פורסם 2009 באוקטובר 916 שנים http://www.moit.gov.il/NR/rdonlyres/7C9F7B6F-F7E8-4E18-B57F-57008F625AF3/0/tak6468.pdf
פורסם 2009 באוקטובר 916 שנים צריך להרוג את מי שכתב את זה, מה הדבר הזה עוזר לצרכן אם הוא כתוב בצורה שלאף אחד לא יהיה כוח לקרוא אותו אם הבנתי נכון החנות לא חייבת לספק פתרון חלופי לא לי ולא לפותח הדיון. לדעתי כדאי לך ליצור קשר ל LEADTEK, יש סיכוי שהם יעזרו לך כי המוצר מגיע עם אחריות יצרן של שנתיים, זכור לי שאנשים פנו ל G SKILL והחברה עזרה להם.
פורסם 2009 באוקטובר 916 שנים הבנתי מה כתוב שם אבל בכל זאת תקנות להגנת הצרכן צריכות להיות ברורות לקהל היעד שלהן, הצרכן, ולכן צריך לכתוב אותן בצורה ברורה ובשפה פשוטה יחסית. לא חסר אנשים שיקראו את התקנות האלה לא יבינו מה רוצים מהם.
פורסם 2009 באוקטובר 916 שנים לא מבין מה הבעיה.יש לכתוב לחנות מכתב, האומר מי אתם, מתי קניתם את הכרטיס, בצירוף החשבונית.יש לכתוב כי על פי חוק הגנת הצרכן, מס' הסעיף הרלוונטי, עליהם לכבד את האחריות על הכרטיס.יש לרשום שמוקצב להם זמן סביר, נניח שבועיים, לטפל בבעיה, ובמידה תפנו לבית משפט.את המכתב יש לשלוח בדואר רשום עם אישור מסירה.
פורסם 2009 באוקטובר 916 שנים רגע, כשאני קונה חלק מחנות מסויימת וכתוב במפורש שיש לי אחריות על המוצר ל3 שנים אז למה אני צריך לצפות? להתחיל לחפש את היצרנים המקוריים של מוצר X?לו הייתי יודעה, הייתי פשוט קונה את המוצר מהיצרן/יבואן?לקוח שילם כסף על מוצר והוא אמור לקבל מענה מבעל העסק לפי הצורך.כך לדוגמא : קניתה חלב מקולקל מהמכולת, תחזור לרוכל ותקבל חדש לא תפתח במערכה מול תנובה/טרה.
פורסם 2009 באוקטובר 916 שנים אה עכשיו גם היבואן של לידטק פשט את הרגל אצלם? חבר שלי הלך עם כרטיס מסך 8800 GTS של XFX לפני שבועיים... ואמרו לא מצטערים אין אחריות על הכרטיס של XFX כי היבואן של XFX פשט את הרגל.... WTF???
פורסם 2009 באוקטובר 916 שנים אולי החוק עם פותח הדיון אבל במקרה הזה אין מקום לבוא בטענות לSKYPC, אין שום סיבה שהם יספגו את עלות הכרטיס אם היבואן פשט רגל וגם אני כצרכן הוגן לא הייתי דורש את זה מהם, בטח שלא כאשר עוד יש לי אחריות יצרן ואני יכול לפנות ישירות אליו.
פורסם 2009 באוקטובר 916 שנים אין שום סיבה שהם יספגו את עלות הכרטיס אם היבואן פשט רגל.אז שלא ירוויחו על הצרכן במכירות, אם הם רק "צינור" הם צריכים למכור את כל החומרה במחיר שהם קונים אותה+עלות המשלוח (וזה לא 50 שקל לפריט כי הם מעבירים מכולות).שירוויחו על השירות במעבדה, זה משהו שהם באמת נותנים.אם הם מרוויחים עליך במכירות, קנית מהם, השירות צריך לבוא מהם, במקרה של בעיה הם צריכים לקחת בחשבון ספיגת הפסדים כזאת.בדיוק כמו שהם נותנים לך 3 שנות אחריות אבל המוצר שוכב אצלהם כבר חודש במחסן, אם תבוא בחודש האחרון לנצל אחריות, הם יצטרכו לספוג את זה כי היבואן כבר לא יתן להם שירות.
