פורסם 2009 בספטמבר 2816 שנים במהלך ימים האחרונים שמתי לב שקצב ההורדה שלי יותר איטי מהרגיל, בהתחלה חשבתי שיכול להיות שהבעיה עם הספקית והקישור שלה לחו"ל אך בבדיקה שעשיתי עם שרת מקומי פסלתי את האפשרות הזאת.התנתקתי מהספקית ונכנסתי לאתר הבדיקה ברשת הפנימית של HOT וראיתי שהבעיה שם, מהירות ההורדה הייתה נמוכה באחוזים ניכרים, יותר מ 30% פחות.דווקא במהירות ההעלאה לא הייתה שום בעיה.התקשרתי לתמיכה הטכנית של HOT וסיפרתי לתומך על הבעיה והוא חזר איתי על הבדיקה תוך מעקב שלו על הקצבים ומיד הוא הסכים שישנה בעיה וקבע לי פגישה עם טכנאי.עכשיו בטח תשאלו למה אני מספר את כל הסיפור הארוך הזה.כיוון שהבעיה אינה מתרחשת בצורה מוחלטת, ישנן שעות שהמהירות סבירה וישנה שעות שההבדל משמעותי.מישהו יודע מה הסיבה שיכולה לגרום לבעיה?
פורסם 2009 בספטמבר 2816 שנים מגבר דפוק באזור שלך שמשפיע על עוצמות השידור לCMTS כנראה.מה היה הפתרון של הוט כתגובה?
פורסם 2009 בספטמבר 2916 שנים מחבר מחר הטכנאי יגיע ואני אעדכן.טוב הטכנאים הגיעו, ולא מצאו שום בעיה בתשתית.המהירות הייתה קצת מתחת למקסימום שאני אמור לקבל והם אמרו שזה נורמלי.בקיצור יכול להיות שהייתה תקלה אזורית שהנציג תמיכה לא היה מודע לגביה.
פורסם 2009 בספטמבר 3016 שנים אם אני זוכר נכון , סטייה נורמלית זה עד 10% ממהירות התשתית המוצהרת.לא עשו לך בדיקה בטלפון למהירות ההורדה והעלאה לפני ששלחו אליך טכנאי?
פורסם 2009 בספטמבר 3016 שנים מחבר אכן עשו לי בדיקה , והייתה סטייה גדולה מ 10% אבל היום הטכנאי היה ובדק את התשתית ואמר שהכל תקין.אני באמת לא מבין מה הבעיה שיש לי פה, הטכנאי אמר שזה נורמלי שיש עומס על הקווים, משום מה קשה לי להבין את זה , הרי מה היה קורה אם הייתי מנוי על חבילה גדולה יותר , לא היו מסוגלים לספק לי אותה שכן היום אני על 1.5Mb וגם את זה אני לא מקבל כמו שצריך.
פורסם 2009 בספטמבר 3016 שנים היו מסוגלים לספק לך כל מהירות, פשוט כשיש עומס כל לקוח משלם באחוזים חלק מרוחב הפס שלו.
פורסם 2009 בספטמבר 3016 שנים אתה לא מאבד רוחב פס, אולי עד 10% גג אבל התוכן יכול להפגע גם ב-90%כלומר הצינור שמחבר אותך לספק נשאר בקוטר המקורי אבל התוכן שמעניין אותך מטפטף.
פורסם 2009 בספטמבר 3016 שנים מחבר טוב אז אם הבנתי נכון יש יותר מידי לקוחות על אותו קו שלא מסוגל לתת לכולם בו זמנית את מלוא המהירות עליה הם משלמים?
פורסם 2009 בספטמבר 3016 שנים בדיוק כך. לספק האינטרנט אין בעיה לתקשר איתך במהירות החיבור שלך, יש לו בעיה לספק את מלוא התפוקה מהסיבה שבהמשך הדרך יש עומס.ואז הוא נאלץ לבצע תיעדופים בהתאם להסכם שלך איתו.אני למשל ראיתי במשך שנים שלנטויז'ן היו בעיות עומס כשהשמיים היו מעוננים, לא יודע למה.
פורסם 2009 באוקטובר 116 שנים מחבר הכל טוב ויפה בהסבר הזה אלא שאני מדבר על התשתית של HOT ולא על הספק שלי, את הבדיקות עשיתי ברשת הפנימית של HOT ושם ישנה בעיה.
פורסם 2009 באוקטובר 116 שנים בתור לקוח חדש של HOT אשמח לדעת אם לימבו התכוון לספק או לתשתית - זה קודם כל.דבר שני, האם קיים דבר דומה בבזק?
פורסם 2009 באוקטובר 116 שנים אם הבנתי נכון בhot אתה מתחלק עם השכנים שלך ברוחב הפס של הכבל והמגבלה היחידה היא שהמודם יודע מה הקצבים המקסימאלים שלו בהתאם לחבילה שקנית מחברת הכבלים (ולא כדאי לנסות לשנות את זה כי יעלו עליך) . אם כל לכל השכנים יש את אותה חבילה והם "פותחים את הברז עד הסוף" כולכם יקבלו את רוחב הפס של הקו לחלק למספר השכנים וזה לפעמים פחות מרוחב הפס המקסימאלי של החבילה שלהם. אני לא בטוח כמה "שכנים" יושבים על אותו כבל ומה הקונפיגורציה הפיזית של הרשת של HOT אז אני לא יכול לתת לך מספרים מדויקים.
פורסם 2009 באוקטובר 116 שנים ההקצאה של הרוחב פס נעשית אצל הספקית , המודם אולי מותאם לרוחבי פס שונים אבל הוא לא "יודע" מה הקצב המקסימלי שאני יכול להוריד.אני עברתי בין חבילות של 750KB ל1.5MB ל3 ו4MB בלי החלפת מודם ובלי שום שינוי הגדרות במחשב , הכל דרך הספקית.
פורסם 2009 באוקטובר 116 שנים לא נכון.ברור שהמודם יודע, כל פעם שהמודם מסתנכרן הוא מוריד קובץ קונפיגורציה שמגביל אותו למהירות מסויימת.כנראה שיש לך באנדל אצל הספקית שמעדכן גם את הוט בכל שינוי שאתה עושה, אבל בעקרון אתה אמור לשדרג את המהירות גםאצל התשתית (אצל הוט) והם מעדכנים את ההגדרות בCMTS שמועברות למודם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.