עבור לתוכן

מחשב שנקנה ב SKYPC , שירות מצויין אני ממליץ בחום

Featured Replies

פורסם

העובדה שהם החליפו לו בלי בעיה מראה על שירות טוב

זו בדיוק הטעות של הרבה אנשים: חברה שעושה בדיוק את מה שדורש ממנה החוק אינה "נותנת שירות טוב". היא נותנת שירות סביר ולא יותר. מן הסתם, זה עדיף על שירות גרוע - אבל זה לא משהו יוצא דופן שמבדיל את החנות לטובה.

  • תגובות 37
  • צפיות 3.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אז בואו נראה מה היה לנו עד כה בקנייה אחת בלבד:

א. המלצה לא מקצועית של מוכר גרמה לכך שהקירור שנרכש לא התאים לתושבת המעבד, החנות ברוב טובה הסכימה לתקן את טעותה שלה ולהחליף את הקירור לאחד שיתאים.

ב. 2 (!) דיסקים קשיחים שנקנו בחנות התבררו כתקולים, החנות ברוב טובה הסכימה להחליף את המוצר באחריות לאחד (שניים!) שבאמת עובד.

האם הלקוח ראה פיצוי (ולו הקטן ביותר) על מסכת הטירטורים הזו שהחנות העבירה אותו?

אני לא רואה בכך דוגמה לשירות טוב, או אפילו לשירות בכלל.

הלקוח הפסיד וטורטר לחנות מספר פעמים, צריך להוסיף לעלות הקנייה את עלות זמנו המבוזבז של הלקוח, את הדלק שעלה ללקוח ע"מ להגיע הלוך וחזור מהחנות פעמיים, ואת עוגמת הנפש של הלקוח ואז להגיע למסקנה, האם באמת זוהי דוגמה לשירות טוב?, האם באמת היה כדאי לקנות ב-SKYPC?

עריכה:

רק ע"מ לעשות סדר לדורות הבאים, הת'רד הזה הוא ת'רד שנפתח בתגובה לת'רד הזה:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=432579.0;topicseen

פורסם

אז בואו נראה מה היה לנו עד כה בקנייה אחת בלבד:

א. המלצה לא מקצועית של מוכר גרמה לכך שהקירור שנרכש לא התאים לתושבת המעבד, החנות ברוב טובה הסכימה לתקן את טעותה שלה ולהחליף את הקירור לאחד שיתאים.

ב. 2 (!) דיסקים קשיחים שנקנו בחנות התבררו כתקולים, החנות ברוב טובה הסכימה להחליף את המוצר באחריות לאחד (שניים!) שבאמת עובד.

האם הלקוח ראה פיצוי (ולו הקטן ביותר) על מסכת הטירטורים הזו שהחנות העבירה אותו?

אני לא רואה בכך דוגמה לשירות טוב, או אפילו לשירות בכלל.

הלקוח הפסיד וטורטר לחנות מספר פעמים, צריך להוסיף לעלות הקנייה את עלות זמנו המבוזבז של הלקוח, את הדלק שעלה ללקוח ע"מ להגיע הלוך וחזור מהחנות פעמיים, ואת עוגמת הנפש של הלקוח ואז להגיע למסקנה, האם באמת זוהי דוגמה לשירות טוב?, האם באמת היה כדאי לקנות ב-SKYPC?

אתה יכול להביא לי דוגמא לחנות אחרת שנותנת שירות טוב יותר?

ברור שהוא טורטר לחנות כמה פעמים, בוא נדבר על הדיסקים קשיחים, זאת לא אשמת החנות אלא היצרן בלבד,

הקירור שנרכש הומלץ לו ע"י המוכר בחנות, זאת כבר הייתה טעות אנוש ולא מראה על שירות גרוע.

אני קניתי מחשב בSKYPC כי יצא לי הכי משתלם לקנות משם, עמדתי לקנות מTMSFOX ובמזל מתיי ששלחתי לגיא מTMS אימייל

הוא אמר לי שהחנות סגורה ואינה מקבלת קהל, ועכשיו אני רואה שהרבה שקיימים אצל TMS&FOX מוצרים שלהם לא קיבלו אותם חזרה,

ומחכים כבר הרבה זמן, אז היה משתלם לקנות בTMSFOX? מי יודע כמה זמן הייתי מחכה למחשב, ואם הייתה בו תקלה אז בכלל..

