברים מעט מ"לפני משורת הדין" אם נוצרת בעיה אמיתית. אני לא עו"ד או משפטן אבל לדעתי בהחלט יש מקום שהחנות תתמוך בלקוח - קודם בהתנהלות מול היבואן/יצרן (כי יש להם ערוצי תקשורת טובים בהרבה אליהם) ובמידה שזה לא יסתייע בשום אופן, לפתור את זה מהמשאבים הפנימיים שלהם. זו הציפייה שלי כלקוח ועד היום דבקתי בחנויות שעומדות בכך בכבוד ברוב המכריע של המקרים. איך אתם חושבים היה נראה מחזור המכירות של SKYPC (או כל חנות דומה לצורך העניין) אם הם היו מפרסמים: רק אצלנו, מוצרים עם 3 שנות אחריות אלא אם היצרן פשט את הרגל ו/או היבואן לא מתעסק איתם יותר/החליף שם ו/או החנות תיסגר! מרגע שיצאת מהחנות - זה בעיה שלך! לא מכירים אותך... תסתדר לבד. עריכה: כל הנאמר לעיל נאמר בהנחה שהעובדות שהוצגו נכונות ב-100% ובאופן מלא. נשמח כמובן לשמוע גם את גרסת החנות ולשמוע שהכל נפתר לרווחת כולם ובמהרה.
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים אני לא מבין למה הם לא לוקחים את הכרטיס, אומרים ללקוח: תשמע זה יכול לקחת הרבה זמן, אנחנו שולחים את זה ליצרן, הוא יחליט מה שהוא יחליט בהתאם למדייניות האחריות, כי עדיין יש על המוצר אחריות, ונחזיק כולנו יחד אצבעות !הבנו שהיבואן נעלם, אבל בדיוק פה החנות צריכה לתת את השירות הבסיסי, למה לקוח צריך להתעסק עם היצרן ? מי שמע על זה ?
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים אני עדין לא הבנתי.... נגיד קניתי טוסטר בחנות שקוראים לה "טוסרטים" OK עם שנתיים אחריות. (וצויין בפני כמובן שהאחריות היא של היבואן הרשמי בארץ ששמו "משה") והיבואן ששמו "משה" פשט את הרגל. אז מה החוק אומר? נדפקתי? או שעל החנות לתת את אחריות ? מצאתי את זה (שגם כתבו את זה מקודם) "19. זולת אם נאמר אחרת בתקנות אלה, יחולו על עוסק שמכר לצרכן טובין במחיר העולה על 400 שקלים חדשים, כל החיובים המוטלים בתקנות אלה על יצרן טובין, כאשר אין אפשרות לאתר את היצרן." זאת אומרת שעל החנות לספק לי אחריות במקרה ויצרן=היבואן "נעלמו" ? http://www.consumers.org.il/default.asp?catid={7A4D7610-0DD2-4D09-ABD4-95E9EB75DE02} נושא בהחלט מעניין. הנה מצאתי ! אין בתעודת האחריות פרטים של היצרן או היבואן (או היבואן פשט את הרגל). על מי חלה החובה לתקן את המוצר? האחריות חלה על בית העסק שמכר את המוצר. במוצרים שמחירם מעל 400 ₪ שהתקלקלו ואין אפשרות לאתר את היצרן/יבואן (למשל במקרה של סגירת העסק שלו) יחולו, בדרך כלל, על בית העסק שמכר את המוצר כל החיובים שחלים על היצרן/יבואן. במקרה זה, על המוכר לתקן תוך שלושה שבועות מהיום בו הוא נקרא לבצע את התיקון או שנמסר לו המוצר לתיקון.
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים תקרא בעיון את הדיון הקודם לגבי SKYPC ותראה איך מפעילים לחץ צרכני על חנות ש"מקטינה ראש" על חשבון הלקוח שלה.אני לא אכנס פה שוב לכל השיקולים, הסעיפים בחוק והסייגים (הדיון הקודם כיסה מעל 40 עמודים בנושא) - השורה התחתונה היא שגם אם זה "חוקי" (וזה לא לדעתי) זו עדיין לא צורת ההתנהלות שהייתי מצפה מחנות חומרה רצינית.לתת שירות טוב זה לא רק את המינימום ההכרחי אלא גם לפעמים לעשות את המקסימום ולא לנפנף את הלקוח בתואנות שונות ומשונות, גם אם יש בהם שמץ של אמת. ללכת לקראת הלקוח ולפעמים לעשות דברים מעט מ"לפני משורת הדין" אם נוצרת בעיה אמיתית.אני לא עו"ד או משפטן אבל לדעתי בהחלט יש מקום שהחנות תתמוך בלקוח - קודם בהתנהלות מול היבואן/יצרן (כי יש להם ערוצי תקשורת טובים בהרבה אליהם) ובמידה שזה לא יסתייע בשום אופן, לפתור את זה מהמשאבים הפנימיים שלהם. זו הציפייה שלי כלקוח ועד היום דבקתי בחנויות שעומדות בכך בכבוד ברוב המכריע של המקרים.1+בדיוק, חנות מקצועית שיש לה מוניטין צריכה לתת תמיכה גם במקרים כאלו.למה הם לא מבינים שלקוח מרוצה=עוד 4 לקחות בעתיד!
