פשוט חרא של שירות ב-KSP באר שבע - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פשוט חרא של שירות ב-KSP באר שבע


Dima67

Recommended Posts

למה שאני אקבל אזהרה? בגלל שהגבתי לך כמו שהייתי צריך להגיב לך?

קודם אתה חושב שאני מציין אותה לטובה בגלל שהיא נראית טוב

אחר כך אתה קורא לי ילד קטן ומקטין מהערך שלי, מה אתה עושה עלי פוזות בגלל שאתה גדול ממני ב4 שנים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

דווקא אני מבין יופי את פותח הדיון, בכך שהתעקש לברר האם החלק במלאי.

לפני כחצי שנה באתי עם חבר לסניף של KSP בחיפה כדי לקנות ללפטופ של החבר. כיוון שמדובר ברכיב נפוץ מאוד שאפשר לקנות בכל חנות מחשבים, ביקשנו שיוודא שהרכיב קיים בפועל במלאי כפי שנכתב באתר לפני התשלום, כי לא היתה לנו שום כוונה לחכות למשלוח.

המוכר טען שהמלאי כפי שמופיע באתר מתעדכן אוטומטית עם כל רכישה, וזהה לרישום המופיע במערכת הפנימית שבחנות - שם נרשם כי נשאר פריט אחד. השתכנענו, שילמנו וניגשנו לאשנב המתאים. הבחור שם קיבל את הקבלה, ניגש למחסן אך חזר משם עם מאותה החברה אבל בנפח שונה, ואמר (תוך כדי התנצלות) שכנראה היתה טעות ברישום המלאי ורשמו את הזכרון הזה בתור הזכרון שאותו ניסינו לקנות.

כועסים ניגשנו למוכר, ודרשנו לקבל החזר כדי ללכת לחנות אחרת שבה יש את הזכרון המתאים במלאי. המוכר טען בתוקף שהוא לא יכול לתת החזר כי התשלום התבצע בכרטיס אשראי, ושהמקסימום שהוא יכול לתת זה זיכוי - מה שכמובן לא עוזר לנו בכלל כי אם המוצר לא במלאי, תכננו ללכת לחנות אחרת. בינתיים אותו מוכר פנה לטפל בלקוח אחר ולא התייחס אלינו.

רק כאשר עשינו רעש והברחנו פשוטו כמשמעו כמה מהקונים הפוטנציאליים בחנות, המוכר הסכים לתת החזר במזומן. אמרנו שלום ולא להתראות.

הזמינות של המוצרים במחשבי KSP מקושרים ישירות לאתר, אם היה כתוב שיש כנראה שבאמת היתה פאשלה וגם המוכרים לא ידעו. במקרה

כמו שלך הם לא היו צריכים להחזיר לך מזומן אלא להחזיר לך בצורה ששילמת, כלומר - לבטל את העסקה (אפשרי, קצת כאב ראש).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עלי תזרוק עוד עלבונות חתיכת יצור פתאטי שכמוך, אני צריך להיות הקורבן של ההוצאת עצבים שלך?

fighter, אתה כבר לא משתמש חדש בפורום ואתה מודע לחוקים ולכללים. המנע מהתבטאויות כאלה בעתיד.

זו פעם אחרונה שאני מעיר לך.

להבא. אם יש לך חיכוכים עם משתמש מסוים, תעשה את זה בצורה מתורבתת ולא על גבי הפורום. בשביל זה יש הודעות .

בחזרה לנושא הדיון המקורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן גם אני סבלתי מאי נעימות בשירות שלהם.

היה רשום באתר שלהם שהם ''מתחרים בכל הצעה שיש ומתחייבים להכי זול''

בקיצור לפני שנה ככה היה איזה מערכת מחשב זולה שעלתה בFOXPC כ1300 שקלים לדוגמא ובאתר שלהם כ1400,התקשרתי אמרו לי תבוא לחנות נסגור איתך על מחיר יותר טוב,בקיצור אחרי שבאתי אני אומר לו תכנס לאתר הזה מהמחשב הוא עושה לי אנחנו לא נכנסים מהמחשב שלנו לאתרים אחרים אנחנו רק בKSP היית צריך להביא חשבונית וכל החרטא הזה אז למה אמרת לי לבוא?

זה בסניף ב'ש למי שטועה והשירות שמה באמת חרא עושים לך טובה גם שמדברים איתך.

מאז עזבתי אותם ועברתי לקנות בפנדה ששמה זה עוד סביר אבל קניות קטנות.(אין כמו יד שנייה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן גם אני סבלתי מאי נעימות בשירות שלהם.

היה רשום באתר שלהם שהם ''מתחרים בכל הצעה שיש ומתחייבים להכי זול''

בקיצור לפני שנה ככה היה איזה מערכת מחשב זולה שעלתה בFOXPC כ1300 שקלים לדוגמא ובאתר שלהם כ1400,התקשרתי אמרו לי תבוא לחנות נסגור איתך על מחיר יותר טוב,בקיצור אחרי שבאתי אני אומר לו תכנס לאתר הזה מהמחשב הוא עושה לי אנחנו לא נכנסים מהמחשב שלנו לאתרים אחרים אנחנו רק בKSP היית צריך להביא חשבונית וכל החרטא הזה אז למה אמרת לי לבוא?