RSM, הסניפים שלהם רחוקים ממני, מאוד רחוקים, ואני לא רוצה שהשירות שאקבל מחנות מסויימת יהיה במרחק כזה ממני..

KSP, שידועים קצת בשירות גרוע, ועוד שלא מזמן ראיתי ביקורת מגעילה עליהם, אין לי מה ללכת לשם בכלל..

אז מי עוד נשאר? שום חנות היא לא מושלמת אך זה לא אומר שלא היה כדאי לקנות בSKYPC..

פורסם

אז בואו נראה מה היה לנו עד כה בקנייה אחת בלבד:

א. המלצה לא מקצועית של מוכר גרמה לכך שהקירור שנרכש לא התאים לתושבת המעבד, החנות ברוב טובה הסכימה לתקן את טעותה שלה ולהחליף את הקירור לאחד שיתאים.

ב. 2 (!) דיסקים קשיחים שנקנו בחנות התבררו כתקולים, החנות ברוב טובה הסכימה להחליף את המוצר באחריות לאחד (שניים!) שבאמת עובד.

האם הלקוח ראה פיצוי (ולו הקטן ביותר) על מסכת הטירטורים הזו שהחנות העבירה אותו?

אני לא רואה בכך דוגמה לשירות טוב, או אפילו לשירות בכלל.

הלקוח הפסיד וטורטר לחנות מספר פעמים, צריך להוסיף לעלות הקנייה את עלות זמנו המבוזבז של הלקוח, את הדלק שעלה ללקוח ע"מ להגיע הלוך וחזור מהחנות פעמיים, ואת עוגמת הנפש של הלקוח ואז להגיע למסקנה, האם באמת זוהי דוגמה לשירות טוב?, האם באמת היה כדאי לקנות ב-SKYPC?

הגוף קירור באמת מראה שהמוכר שנפלת עליו לא משהו. זה לא כזה קשה לדעת מה מתאים ומה לא.

הדיסקים קשיחים זה מוזר, נדיר ליפול על 2 פגומים, יש לך מזל מדהים :lol:

בכל מקרה לא רואה מה הבעיה שלכם, האחריות מומשה מידית, עכשיו אתם מחפשים את החנות בכוח בצורה מגעילה. הקירור נשלח אליו, הוא לא הלך לחנות. אם הוא הלך לחנות בשביל הדיסקים קשיחים כניראה שהוא קרוב.

פיתוי כספי על זה שיצא מוצר פגום? איפה אתה חי? מה זה ניראה לך פה? איזה חנות תעשה יותר ממימוש אחריות? הגוף קירור נשלח אליו בחינם והוא גם שמר את הגוף קירור שלו מתאים (לפי מה שהבנתי) כך שהוא יכול למכור אותו (אם לא אז זה גם בסדר). אפשר לחשוב ש IQPC אוזיזאג יתנו לך פיצוי כספי אם נסעת לחנות שלהם למימוש אחריות :screwy:

פורסם

אישית,אני חייב לציין שלא קניתי אף פעם ב-SKYPC ולא יצא לי לקנות מחשב כ"כ הרבה פעמים,

אבל כשקניתי(לפני שנתיים בערך - לא ידעתי יותר מדיי) ב-מ.ש מחשבים באשדוד,קיבלתי אומנם חווית קניה ראשונית מעולה,

המוכר התרכז רק בי,היה אדיב,הציע מפרטים שונים,הסביר דברים שלא כ"כ ידעתי לגביהם ובסה"כ נתן לי הרגשת ביטחון לגבי הרכישה.

כשהגעתי לקחת את המחשב,מסתבר שקיבלתי מארז אחר שלא הזמנתי(משהו שונה והזוי לגמרי,מארז דמוי חללית :kopfpatsch:),

השארתי את המחשב וביקשתי להחליף,לקח להם כמה ימים להחליף,הגעתי לקחת שוב,חיברתי את המחשב ואחרי כמה הפעלות התגלתה בעיה בלוח אם(תוך פחות משבוע),הגעתי לחנות ואמרו לי באדיבות "אין בעיה - יש אחריות" והחליפו לי.

