נטבוק לשימוש סטנדרטי + סרטי DVDRip באזור 2,000 ש"ח. - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נטבוק לשימוש סטנדרטי + סרטי DVDRip באזור 2,000 ש"ח.


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

גיסי מתכנן לקנות לאשתו, אחותי, מתנה ליום הנישואין: נטבוק (זו הפתעה, אל תספרו לה ;D). היא צריכה מחשב שיאפשר לה לגלוש, לראות סרטים בעת נסיעות ארוכות ועם מצלמת רשת כדי לשמור על קשר עם הילדים כשהיא באותן נסיעות ארוכות. התקציב הוא בסביבות 2,000 ש"ח וכחברים בכוחות הבטחון, יש להם הנחות על חלק מהדגמים שאחרת לא היו נכנסים.

שלחתי אותו לחנות לראות אותם בפעולה, המפרטים של כל הנטבוקים כמעט זהים אבל חייבים להניח את הידיים על המקלדת ולראות את המסך. הוא חזר עם המסקנות הבאות:

Asus EEEPC 1005HA/HE - זמן ארוך מאוד (9.5 שעות לפי נתוני היצרן, בצפיה בסרטים זה בטח חצי מזה) שיאפשר לה לצפות בכמה סרטים בנסיעות הנ"ל. לא ברור האם המעבד הוא N270 או N280 - עד כמה ההבדל משמעותי?

Acer Aspire D150/D250 - המקלדת הכי נוחה בין מחשבי ה- 10", קצת יותר זול מהאסוס, מעבד N280, בא בצבעים שונים (זה בכל זאת מחשב לאישה...), זמן לפי נתוני היצרן הוא רק 6 שעות, מה שיכול להיות בעייתי. ל- D250 יש מעבד N270 והמחיר נמוך יותר.

Dell Inspiron 1011 - נראה הכי טוב מכל אלו שראה, קצת יותר זול מהאסוס, מעבד N270, רק 4 שעות עם סוללת 3 תאים - ואין לו אפשרות כרגע לקנות אותו עם סוללת 6 תאים, שגם איתה משך חיי הסוללה לא מלהיבים.

Lenovo IdeaPad S12 - מחשב 12" במחיר של האסוס, יתרון גדול מאוד הן מבחינת המסך והן מבחינת המקלדת. מעבד N270. משך חיי הסוללה (3 תאים) לפי היצרן הוא רק שעתיים?! אם זה נכון, זה מגוחך לנטבוק.

לפי ההתרשמויות שלו, נראה לי שבכל זאת האסוס מתאים יותר עבורם. מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...