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים ולקוח לא מרוצה = 10- לקוחותולקוח לא מרוצה שרשום בפורום חומרה = 500- לקוחות.חבל על סקאי, אני עובר מהר מהר לIQPC.
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים אני לא מבין למה הם לא לוקחים את הכרטיס, אומרים ללקוח: תשמע זה יכול לקחת הרבה זמן, אנחנו שולחים את זה ליצרן, הוא יחליט מה שהוא יחליט בהתאם למדייניות האחריות, כי עדיין יש על המוצר אחריות, ונחזיק כולנו יחד אצבעות !הבנו שהיבואן נעלם, אבל בדיוק פה החנות צריכה לתת את השירות הבסיסי, למה לקוח צריך להתעסק עם היצרן ? מי שמע על זה ?בדיוק!! כל חנות שמכבדת את עצמה, ויודעת שיש לה אחריות כלפי הלקוח, תפעל ככה! אבל לצערנו, (או לצערכם...) זה נראה שסקאי כביכול כבר לא אחת כזאת...מחזק את ^... IQPC חנות מצויינת! אף פעם לא קיבלתי שירות כזה. ואני לא אומר את זה בקלילות ראש... התנסתי בה כבר מספיק פעמים.
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים נראה לי או שהת'ראד הזה הוא עוד מסמר בארון קבורה שלהם? עכשיו ברצינות חברה. מה זה כל הטענות והבלאגן הזה? עם מי אתם רבים בכלל? יש כאן לקוח שקנה חלק, שילם עליו את מלוא המחיר וכרגע החלק חדל מלעבוד ועוד יש לו אחריות עליו. מה לא ברור כאן??? חנות=>אחריות=>חלק חלופי=>מימוש האחריות (לא סתם מקבלים קבלה וחשבונית). או שאני צריך תואר בעריכת דין ולהיות בקיא בכל הקטע של חוקי קניין, צרכנות וכו...? או עדיף לפני שאני הולך לקנות חלק עלי לעשות סקר ומחקר על הסטטוס של יבואנים/יצרנים בארץ? אולי הם לא מסתדרים כלכלית. הרי ברור כאן מי צריך לתת מענה. נ.ב עוד 5 שעות למשמרת שלך lev
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים SKYPC פשוט לא לומדים, הם עדיין לא הבינו שהכמה שקלים האלו לא שווים את כל הפרסום הרע?!SKYPC תתעוררו לפני שגם הדיון הזה יגיע לעמוד הראשון בגוגל.או בקיצור SKYPC כי אחריות זו סתם פיסת נייר.
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים אין בתעודת האחריות פרטים של היצרן או היבואן (או היבואן פשט את הרגל). על מי חלה החובה לתקן את המוצר?האחריות חלה על בית העסק שמכר את המוצר.במוצרים שמחירם מעל 400 ₪ שהתקלקלו ואין אפשרות לאתר את היצרן/יבואן (למשל במקרה של סגירת העסק שלו) יחולו, בדרך כלל, על בית העסק שמכר את המוצר כל החיובים שחלים על היצרן/יבואן. במקרה זה, על המוכר לתקן תוך שלושה שבועות מהיום בו הוא נקרא לבצע את התיקון או שנמסר לו המוצר לתיקון. Enough saidSKYPC היא זו שעבדה ומכירה את היבואן, לכן אם יש הפסדים הם חלים עליה, הצרכן בכלל לא צריך לסבול מזה.http://www.consumers.org.il/default.asp?catid={7A4D7610-0DD2-4D09-ABD4-95E9EB75DE02}
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים אפשר לחשוב איזה הפסדים היא כבר תספוג מזהעלויות משלוח (וזמן) של הכרטיס ליצרן בחו"ל?ממש רחמים.
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים בדיוק!! כל חנות שמכבדת את עצמה, ויודעת שיש לה אחריות כלפי הלקוח, תפעל ככה! אבל לצערנו, (או לצערכם...) זה נראה שסקאי כביכול כבר לא אחת כזאת...מחזק את ^... IQPC חנות מצויינת! אף פעם לא קיבלתי שירות כזה. ואני לא אומר את זה בקלילות ראש... התנסתי בה כבר מספיק פעמים. בקלות ראש שאתם פוסלים חנויות עוד מעט תתחילו להרכיב חלקים לבד.
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים אני כבר הבנתי מזמו שזה לא משנה אם זה KSP, IVORY, נעה פנדה וכו'לכל חנות יש את הקטעים שלה ורק לקוחות שעומדים על שלהם (כמוני) מקבל בסופו של דבר שירות כמו שצריך
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.