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים באתר הבית של סקיי יש תו של "אמון הציבור", כלומר הם התחייבו לעמוד בתנאים נוקשים של שירות לקוחות הגון. יש לי נסיון מצויין עם "אמון הציבור" ובשני מקרים בהם חברות שרכשתי מהם מוצר כלשהו לא עמדו בהתחבויותהם, הגשתי תלונה ל"אמון הציבור" והעניין הסתדר על הצד הטוב ביותר. מניסיוני למלכ"ר הזה יש כח והשפעה רבה גם עם חברות שלא אמונות על תו "אמון הציבור" אז על אחת כמה וכמה על חברות שכן אמונות על התו.עצתי לך ולכל מי שחושב שחנות או חברה כלשהיא לא עמדה בהיתחייבות כלפיו לפנות ל"אמון הציבור" ולהגיש תלונה באתר שלהם או טלפונית.http://www.emun.org/
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים אה עכשיו גם היבואן של לידטק פשט את הרגל אצלם? חבר שלי הלך עם כרטיס מסך 8800 GTS של XFX לפני שבועיים... ואמרו לא מצטערים אין אחריות על הכרטיס של XFX כי היבואן של XFX פשט את הרגל.... WTF???זה לא כל כך עכשיו, היבואן של LEADTEK פשט את הרגל לפני דיי הרבה זמן (אותו יבואן של WD). לא ידוע לי מי היבאון של XFX. מה לעשות שחברות לא שרדו בשנים האחרונות, חלקן היו גדולות.
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים אני מאוד מאוכזב לקרוא את הדיון הזה..בזמנו אני קיבלתי שירות מעולה מסקאי בענייני כרטיסי מסך.אני גם מרגיש די בר מזל, כי בזמנו רציני לרכוש Leadtek GTX260 C216 והם הזהירו אותי מהעניין.כך או כך, לדעתי אין הצרכן אחראי לעניינין מול היאבואן.החנות עושה עלי רווח ? מצויין, אני רוצה לקבל שירות.אני קונה מהחנות, לא מהיובואן. חלק מעניין בחירת חנות הוא מתן האחריות.חבל מאוד שסקאי לא מודעת איזה נזק עצום דיון כזה גורם לה.שווה לה בהרבה היה לרצות את הלקוח ושהדיון הזה לא היה יוצא.
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים יש לי בבית 3 כ. מסך של Leadtek ואני פשוט נהנה מכל רגע איתם.לא חושב שהם פשטו רגל, תברר שוב מול SKYPC.
פורסם 2009 באוקטובר 1016 שנים אז שלא ירוויחו על הצרכן במכירות, אם הם רק "צינור" הם צריכים למכור את כל החומרה במחיר שהם קונים אותה+עלות המשלוח (וזה לא 50 שקל לפריט כי הם מעבירים מכולות).שירוויחו על השירות במעבדה, זה משהו שהם באמת נותנים. מכל היציאות האינפנטיליות של הצרכן הישראלי את זו אני שונא הכי. (בלי קשר אליך, אל תיעלב) האחריות ניתנת ע"י היבואן. החנות משמשת כסוכנות תיווך. במקרה ויש תקלה החנות מעבירה את המוצר ליבואן לצורך תיקון ומחזירה לצרכן. במקרה ויבואן רשמי פושט רגל היבואן המחליף חייב לכבד את האחריות רטרואקטיבית. בדר"כ בסיום ההסבר הלקוח זורקת את יציאת ישראשמוק הראשונה "אבל קניתי פה!" נכון, אבל האחריות ניתנת ע"י היבואן. ---> יציאת ישראשמוק 2 (זה מגיע ב-Chain כמו יכולות מיוחדת ב-AION רק שזאת יכולת בלעדית של הצרכן הישראלי לא להבין את המציאות ולהמשיך ללכת עם הראש בקיר) "אבל קניתי פה, לא אצל היבואן, אם הייתי יודע הייתי קונה אצלו" כן, חמוד, בעיה שאתה לא יכול לקנות אצל היבואן ונאלץ לרכוש בחנות שעובדת איתו. (מן הסתם אם היית אפשרות לקנות אצל היבואן כולם היו קונים אצלו כי זה רבה יותר זול, אבל אתה לא יכול, יא חתיכת אידיוט, אז למה לזרוק את היציאה המפגרת הזאת?!?!" ---> יציאת ישראשמוק 3 "אני אתבע אתכם!!! אתם תראו מה זה!!!" (בדר"כ לא קורה כלום, אם הלקוח תובע החנות מסבירה שזו אחריות של יבואן רשמי והלקוח מפסיד במשפט) עריכה: בעצם היציאה הכי מעצבנת "אבל אני לא שומר קבלות!!!!!" כאילו מה? אתה אידיוט? ילד בן 5? לא מסוגל לקנות תיקה באופיס דיפו ב-5 שקלים ולשמור קבלות על מוצרים שנותנים עליהם אחריות? שמוק. מצטער, מוציא קיטור אחרי שנתיים בשירות לקוחות והעובדה שאני צריך לעבוד מוצ"ש שזו לדעתי המשמרת הכי מגעילה בשבוע.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.