חשוב לציין שאח"כ חזרתי עוד 3-4 פעמים לחנות בעקבות לוח אם תקול(כלומר כל פעם שהחליפו לי קיבלתי שוב ושוב לוח אם מקולקל ובכל פעם המחשב נשאר במעבדה ל-24 שעות בערך) והכי הזוי שבכל פעם מחדש רמזו לי שאני זה שאשם בתקלה.

מאז היו עוד כמה וכמה תקלות קטנות שתיקנתי בעצמי/קניתי חלקים

לפני כחצי שנה בערך,נהרס הספק והקירור של הכרטיס מסך,הגעתי לחנות במטרה לממש אחריות - קיבלתי תשובה שלרכיבים הללו אין אחריות ל-3 שנים :bash:

אמרתי אוקיי,וביקשתי לראות ספק וקירור חדשים,הבעלים של החנות הראה לי מספר דגמים ובחרתי את המתאים לי,הוא שאל "אתה רוצה להתקין הכל לבד או שלעשות את זה בשבילך?" ולפני שהספקתי לענות אמר לי "יאללה תביא נתקין לך בחינם".

שמחתי לשמוע,הוחלף לי המאוורר של הכרטיס מסך,מה שלוקח 5 דקות לקח לו כחצי שעה בגלל שכל פעם עבר להתעסק במשהו אחר(מי אני שאתלונן על חינם).

ברגע שהתפנה לעסוק בהחלפת הספק שמתי לב שהוא לוקח מאחורי הדלפק של הקופה ספק אחר,לא זה שבחרתי,אמרתי לו "הופ הופ לאט לאט,תן לי את הספק מהקופסא שבחרתי" ,הוא התגונן ואמר שזה אותו אחד רק צבע שונה וישר החליף.

בסה"כ ההחלפה עלתה לי כשעה ו-20 דקות בערך,דבר שלוקח כמה דקות,אבל שוב,לא מתלוננים על חינם.

ובכן,יצאתי מהחנות שההורים שלי ישלמו ומסתבר שהחוצפן הזה לקח מאיתנו 100 ש"ח על "הרכבה" מה ששמתי לב רק בדרך חזרה הבית,

אבא שלי סירב לחזור ולדרוש את הכסף בחזרה ורק ביקש שלא לחזור יותר למקום.

זה הסיפור שלי,

טרחה מטורפת,הצטרכתי להגיע מספר(רב) של פעמים על מנת להחליף חלקים במחשב ובכלל,ניסו להוציא אותי בהרגשה שאני אשם.

אצל הבחור פה,אומנם התבצעה טעות אנוש והיא תוקנה מבלי שיצטרך לחזור למקום + הוא קיבל את הקירור הראשוני במתנה.

ולגבי ה-HD,שוב,זאת בעיה של היצרן.

לא בא להגן על אף אחד,אבל הרוב פה סתם קוטלים..

פורסם

רבותי, אתם שוב נטפלים לעניין הלא נכון: התנהלות העניינים במקרה הזה מצביעה על התנהלות תקינה, לא התנהלות טובה באופן ראוי לציון.

פורסם

מה שמעלה תהייה לאיזה מטרה בדיוק נפתח הת'רד הזה.

פורסם

טוב הדיון הזה תמוה. משני צידיו:

נתחיל בדבר הראשון: עד לפני כמה ימים, כולם היו מסכימים פה אחד שSKYPC היא חנות טובה, עד הדיון שנוגע לאי-מימוש האחריות מצד החנות. אני יודע שיש לי רק ניסיון טוב עם החנות ואם נסעתי מירושלים עד אליהם, אז על אחת כמה וכמה שההמלצות היו מאוד חמות לגביהם. קיבלתי שירות מצוין ואפילו כשהזמנתי מחשב, התקשרו אלי במיוחד מהחנות יום אחרי ההזמנה ואמרו שיש בעית זמינות בכרטיס המסך שהזמנתי והציעו לי כרטיס מסך של יצרנית אחרת במחיר זהה פלוס מינוס. על זה ועוד שהתקינו לי 5 מאווררים במחשב בחינם. [אומנם זה לא כזה יקר, אבל סחטיין עליהם].