זה בסניף ב'ש למי שטועה והשירות שמה באמת חרא עושים לך טובה גם שמדברים איתך.

מאז עזבתי אותם ועברתי לקנות בפנדה ששמה זה עוד סביר אבל קניות קטנות.(אין כמו יד שנייה)

בכל מקרה, לא היו מורידים את המחיר. ההתחייבות הזאת תקפה רק לחנויות באיזור המגורים שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכלל לא מפתיע. אני לפני איזה שנה באתי לשם כדי לקנות מאוורר לצ'יפסט אז כששאלתי ת'זקן הדפוק הזה אם יש להם מאורר לצ'יפסט הוא אמר לי שצ'יפסים מוכרים למעלה בסופר והתחיל להיחנק מצחוק. ובמקרה אחר חבר שלי בא לשם הוא היה צריך לכרטיס מסך. אחרי שהוא שאל מה יותר טוב המוכר שלך אותו לחפש תשובה בגוגל ועוד התעצבן עליו כאילו הוא שאל לא יודע מה... באמת לא יודע מה קורא איתם בבאר שבע. פשוט חרא של חנות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה כאן טענות שמתחלקות לשני סוגים: הראשון, יחס מחפיר כלפי לקוחות, סירוב לתת החזר כספי בעבור עסקאות שלא יצאו לפועל, סירוב לבדוק פיזית במלאי בשביל שאנשים לא יבואו סתם וכו'. השני הוא חוסר בידע בסיסי בתחום בו הם עובדים, קרי חומרת מחשבים. מדהים שKSP מצליחים לשלב את שתי הבעיות הללו, השונות מאוד זו מזו במהותן (אדם גס רוח יכול בהחלט להיות מומחה במחשבים, ואדם נחמד ואדיב בהחלט יכול להיות בור גמור) בבנאדם אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר,

אני כבר בערך 3 שנים קונה כל הזמן בKSP , והשירות לטעמי דווקא מצויין.

כמו כן , כמה פעמים יצא שהייתי צריך לממש אחריות והכל נעשה די מהר, לפעמים אפילו במקום, וללא שום בעיות.

עריכה:

סניף באר שבע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב הנוכחי הוא המחשב השני שאני קונה בKSP האמת הפעם נקנו רק חלק מהחלקים אך עדיין השירות היה מקצועי אדיב ומהיר וכמובן המחיר ללא פשרות, כל זה מדובר על סניף חיפה, מעבר לנ"ל יצא לי לקנות ציוד הקייפי וגם נהנתי משירות ללא תחרות, לא יצא לי עוד לממש אף פעם אחריות אצלהם ככה שאני לא יכול לכתוב על זה כלום, מקווה לטוב :)

תלויי על מי נופלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד יהיו לקוחות מרוצים. זה ממש לא חוכמה להגיד "קניתי והיה שירות סבבה, אז החנות טובה" (למרות שכמובן גם חוות דעת חיוביות יתקבלו בברכה). הנתונים היחידים המאפשרים הסקת מסקנות הם שכיחות הארועים השליליים דווקא, וחומרתם אם וכאשר הם קורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב הנוכחי הוא המחשב השני שאני קונה בKSP האמת הפעם נקנו רק חלק מהחלקים אך עדיין השירות היה מקצועי אדיב ומהיר וכמובן המחיר ללא פשרות, כל זה מדובר על סניף חיפה, מעבר לנ"ל יצא לי לקנות ציוד הקייפי וגם נהנתי משירות ללא תחרות, לא יצא לי עוד לממש אף פעם אחריות אצלהם ככה שאני לא יכול לכתוב על זה כלום, מקווה לטוב :)

תלויי על מי נופלים.

סניף חיפה? כמה זמן עמדת בתור עד שקיבלת שירות? שעה?

המקום נראה כמו מזבלה עירונית, 2 מוכרים איטיים במיוחד שלא עומדים בביקוש, אנשי מעבדה שלא באים לקראתך.

נידפקו למישהו הזכרונות ולא דואגים לתת לו חלופי(עניין של גרושים בשבילם) למרות שהוא אמר שזו בעיה בשבילו להישאר בלי מחשב שבוע.

ולא חסרים סיפורים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נידפקו למישהו הזכרונות ולא דואגים לתת לו חלופי(עניין של גרושים בשבילם) למרות שהוא אמר שזו בעיה בשבילו להישאר בלי מחשב שבוע.

פה כבר קצת הגזמת. הם ממש לא חייבים לתת מוצר חלופי עד שתקבל את שלך בחזרה, כל עוד הם עומדים בזמני התיקון שקבע החוק (שבועיים לכל היותר, 10 יום אם התיקון\בדיקה אמורים להתבצע במעבדה שבחנות עצמה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...