שאלה על גרסת 32 ביט וזיכרון. - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה על גרסת 32 ביט וזיכרון.


amit14

Recommended Posts

שלום.

יש לי את וינדווס 7 בגירסת ה32 ביט ו4 ג'יגה .

ידוע לי שהגרסה הזו קולטת רק 3.25 ג'יגה וזה באמת כך.

אבל קראתי איפשהו שהגרסה הזו גם אינה מאפשרת שימוש של יותר מ2 ג'יגה בשביל תוכנה אחת או משהו בסגנון.

זה אומר שכשאני משחק למשל GTA4 נעשה שימוש רק ב2 ג'יגה ולא בכל ה3.25?אם כן,למה זה קורה?הרי זה קולט עוד 1.25 נוספים,לאן הם "נעלמים"?והאם יש דרך לפתור את זה או רק להחליף לגרסת ה64?

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא נעלמים. הם קיימים פשוט יש מגבלה שנובעת מצורת העבודה של מערכת 32 סיביות ויישום בודד לא יכול להשתמש ביותר מ-2GB של RAM.

זה קצת מורכב להסביר למה וגם יש הסבר די ממצה בסטיקי (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=372975.0). אין דרך לפתור את זה כי זאת לא בעיה, פשוט ככה המערכת עובדת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה המהירה...

דיי מבאס...כי אז אין באמת טעם בזה שיש יותר מ2 ג'יגה ..במיוחד במשחקים.אני מאמין שמשחקים שיוצאים היום(בטח ובשט שג'י.טי.אי)משתמשים ביותר מ2 ג'יגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע לגבי משחקים כי אני לא משחק, אבל באופן כללי כיום כמות גדולה של במערכות 32 סיביות מתאימה יותר לריבוי משימות (כלומר הפעלת כמה תוכנות במקביל) ופחות עבור יישום בודד.

תמיד אפשר לעבור למערכת 64 סיביות אבל קח בחשבון שמערכת 64 סיביות צורכת יותר ממערכת 32 סיביות, אז לפעמים המעבר פשוט לא משתלם כי כמות הזיכרון החופשי שנותרת לך לא משתנה ולעיתים אפילו קטנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^ זה נכון, מי שיש לו 4 GB של ולכן ממהר לזנק לWIN 64BIT, עושה צעד די מבוזבז, ה0.75GB של לא מצדיקים את זה, ועדיף להתקין WIN 64BIT על מחשבים עם כמויות גבוהות יותר.

יש לשים לב, שגם אם כן תתקין WIN 64BIT, זה לא ישנה את התוכנות שאתה משתמש בהן, כלומר ע"מ שGTA4 ינצל מעל ל2GB צריך להשיג גרסאת 64BIT שלו, כי ישום 32BIT על מערכת 64BIT עדיין סובל מאותן מגבלות של 32BIT.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...