שאלה בקשר למימוש אחריות בבאג - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר למימוש אחריות בבאג


GWeizman

Recommended Posts

טוב, אחרי הקטע עם באג2000 וכל הסיפור עם חשבונית וקבלה, אני תוהה אם בכלל יש לי טעם ללכת לבאג בשביל לנסות לממש אחריות.

על המסמך שיש לי כתוב 'חשבונית מס', כתוב דיי בברור 'אחריות לשנה לחומרה בלבד בצרוף חשבונית קניה', אבל אני דיי בטוח שזה המסמך היחיד שנתנו לי (לבאג יש שיטה מוזרה של להדפיס את הכל ולתת מסמכים ענקיים, ואני זוכר כמעט בוודאות שקיבלתי רק את הדף הזה.)

כרטיס האשראי ששילמתי איתו מצויין למטה, וכך גם מספר התשלומים (1), העובדה שהתשלום הראשון הוא כל המחיר ו'סה"כ שובר' שאני לא יודע מה הוא אומר (גם אחריו כתוב המחיר המלא).

לדעתי זה דיי הוכחה לזה ששילמתי, אבל עוד פעם, במסמך כתוב בפירוש שאני צריך להציג קבלה.

השאלה היא אם בכלל יש טעם ללכת לבאג (האחריות פגה בעוד כחודשיים). הבעיה הספציפית שלי היא שאחד הכפתורים הפסיק לפעול (ואני מקווה שזה לא כתוצאה מקורוזיה, כי גם את זה הם לא מכסים, בתאוריה).

תודה,

גיא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפילו מספיק ללכת עם המוצר הפגום ללא קבלה ושם הקונה (משלם/ למי מיועדת המתנה) ולומר בערך מתי קנית או משהו דומה והם יכולים למצוא.

אני חייב לציין שחברת באג בכל הנוגע נושא לאחריות וסובב לכך מאוד מסודרת עם הקטע שהיא מתייגת הכל במחשב בצורה טובה. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכל החנויות שקניתי בהם באג נתנו את השירות והאחריות הטובים ביותר ללא כל תחרות, כמה וכמה רמות מכל המתחרים. לכל מי שתוהה - אני

לא עובד\מקושר לבאג, פשוט על שירות טוב מגיע לתת מחמאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המ

לא יודע אם לשאול את זה פה או בנושא נפרד, אבל ננסה.

כדאי לי לרוקן את הנגן ולהביא אותו ריק (בהנחה שהם יחליפו ולא יתקנו) ופשוט לגבות את הקבצים על המחשב שלי?

(המוצר המדובר הוא נגן מוזיקה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה ממש לא חייב "לרוקן" את הנגן, אבל תמיד תדאג שיהיה לך גיבוי לכל מידע חיוני שקיים על רכיבים שאתה מוסר לתיקון - נגנים, DOKים, דיסקים חיצוניים, מחשבים שלמים עם בעיות שעשויות לדרוש פרמוט או התקנה מחדש של מערכת ההפעלה וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...