AVA - ה MP FPS החדש של NHN יצא באגלית! - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

AVA - ה MP FPS החדש של NHN יצא באגלית!


HuGeMouTh

Recommended Posts

שם מלא: Alliance of Valiant Arms

מפתחת: REDDUCK

מפיצה: NHN/NHN USA

מנוע גרפי: UE3

גירסה: BETA

מחיר: חינם, כולל חנות עם תוספות בתשלום.

סוג משחק: יריות בגוף ראשון, משחק .

אתר: http://ava.ijji.com/index.nhn?landing=pass

הורדה (לא מצאתי משהו יותר טוב כרגע): http://www.gamershell.com/download_51286.shtml

מידע נוסף:

המשחק יצא ב 2007 בקוריאה וב 2008 ביפן ומהר מאוד הפך להצלחה גדולה, לאחר ההצלחה בקוריאה ויפן ולאחר שמספר לא קטן של שחקנים מכל העולם ניסו את הגירסאות הנ"ל החלו בקשות לגירסה אנגלית של המשחק. לאחרונה NHN, אחת ממפיצות המשחק קנתה גם את זכויות ההפצה בארה"ב וסוף סוף לאחר יותר משנה המשחק מגיע בגירסה אנגלית. המשחק.

המשחק משתמש במנוע ה UE3 (בניגוד לרוב המשחקים שמשתמשים במנוע למשחק הזה יש תמיכה ב AA, גם לבעלי של ATI) ולכן המשחק ניראה טוב יחסית לשאר המשחקים החינמיים, הגרפיקה טובה, הנשקים ניראים טוב אבל יש מספר אפקטים צולעים (כמו אפקט הדם). נכון להיום אין לאגים בשרתי המשחק ולמרות שמדובר ב BETA המשחק יציב ואין באגים רציניים.

המשחק מבוסס על מלחמה בדיונית באירופה, בצד אחד (EU) ובצד השני ה Neo Russia Federation (צפוי :lol:). המשחק כרגע בפיתוח וכל הזמן נוספים לו דברים חדשים, כרגע יש 9 סוגי משחק (כרגע רק שלושת הראשונים ברשימה זמינים):

Annihilation - ה TDM הישן והטוב.

Demolition - ידוע לכולם מאז ימי ה CS, קבוצה אחת צריכה להתמין פצצה הקבוצה השניה צריכה למנוע את התפוצצות הפצצה (בין 6 ל 8 סיבובים).

Escort - קבוצה אחת צריכה להוביל טנק במסלול על המפה הקבוצה השניה צריכה למנוע את התקדמות הטנק (2 סיבובים, כל סיבוב קבוצה אחרת שומרת על הטנק).

Convoy - גם סגנון משחק ידוע, ה NRF שומרים על מזוודה וה EU צריכים לגנוב אותה בזמן מסויים(בין 6 ל 8 סיבובים).

Suppression - ארבעה חיילי EU צריכים לשרוד מול צבאות NRF (כמו ב L4D), לקבוצה יש מספר מסויים של פסילות (בין 5 ל 15 סיבובים).

Survival - כמו Suppression רק שלכל שחקן יש פסילה אחת.

Domination - הקבוצות נלחמות על נקודה במרכז המפה, בשביך ךנצח צריך לשלוט בנקודה למשך זמן מסויים (סיבוב בודד).

Escape - הקבוצה של ה EU צריכה להרוג מספר מסויים של אויבים ואז לברוח מהאיזור תוך כדי לחימה (כרגע זמין רק לקוריאה).

Free For all - מדובר ב DM רגיל בלי קבוצות (כרגע זמין רק לקוריאה).

בכל סוגי המשחק יש דגש על עבודה קבוצתית (חוץ מ Free For all כמובן), המפות מסודרות בצורה שאם החלקוה הפנימית של הקבוצה והפריסה שלה לא יהיו טובים הסיכויים לנצח יהיו קטנים מאוד. מספר השחקנים בכל משחק הוא עד 16 שחקנים (8VS8) שזה לא הרבה אבל המפות בנויות בהתאם והמשחק מהיר וזורם, אין מצב שתגיעו לאיזור מסויים ותיהיה לבד לגמרי. בנוסף ברוב המפות אין הרבה מקומות ל CAMPERS וגם איפה שיש פינה צרה אין כל כך הגנה למי שיכנס לשם.

תמונות:

181113.jpg

fsscr036a.jpg

סרטונים:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

לא יצא לי לשחק ב O7 אבל לפי מה שהבנתי הוא עוש משחק קוראני ולא יותר מזה. יש בו כמה דברים יפים כמו האפשרות ליצור נשקים אבל הגרפיקה שלו לא משהו ובכל זאר הדברים הוא רגיל ולא יותר מזה.

AVA גם לא מיוחד במיוחד, הגרפיקה שלו טובה והוא כולל את רוב סוגי המשחק האהובים שיש היום, הוא משחק הרבה יותר רציני, הנשקים מרגישים טוב יותר ויש גם הרבה דברים שאפשר לקנות. הוא דורש עבודה משותפת של כל הקבוצה, אם לא הסיכוי לנצח מאוד קטן, מה שאומר שאם אתה משחק עם NOOBS יהיה לך מאוד קשה.

לדעתי תוריד אותם ותיראה איזה מהם אתה אוהב יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך הוא בהשוואה ל combat arms ?

CA משחק משחק מאוד טוב, הבעיה איתו זה שאפשר לשחק רק עם אירופה (והם משחקים חרא) ושיש שם הרבה צ'יטרים. בגירסה היפנית של AVA לא יצא לי לשחק עם צ'יטרים אבל היפנים בדרך כלל משחקים יפה, קשה לדעת מה יהיה עכשיו, היתרון זה ש IJJI מאפשרים לישראלים לשחק ואין שם הרבה אנשים מאירופה, אם לא יהיה לאגים המשחק יהיה מאוד טוב. צריך לנסות וליראות מה יהיה, אם לא יהיה צ'יטרים אז AVA יהיה טוב יותר אם כן יהיו אז הם יהיו בערך אותו דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע יש 3 סוגי משחק כי זה BETA, גם אין הרבה מפות. יש "ליווי" שזה טנק שצריך לעבור איתו מנקודה לנקודה בזמן שהקבוצה השניה הורסת אותו ומונעת ממך להתקדם (היה כזה ב ET), יש TDM (יש לזה שם אחר במשחק) ויש פצצה רגילה כמו ב CS. מה שכן המפות מסודרות מצויין ואם הקבוצה לא מסודרת כמו שצריך הסיבוב יגמר בשניות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השרתים שלהם בסדר ולא יצא לי ליראות ילדים בני 5 משחקים :lol: הלוגו של IJJI יכול לפגוע במשחק הזה. מצד שני אין אפשרות אחרת כי המשחק בבעלות NHN שבארה"ב הם כידוע IJJI...הפיתוח של המשחק טוב יחסית, ניראה כאילו RED DUCK הם חברה חדשה שיכולה להצליח :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לא, זה מ 22:00, מה שאומר לפחות שעתיים ביום שאפשר לשחק בהם, זה גם שעות טובות יחסית כי בליילה יש פחות הגבלה בארץ וגם יש הרבה אנשים שאפשר לשחק איתם. אני שיחקתי אתמול שעתיים מהרגע שהשרתים מפתחו, היה מצויין :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...