המחשב שקניתי מהם, זה ללא ספק המחשב הכי איכותי שהיה לי עד היום. אולי סתם מזל, אבל אפילו לא תקלה אחת במשך השנה וחצי שיש לי אותו. [טפו טפו טפו]

מצד שני, מה בדיוק האינטרס של פותח הת'ראד פה?

אם זה ניסיון מצד החנות לתקן עוול שנגרם לה בגלל טעות מצידה, אז זה בהחלט נסיון פופוליסטי וזול. יש דרך אחת להחזיר לעצמך כבוד אבוד במקרה הזה וזה לטפל במקרה האחריות של באג2000, ולהתנצל רשמית בפניו.

שיהיה יום טוב.

פורסם

טוב הדיון הזה תמוה. משני צידיו:

נתחיל בדבר הראשון: עד לפני כמה ימים, כולם היו מסכימים פה אחד שSKYPC היא חנות טובה, עד הדיון שנוגע לאי-מימוש האחריות מצד החנות.

ממש לא.

פורסם

בחנות הזאת אני יותר לא מתכוון לקנות לעולם וגם לא אמליץ בכלל.

ורואים שהם שלחו אותך, אנחנו לא טמבלים.

פורסם
  • מחבר

אתה מתכוון שהם שלחו אותי ?

אם זה מה שאתה חושב אז אתה כן טמבל.

פורסם

אני לא יודע אם הם שלחו אותך או לא, אבל אם לא, ההתנדבות שלך לא מועילה במקרה טוב, ומקלקלת עוד יותר במקרה הגרוע.

אז היו לך דברים לא תקינים והחליפו לך, נו אז מה?

אתה יודע כמה דברים לא תקינים החליפו לי, וכמה פעמים מימשתי אחריות באייבורי ו-KSP?

מה שנראה מחשיד באופן כללי, ומביא לי את הסעיף באופן אישי, נמצא בכותרת:

"...אני ממליץ בחום"

אולי אתה בכלל ג. יפית?

פורסם

איזה שקוף... אתה רק עושה יותר נזק לחנות שאתה רושם שהמליצו לך על גוף קירור שלא מתאים :kopfpatsch: ( כמה חובבן צריך להיות בישביל לעשות כזאת טעות כיום ) :kopfpatsch: ....

גם רושם שקיבלת שני דיסקים קשיחים מקולקלים :kopfpatsch:

ואחרי זה עוד גאה לספר שהם החליפו לך אותם!!! פששש יאללה איזה שירות חבל על הזמן. :screwy:

קיצר לא אומר שהשרות שלהם לא טוב.... אבל כזה מקרה לא שווה לספר בכלל בתור המלצה על השירות.

עושה רושם יותר שהיית חייב לספר משהו טוב על החנות בכל מחיר ולא משנה מה היה... אבל בפועל יצא שהסיפור הזה לא מציג אותם באור חיובי...

מי יחשיב חנות כמקצועית שהם ממליצים על גוף קירור לא מתאים??

בבקשה ספר על איזה גוף קירור הומלץ לך בהתחלה ולאיזה לוח מעבד שנדע גם במה מדובר בדיוק.

פורסם

חברים, אני מבקש להרגיע את הרוחות לפני שהעסק ייצא מכלל שליטה ואז נצטרך להתחיל למחוק תגובות ולחלק אזהרות.

הבחור כתב כאן מפורשות שהחנות לא שלחה אותו לפתוח דיון חיובי יותר עליה. הוא הרגיש צורך לספר את הסיפור שלו ולא משנה אם זה מגיע כתגובה לדיון שפתח Bug2000 או שמדובר בצירוף מקרים ותו לא. מי שרוצה להגיב תגובה מועילה שתורמת לדיון מוזמן. מי שמחפש להתלהם, אז בבקשה לא כאן.

פורסם
  • מחבר

תגידו , אתם נורמלים ?

כדי שאני אהיה ברור יותר

אין לי קשר לחנות , המליצו לי עליה בפורום פה של המפרטים המומלצים (אם החיפוש היה עובד הייתי מביא לכם את הלינק)

אתם מוזמנים לחפש בפורום מפרטים מומלצים את הדיון שפתחתי (בכלל רציתי לקנות מ KSP )

מי שחושב שאני מחפש לעשות לחנות פרסומות סמוייה טועה

אני בכלל גר בב"ש

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים