למה לא לעבוד בתמיכה טכנית? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לא לעבוד בתמיכה טכנית?


Fighter

Recommended Posts

  • תגובות 49
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

4 עמודים ולא הבאתם לו את התשובה שהוא רוצה.

הוא לא עוה כרגע בצבא ניהול אז הדרך היחידה שלו לצבור ניסיון מקצועי>קידום למשהו הקשור לניהול ,SYSTEM,NETWORK,אבטחת מידע הוא דרך מוקד שירות תמיכה טכנית.

אז קדימה, תלך. אתה מכיר את ההיסטוריה שלי, זו דרך בטוחה לעלות בדרגות המקצועיות, קידום ובעיקר - משכורות גם כשאתה מתחיל מאפס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס, הגבת בלי לנעול את הנושא?! :o

אתה מתרכך...

ולנושא- ממה שאני הבנתי, כבר עדיף לעבוד במלצרות, לעשות תואר\ קורס נורמאלי כלשהו, ולחפש עבודה שלא כוללת הסברים פילוסופיים על מיקום כפתור ה"start"...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ניסיתי להתקבל לשום מקום, אבל זו לא אמורה להיות בעיה קשה במיוחד.(או שדיברת לפותח הת'רד?)

כן בעייה להתקבל. אפילו במוקד ISP שהייתי בו )של בינלאומי( עושים לך יום מיונים של מכון אדם מילוא.

בעיקר יושבי בקבוצה וצריך להציג את עצמך, להגיד למה אתה מתאים, איזה תכונות צריכות להיות באיש שירות לקוחות, להרים קלפים מטומטמים של תוכי מהרצפה ולהגיד למה אתה מרגיש קשור לתוכי הזה (בא לי לחנוק אותו האמת . . . אבל אני חושב שהוא נראה צהוב, כמוני!) וכדומה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס, זו לא באמת בעיה להתקבל...

המיון הזה בא למיין כל מיני רג'קטים חברתיים ואנשים באמת באמת מפגרים מ"אנשים נורמליים פחות או יותר"

מי שעומד בקריטריון של "נורמלי פחות או יותר" מתקבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...